sunnuntai 21. syyskuuta 2014

Selfsim

Väsäilin tänään siskoni pienellä avustuksella itseni peliin! En onnistunut yhtään niin hyvin kuin olisin toivonut, nää kuvat edustaa selvästi kaunisteltua totuutta :D Selfsimin väkertäminen oli yllättävän vaikeaa. Tämäkin tyty näytti CASissa paljon aidommalta, jostain syystä pelikuvat teki siitä paljon... en mä tiedä, kauniimman? Siis sillä epäaidolla tavalla :c Sivuprofiilista en edes ottanut kuvaa koska se ei näytä senkään vertaa oikealta kuin nämä.

Ehkä yritän tätä vielä joskus uudelleen. Mua jäi vähän häiritsemään tää lopputulos, mutta päätin kuitenkin jakaa nää kuvat teidän kanssanne koska hei, ensimmäinen selfsim, jonka olen ikinä väkertänyt! :D

Koetin muuten levittäytyä vähän, nämä kuvat on nyt 650 leveitä. Kumpi on parempi, nämä vai se mitä olen aiemmin käyttänyt eli 600? Onko blogi näin liian leveä? D:





 Hiukset yrittää olla mahongin väriset, mutta jostain syystä ne näkyy näissä kuvissa aavistuksen verran tummempina kuin oli tarkoitus.


 ^Tämä on varmasti koko kuvasarjan aidoin otos musta. Random quick poses on parhautta.




15 kommenttia

  1. Ainakin selfsim on tosi nätti! :3 Ja uskon että onnistunut myöskin!
    Harmi ku en osaa vertailla ku ei oo mitään mihin vertailla! :|

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ja niinpä, mut ku en viitsi tänne omaa kuvaani tunkea x) Siis kyllä tuo nyt jollain tapaa mua muistuttaa mut ei siitä tunnistais :D Mun nenä on vähän erilainen ja silmät ehkä aavistuksen pienemmät x) Ja simit nyt näyttää aina simeiltä.

      Poista
  2. EN kestä, tuo random XDDDDDDDDDDDDDDDDDDdd mä kuolen

    No mut muutenha toi on nätti tyttö :) Tuo mulle kyl erehdyttävästi mieleen yhden Ylispangareiden tytöistä jonka nimeä en vaan muista x(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oliskohan Karita nuorena? Sillä oli samanmalliset hiukset (ja näissä kuvissa tuo värikin näyttää vähän samankaltaiselta) ja samanväriset silmät. Ei se muuten siltä näytä mut tuollaset ensinäkemällä havaitut piirteet vaikuttaa kuitenkin aika paljon mielikuvaan :D

      Poista
  3. Uijui, iiiiiiihuna! ♥ Mietinkin eilen Simstarinasopissa että kukas tuo sun avatarin tyttöskä on mutta nyt se selvisikin :D Ja ihana random XDDDDD

    Mä kyllä uskon että sä oot ihan yhtä kaunis kuin toi su selfsim, varmasti kauniimpikin :D Aina sitä omaa ulkonäköään vähättelee mutta oikeasti kaikki ihmiset on kauniita/komeita omalla tavallaan. :3

    (Mä en sitte tiiä miten tää liittyy mihinkään mutta pakko sanoo...) Jotenki mua ihan hirveesti häirittee ku mun simsblogin lukijapalkin lukumäärä on 29 :D En tiiä, en tykkää 9-loppuisista numeroista, ja koko ajan odotan että sinne tulis yks lisää tai lähtis yks pois. Joo en tiiä miks kerron tän sulle mutta mutta XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D Mä en voinut vastustaa kiusausta vaihtaa avatariani, se on ollut niiiin pitkään se hermoja raastava sieni D:

      Voi kiitos :3 Simeissä on kuitenki aina se jokin juttu, tai ne on eri tavalla kauniita kuin oikeat ihmiset :D

      Phih, en silti aio poistua lukijoistasi :DDD

      Poista
  4. Oho no nytpäs vasta tajusin tämän :D Ihanan selfsimin oot väkertänyt, tuli tosta posken kauneuspilkusta mieleen että mullakin on sellanen otsassa! :D Tossa vasemman kulmakarvan yläpuolella, ei se tosin oo mua koskaan häirinnyt eikä muutkaan kaverit tai ketkä vaan oo siitä onneks maininnut vaikka huomannut onkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! Siinä tapauksessa mä tunnen yhden, jolla on kauneuspilkku ihan samassa kohtaa kuin sulla :D
      Mulla on kasvoissa muutamakin kauneuspilkku/pieni luomi, mut koska sims niin sitä on aika vaikea toteuttaa :p Ja tuo on kuitenki se näkyvin.

      Poista
  5. onko sulla instagramia? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on henkilökohtainen ig, mut en jaa sitä täällä :) Tällä blogilla tai mulla simsinpelaajana ei siis ole instaa, jos sitä kysyt.

      Poista
    2. ai höh :( mutta ymmärrän, ettet halua sekoittaa yksityiselämääsi blogimaailmaan :3

      Poista
  6. Jee, aww, ootpa söpö! x) Vois itekki tehä joskus selfsimin mutta luultavasti siitä tulis vaan level 100/50 sähläystä. 8D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Halusin koettaa siipiäni tässäkin, mutta eivät ne kovin pitkälle kantaneet :p
      Mutta jos sua joskus innostaa, kannattaa vähintäänkin yrittää! Ihan mielenkiintoista puuhaa se sinällään on, kun joutuu ihan urakalla miettimään, miltä sitä oikeasti näyttää ja miten toisi samat piirteet esiin simissä :DD

      Poista
  7. Oii ihana ♥__♥ Musta on tullu hieman epäaktiivinen kommentoija blogien suhteen, kun kone posahti hajalle .__.' On koitellu kyllä viime kuukaudet hermoja.. Päivittelin tuota mun simsblogia, pientä "ilmoitusasiaa"! :-(

    VastaaPoista