maanantai 23. kesäkuuta 2014

Ylispangar - Poikaporukka

Postauksia satelee! Bloggerin lukulista ei oo muuten suostunut tässä muutamaan päivään näyttämään mulle muiden kuin Depsun uusia postauksia, joten älkää ihmetelkö, jos en ole löytänyt uusimpia tekstejänne x(

Näin btw, latasin story progressionin :D Vähän elämää muillekin kaupunkilaisille x)


Ninni on niin übersuloinen doggie♥

 Isi ja Leo ♥-♥

 Luca: Äiti, mua väsyttää!
Karita: Mulla on kaikki hyvin :):):):)

 "Tyhmä äiti >:c"

Eemeli: Tää on kiva nukke c:
EI OLE!


 Niklas: Kauanko vielä mun täytyy heitellä tätä keppiä...

 Ninni: ELÄMÄNI ONNELLISIN PÄIVÄ!!!

 Ellahan se siinä!

 Molemmat myyjät paksuna x) Enhän minä mitään tehnyt...

 Nora: Ei täällä oo kun vähän vilponen :I

 Minkä tontun kanssa se siellä pyörii o.o

 Äiti vs poika
Eemeli: POIKA VOITTOON!

Niklas=Grumpy cat jäällä.

Latasin nraasin shoolessin ja ah, en voisi olla iloisempi siitä, että isä voi käydä vessassa samaan aikaan kun poika on suihkussa x) Hyvästi rakkojen räjähdykset ja turhat nolostelut!


 Leo kasvoi taaperoksi ♥____♥

 Leo: Look deeply in my eyes...
I WILL!
Leo: And now, get me some food.

 Leon ja Lucan yhteinen huone :3

 Luca: Jeee isi tulee!
Leo: Hyi, kuka tuo on?


 Olen rakastunut näihin lapsiin ;_;

Sulla on kolme poikaa mutta sä kulutat kaiken aikas silitellen vaimosi hevosta?
Niklas: Duh?


Mitä toi esittää? :D Älä kaada kärryjäsi täällä!

Karitan ja Niklaksen tervehdyskortti pääsi seinälle x)



Eemeli sai todella hyvälaatuisen liskon :D Ja liskon nimeksi tuli Ana.

Joko taas sä haiset >_<
Ykkönen: Ei se minun syytäni ole :'c


Taas näitä tulevaisuuden supersankareita ._.

Tää muksu jää sitten viimeiseksi, oli se sitten tyttö tai poika! Toisin sanoen Karita on raskaana taas x)

Huomasin kauhukseni, että Eemeli ei tunne äitiään yhtään ja yritin epätoivoisesti tutustuttaa niitä D:

Hyvä Elmo! :D

Kevät tuli! :3

Tämä kuva on taas yksi niitä hyvin tärkeitä

Rakastan raskausasujen stailausta! Miksei oo hackia pidentämään raskausaikaa?!

R.I.P. Ykkönen ;_;
Missy: Isi, minne sä meet! </3

Sinne se pääsi muiden edesmenneiden Ylispangarien kanssa :'c



Miten kukaan voi olla noin suloinen ♥-♥

Koska #instafood #neljäntähdenillallinen #starchef

Eemeli: MIKSI YKKÖSEN PITI KUOLLA!! ;_;
Niklas: Auta vaimo, meidän poika sekoo!

Aika luonnollisen näköstä D:

Niklas: Ei voi mitään, vaikka surettaa, silti on tehtävä läksyt!

Eemeli: Joo joo, kunhan sä et yritä enää auttaa...


Arkiromantiikkaa~

Ööö, mitä?


Oon oikiasti ihan rakastunut Spangareihin ♥-♥ En olis uskonut, että jaksaisin pelata tällä suvulla näin kauan, kun alunperin loin suvun aloittajan, Ronjan, vain ns. testisimiksi uudelle koneelle, mutta tässä sitä nyt kuitenkin ollaan :D

Leoa saa jatkuvasti olla teleporttaamassa yläkertaan kun sen vanhemmat ei enää osaa laskea sitä lattialle muualla kuin alakerrassa D: Vaikka painaisin ylhäällä lattiasta "laske Leo tähän" niin silti se on vaan PAKKO viedä ensin alas -___-

Lucan laskeminen kyllä onnistuu yläkerrassakin ._.

Suloinen veljeskatras, en kestä ;_;

Ja sieltä poksahtaa kohta jo se seuraavakin muksu :D

Mitähän tästäkin seuraa D:

Toimiva töllö näköjään!


Mahamahamaha♥


Onko Niklas tullut uskoon? o;
Niklas: Ei, kun mä kuuntelen soittorasiaa!

Ai, niinpä näkyy.
laatukin on jälleen kerran ihan paras mahdollinen

Miksi Ninni on noin söpö :3
Ninni: En tiedä 8--)

Kevätriehassakin oli uudet myyjät.


LUCASTA. KASVOI. SULOISIN. POIKA. IKINÄ ♥_____♥ Miksi koko tää lapsikatras on yhtä SÖPÖILYÄ! 0__o ♥

Eemelin ja Lucan bunk bed koska bunk bed on niin paljon söpömpi sana kuin kerrossänky


Luca: Mee pois, mä nukun nyt :c

Hyvää yötä poikakullat♥

Kappaskippas, Karita synnyttää!

Karita: Nyyhq, mä en halua luopua tästä masusta ;_;

Niklas: Oi ihanuutta, vaimoni synnyttää...

Niklas: Ei kun hetki, voi luoja voi luoja voi luoja, se synnyttää! Lisää kakaroita!

Karita: A little help?
No ei nyt huvita auttaa, oo hiljaa.

Karita: Okei :x

Karita: Ooksää nyt ihan varma D:
JOO. Me halutaan kattoo kun sä kärsit >:D Eiku...

Karita: WÄÄÄ!
Niklas: Dude, älä pidä noin kovaa meteliä, jotkut yrittää nukkua täällä!

Karita: Hei Niklas, nyt se taitaa syntyä!
Niklas: Hrmh... Joo tosi kiva...

Karita: Mitä /()"¤@(?! Tää on taas poika!


Karita: No, kai tää nyt sit kelpaa...

Onko sulla aavistustakaan kuinka creepyltä näytät? o_o
Karita: My precious >:)

Eino: Hei kaikki söpöläiset siellä ;););)

Eino: Ettehän voi vastustaa minua c:

Etkä sinä voi vastustaa ruokaa 8)

Niklas: OHMYGOD koira sängyllä, koirankarvoja lakanoissani!!! ohgod kuolen
Ninni: Mitä minä tein väärin :c

Eemeli: Mitä TUO täällä tekee -_- En puhu sille.
Luca: Missä mää oon?

Rapsuti rapsuti. Nää ei sitten koskaan saanu sitä tyttöönsä...

Karita: Jaa että Erika se siellä? Kuka on Erika?
Krhm... Ettei olis se sun siskos?
Karita: Ei kun niin joo ERIKA! Sää oot se lapsitehtailija, kyllä mä hämärästi muistan!
Eino: Voi luoja, minne mä oon syntyny...

Meet Virva! Erikan lapsista nuorin. Eemeli raahasi sen mukanaan meille :D Kaikki muut Erikan muksuista onkin jo teini-ikäisiä ö.ö

Luca: Hih meillä on joku tyttö :3 Näytäksmä hyvältä?
Näpit irti, se on sun serkkus!
Luca: No miksei mulle kukaan aiemmin kertonu?

Luca: PÄIVÄÄ, mulle sanottiin että sää oot mulle jotain sukua tai semmosta?
Virva: ...aha

Läksypiiri!

Karita: Mikä tuo on?!

Karita: Katsokaa sitä! Se ei ole minun! Kuka sen on jättänyt tänne!

Virva: Hei pojat... Ette viittis auttaa?

Karita: AI se on teidän! No sitten! Terve vaan teillekin!

Karita: Ja terve sinulle, terve kaikille tasapuolisesti!
Virva: Viimein se huomas mut c:

Luca: Äiti hoitaa vierasta puolestani 8) Pääsinpäs siitäkin.

Karita: Ai sä oot sen Erikan tyttöjä?! Juurihan se soitti minulle! Mitä taikuutta tämä nyt on?!

Karita: Niin, silloin kun me oltiin nuoria niin olihan se Erika sellainen tyttö että! Kerrankin me...

Virva: Älä pliis kerro enempää.
Eemeli: Tää oli sitten viimonen kerta kun kutsun meille yhtään ketään...

Missy: Et muuten varmasti putsaa mun kavioita!!


Karita: No hyi kamala kun pelästyin :):):):)



Miksi Eemeli oot noin söpö :D

Virva otti ja nukahti keinutuoliin o.o Onko sulla raukalla ongelmia kotona? :c

Niklas käy aamuhölkällä? o_o Joka päivä oppii jotain uutta!
Niklas: Älä pilkkaa! Mä oon urheilullinen.
Niin vissiin.


Ärsyttävää kun EA ei oo vaivautunu muokkaamaan noita autoja sisältä, näyttää niin kuin kaikki istuis jossain mustassa aukossa :D

Siinä se mun väsäämä sisäuimala nyt on josta aiemmin mainihtin. Se on vähän sekava (ja itseasiassa tosta itse uimala-osasta tuli liian pieni kun innostuin laittamaan sinne kaikkea muuta :D) mutta oli vaan pakko saada edes joku paikka missä uida talvella! x) Lopetan postauksen nyt tähän mutta ensi kerralla päästään pulikoimaan :DD

Päivitin muuten Ylispangarien sukupuun MUTTA en voinut laittaa sitä vielä nettiin, koska Eino on omassa kuvassaan taapero enkä halua spoilata senkään vertaa x) Päivitän sen tänne sitten, kun oon saanut sen postauksen uunista ulos :D

17 kommenttia

  1. jee, postaus! ♥

    NINNIIH :33 Tahtoo Ninnin ladattavaksi.
    Karita, vuoden 2014 huolehtivin simäiti :D
    ... kuka oli Ella? Ouo
    Ja miksi kaikki Ylispangarten (kirjoitetaanko se noin? :D) lapset on noin ihania ja mun pelkkiä petolinnun peräpäitä ._.
    EI YKKÖSTÄ! ;__; tahtoo kuolla
    Nii heii muuten, löysin raskaudenpidennysmodin! >> http://www.modthesims.info/download.php?t=500862 mulla ainakin toimii hyvin, myös jos nainen ei meinaa synnyttää ollenkaan nii muistaakseni tässä oli joku "synnytyksen pakotustoiminto" tms.
    "AI se on teidän! No sitten! Terve vaan teillekin!" naurukuolema :DDDDD
    Kiva uimala, tykkäään :3 Ite ku ei osaa.

    Terkuin Nienke (Kirjoittelen LC Reesejä > lc-reese.blogspot.fi), joka ei jaksanut kirjautua sisään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih, olisit vähän aiemmin sanonut, juuri pelissä Ninni vanhentui mummokoiraksi D:

      Ella on yksi Erikan tytöistä :D

      OHMYGOD. Oh. My. God. Olin jo innolla juoksemassa lataamaan tota modia mutta se ei ilmeisesti toimi sp:n kanssa D: Nyyhkis ;_; Teen kuitenkin varmaan jonkun testiperheen ja kokeilen jos se vaikka toimisikin :D

      Poista
    2. Se toimi! x) Yay, suurkiitos sinulle♥

      Poista
  2. Söpöjä kaikki pojat :3

    (sori kun kommentoin vähän huonosti)

    VastaaPoista
  3. Heti aamusta taas täällä! x)

    "Tyhmä äiti >:c" ja tuo ILME :DD:D::D:D

    Eemeli innoissaan uudesta nukesta ja banssu heti pilaamassa ilon XD

    Oh, tosta modista en oo tiennykkää! Melkee pitäs testaa xD

    Leo O_O IHANA!!! ♥ ♥

    Leon ja Lucan huoneen matto on jotain aivan kertakaikkisen suloista! ♥

    Vai olisko se "Kärryjen kaatumisvaara!" xDDDD

    "Taas näitä tulevaisuuden supersankareita ._." XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

    Awsjee! Karita oottaa taas vauvaa ♥ Me likes! Se on niin jännää ku oottaa vauvaa ja hnnnnngh :DDD

    Go Elmo!

    Voi eiii, Ykkönen :'(

    #neljäntähdenillallinen XDDDDDDDDDDDd

    Heij sullahan on sama tarina ku mulla Devlinien kans, Murielki oli vaan testisim jolla testasin Vuodenaikoja ja Superstaraa :DDD Sit kaikki ne simit joilla on pitäny tehdä jotain uber siistiä on kyllästyttäny mut kuoliaaksi xD

    En oo noita soittorasioita testaillu juuri ollenkaa :o Heran huoneessa Sunlit Tidesissä oli joskus soittorasia xD MUISTAN kuitenki!

    Niklas XD Senkin pöljä :(

    Oijoij, neljä poikaa :D:DD:D: Onnittelut! :D

    EINO XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd omg XDDDDDDDDDDDDDDdd ihana dD:DD:D:D::DD Ja ei, emme voi vastustaa XD

    MITÄ SERKUMPI SEN HERKUMPI HEI

    Voi eiiii... :( Mua jäi nyt kaihertaan et onko Virvalla ongelmia kotona x(

    Toi uimala on siisti! Huvalta nauttaa :)

    Ah se tunne kun tiedät jotain mitä muut eivät x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Shooless on TAIVAIDEN LAHJA :D Kannattaa ladata!

      No mut toi oli kiertomerkki. Ei kärryjen kaatumisvaaraa? :DD

      Ehkä se on vaan niin että ne, joille ei oo mitään überhienoja suunnitelmia, ei menetä kiinnostustaan, mut sitten jos sä oot suunnitellu kaiken niin jotenkin se hetkessä pelaaminen ei onnistu XD tai jotain

      Voin olettaa että sillä on vähän vaikeeta kotona, se on kuitenkin yksinhuoltajaäidin 7 lapsesta nuorin :DD

      Poista
  4. No oo ONNELLINEN että Blogger näyttää ees yhet postaukset, mulla se väittää etten kuulemma tilaa tällä hetkellä kenenkään postauksia + en pääse tekstieditoriin tehdäkseni uuden postauksen, siinä vaan näkyy ne tekstineditointityökalut mutta niiden alla on sellainen tyhjä tila, ja jos sitä klikkaa se heittää etusivulle. -.- Oon siis kirjautunut ulos, päivittänyt sivun ja kokeillu muitakin juttuja mutta ei kun ei D: Bloggerilla on nyt joku vakava ongelma. Tännekkin tulin vaan siks koska tää tajus sivuhistoriasta että haetuin "sims" mun kohalla on sims-with-me.blogspot.fi. :D

    Eiiii, Luca näyttää ihan tolta "tyhmä äiti" XD Ja toi ihme mielikuvitusystävä on ihan hirvee, mä inhoon sitä koko sydämestäni... mistähän pers... ihmeestä EA on keksinyt jotain noin ÄRSYTTÄVÄÄ?! DDDDDD: XD LEOOOOO!!! Söpöpöpösöpöpöpö! ♥ Äää, Ykkönen kuoli :( VIIKATEMIES RATSASTAA SILLÄ KUIN NAISTENSATULASSA XDDD (No okei, kaavun kanssa on vähän vaikee ratsastaa tavallisesti mut silti XD) Ja sitte toi ku Niklas puhaltaa tossa pussiin + kuvateksti "voi luoooja, se synnyttää!! LISÄÄ HIRVEITÄ KAKRUJA!!!" XDD "MIKÄ TUO ON?! KATTOKAA SITÄ, SE EI OLE MINUN! KENEN SE ON!? Ai, se on teidän poikien! Terve vaan teillekkin!" <-- ..........................XDDDDDD Einuska (siis Eino XDD) on myöskin hyvin söppänä :3 Eikä, toi silmänisku! XD Ja pakko lainata Depsua, Herkku-serkku on hyvä serkku ;)))))) Ja oi toi uimala :O Aivan MAHTAVA! En ikinä osaisi tehdä mitään tuollaista, vaikka haluaisin kyllä :<

    Ja mäkin olin anon/Nienken tavoin linkkaamassa sulle raskaudenpidennysmodia koska olin ihan varma että oon nähny sellaisen mutta edellä mainittu ehti ensin, eli tuo lesbisimin mod on just se mitä ajattelin kun sanoit postauksessa haluavasi sellaisen :D

    Ja tohon alkuvalitukseen palatakseni - mulla on ihan sama juttu mun omankin blogin kanssa joten en nyt bloggaa mihinkään johonkin aikaan. -.- ÄRSYTTÄÄÄÄÄÄÄ DDDD: Mulla ois nimittäin sellasta asiaa siihen mun henkilökohtaiseen blogiin jonka voisin nyt sanoo sulle - mä nimittäin muutan tän viikon aikana nuorisokodin pihapiirissä olevaan tukiasuntoon! Suurin osa tavaroista on jo viety, itseasiassa kaikki paitsi sänky, tulostin, tietokone ja telkkari. :o Hui, jännää jännää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla blogger on kans joskus aiemmin tehny tota että se valikko on ihan tyhjä, nyt se näyttää aina yhden, uusimman postauksen kerrallaan joten jos en halua jäädä paitsi niin on pakko kyylätä sitä 24/7 :DD

      Voi ei, tyhmä blogger! Mut jeeee sulle, tosi kivaa! 8)♥

      Poista
  5. Ihana postinki♥♥♥♥
    Mistä Leon hiukset? 0.0
    Ihana poika! Ja kyllä muutkin pojat awstui, miks mun mukulat ei oo noin söpöi :c
    Siis ei MUN mukulat vaan MUN SIMIEN MUKULAT :DD
    Ninni on ylisöpö ♥_♥
    Ja Niklas ja Karita on mun mielestä ehkä söpöin pariskunta koskaan♥♥♥

    VastaaPoista
  6. owo. Sä et voi olla noin mahtava. nauroin katketakseni :D Ninni on yyber söpö :3 ja miten sun lapsien geeniperimä voi olla noin söpöä? :o mun lapsie syntyessä, ne on sellasten monsterien näkösiä ;_;
    Ja tällein piilomainontaa, julkasin oman blogin, voisitko vilkasta? :3 siellä ei oo viel postausta, ainoastaan tietopalkki musta, mutta ainakin jotain (8
    "Taas näitä tulevaisuuden supersankareita ._." Ei luoja XD toi pitäis saada johonkin opaskirjaan, joka kertoo mitä pitää sanoa, jos ihastus on läheellä XD

    VastaaPoista
  7. hups. unohtu.

    http://waawwss.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kans tiedä, yleensä mun simit näyttää kyllä jo parin sukupolven kuluttua ihan joltain apinan peräpäältä :D
      Käyn kurkkimassa! :)

      Poista
  8. SP on kiva :D Se vaan joskus vähän hidastaa peliä, tai siis niinku... sitä tahtia pelin ollessa playllä ku se joutuu käsittelemään niin paljon tietoa. Mut en vaan osaa pelata ilman. Sims ku joskus saattaa lähettää kaupungista pois simejä, joitten pitää siellä pysyä, enkä tykkää siitä, siksi SP.

    "Minkä tontun kanssa se siellä pyörii o.o" AHAHAHAHAHA XDDDDDDD

    Toi kyltti XDDDDDDD Hitto ku en oo pelannu koskaan Monte Vistassa, kyyläisin vaan noita kylttejä ja ettisin lisää XDDDDDD

    Toi Karitan raskauskertomuskuva...miten, MITEN KETUSSA Karita roikkuu ylösalasin tossa yhessä sen ja Erikan yhteiskuvassa??????????? Onks se jaloistaan kiinni lampussa vai mitä helkkaria? XDDDDDDDDDD

    Haistanko perijän? 8) Paitsi kuhan saahaan tietää miltä viimonen näyttää :D

    Simit kannattaa ohjata yläkertaan ja sit vasta klikata "Laske taapero maahan" tms. Toikii taaperot + portaat -bugi on jotain niin ärsyttävää. Ylhäällä pitäs olla hehtaari tyhjää tilaa että mikään onnistuis..............

    Äääääää miekii haluun nukkumaan! XD

    My precious ahahahahahaha XDDDDDDD

    Eiiiii mikä on toi Einon eka ilme XDDDDDDDDDDDDDD ja kommentti asdddd kuoeln XDDDD eikun kuolen* XDDD

    Oivoi, olin taas muissa maailmoissa ku tajusin äsken et luin kyl et Lucasta kasvo lapsi MUT EN REKISTERÖINY SITÄ AJATUSTA OLLENKAAN XDDDD (Aka unohin keskittyä mitä---?)

    " Eino: Voi luoja, minne mä oon syntyny..." Aws XDDDDDDDD

    Karita ja Virve XDDDDDDDDDDD Sekoboltsi perhe XDDDDDD Jotenkii kuvittelen et Karita on sellanen ad/hd-mamma joka vaan höyryää 24/7 ja touhottaa kaikkee ihan hämärää ja jututkii on sen mukasia XDDD
    Tai sit miun aivot vaan käy ylikierroksilla koska oon yliväsyny.

    Korjaan: ne ei astu mustassa aukossa, vaan mustassa AUTOSSA hahahahahahahahahahaha XDDD NOT.

    Haaa, hauskalta näyttää toi sisäuimalahomma :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Monte Vista on aivan ihana ♥-♥ Vaikka sitten kylttien vuoksi XDDD

      Oon miettiny samaa, kun jotenkin ne tuntuu harvinaisen usein roikkuvan tuolta pää alaspäin :DD

      Vaikka nuo olis yläkerrassa niin silti ne lähtee alas sen taaperon kanssa :D Kokeiltu on.

      Toi tunne kun luet etkä ajattele yhtään, sitten vaan yhtäkkiä tajuat ettet tiedä yhtään mitä on tapahtunu :D

      Sellanen se Karita melko pitkälti on :DDD

      Poista