torstai 20. kesäkuuta 2013

Luhtasaarten New Way Home

Piitkästä aikaa ehdin taas pelailemaan, mikä tarkoittaa tietysti sitä, että pitkästä aikaa luvassa myös uutta postausta. Enjoy! :-)

Hikarit suoriutu kummatkin kympin arvosesti yliopistolukuvuodesta läpi ja sit tulikin jo aika palata kotiin. Heti ensitöikseen tää pari kuitenkin muutti toiselle tontille, koska sanoinkuvaamaton viha sitä taloa kohtaan missä ne asuu. Tällä kertaa mä rakennan niiden kodin ihan omin pikku kätösin, hyihyi valmistönöt! >:c





Akseli ja Lenita sai aikalailla samointein muuton jälkeen häädön kohottamaan yhteistuumin kuntoaan, etteivät olis mun jaloissa...


Tosi kiva tästä mun mielestä loppujen lopuks tuli, vaikka aloittaessa ei ollutkaan mitään inspiraatiota! Jotain pihaa ajattelin siihen vielä myöhemmin tehdä, vaikken oo semmosta koskaan kovin hyvin osannutkaan...

Vähän tyhjäks se vielä jäi, kyllä sinne sitten jotain tungetaan kun vaan keksis mitä ja sitten kun rahaakin riittäis...


Olohuone/aulassa on aika paljon kampsuja mitä otin mukaani yliopistokaupungin opiskelija-asunnosta, mutta raaskin mä vähän jotain uuttakin ostaa...


 Portaat ei johda tällä hetkellä vielä mihinkään, sinne sitten laajentelemaan kun Akseli ja Lenita jossain vaiheessa saa aikaseks perheenlisäystä... ;)





Keittiöstä tuli jotenkin tosi paljon mun tavallisesta tyylistä poikkeava - vaikka toisaalta, koko talo on kyllä aika erilainen kun mitä mä yleensä teen. Tykkään siitä kuitenkin aika kamalasti, niin paljon kuin vaan uskallan omasta teoksestani tykätä. :3

...Whatever that is o__o


Tästä systeemistä tuli mun mielestä tosi kiva. :3



Nää pesukoneet...♥



Ja vielä Akselin ja Lenitan lemmenpesä. :3

2 kommenttia

  1. Tui ihana pieni talo pariskunnalle:3 Lapsia tuonne vipeltemään ja pian:D Ja samaa mieltä! Valmistalot, hyhhhhyyyyyyhh:/ Rakennan aina.aina.taloni itte:P Tosi suloinen tuo vessa/kylppäri muuten, ihkut pes-ukoneet^^

    VastaaPoista