lauantai 14. maaliskuuta 2015

Fournier - Miten yliopistossa menestytään

Tässä postauksessa on yhteensä 122 kuvaa, joten varatkaa taas vähän aikaa lukemiseen! :D


Savannah muutti tyttöasuntolaan, se oli muistaakseni nimeltään Bailuvaaran osakunta.

Tää matkalaukku on aina yhtä ihana ♥_♥

Ja niin on kyllä Savannah itsekin 8)♥


Missä kaikki sun kämppikset on?
SAVANNAH: Kämppikset? Mä luulin, että tää kämppä on mulle ._.
Joo, no ei nyt ihan...

Mut tämä on sulle!
SAVANNAH: No eipä oo kyllä kummonen.

Savannahin professori iski heti kimppuun kuin sika limppuun o_o

Kokeilin vihdoista viimein tota mp3-soitinta, mut ei siihen kuulunut muuta kuin korvista tursuavat nuotit >_< Olen tosi pettynyt, ettei siitä tullut edes kuulokkeita tai mitään D:

Ensimmäisenä etittiin Savannahille jopia... Saatiin tehtäväksi näyttää jollekulle törkeä video.

Kämppikset suvaitsivat viimein saapua!

Ja tämä tyttöraukka joutui uhriksi.

Eikös joku sosiaalinen ryhmä muuten oo sellainen, joka tykkää törkeistä videoista? En muistaaaa

Ja yhden videon näyttämisestä Savannah sai koko asuntolan vihat päälleen D:

Tää nainen näyttää siltä, että siitä saisi varmaan pienellä vaivalla kauniin 8)

Miten sä nyt jo ehdit riitoihin jonkun kanssa? ._.

SAVANNAH: Miten niin, en mä ole riidoissa kenenkään kanssa :')
Älä sitten vaan katso taaksesi juuri nyt.

Olen niin ylpeä itsestäni, kun muistin pakata Savannahille tuon skootterin mukaan! :D Kaikki muut joutuu pyöräilemään, mutta meidän tyttö on kyllä liian fancy sellaiseen.

Meet Thor Francis.

Rakkautta ensisilmäyksellä~

Odotapas hetki, poju.

X____X EHDOTTOMASTI PAREMPI.




Savannah meni ja voitti!

Thor ei ollut erityisen häävi häviäjä, paiskasi mailan pöytään ja alkoi mököttää :D


Savannah... Mä tiedän, että sä oot ylpee, mutta katso nyt Thorin ilmettä. Ja sun on tässä tarkotus iskeä se!

SAVANNAH: Mä en iske miehiä, mä isken YLÄVITOSIA
Oh wow.
SAVANNAH: Ei, kyllä mä isken miehiä.

Savannah sai kutsun juhliin kesken tutustumisprosessin >_<

THOR: Siis aitsä niinku oikeesti jättää mut tänne? D44

SAVANNAH: Voidaanko vaan tehdä kompromissi ja mennä niihin juhliin yhdessä :-)

Success! >:)

...Ja sitten kävi ilmi, että koko juhlat oli huijausta eikä niitä oikeasti ollutkaan >_<

THOR: No mitäs me nyt tehdään >_<
SAVANNAH: Wait... Niitä juhlia ei siis ole?

SAVANNAH: Epistä, mä niin halusin mennä!

Sen sijaan ne lähti Thorin pyynnöstä uimaan 8)

SAVANNAH: OH GOD EI KAI SE NÄÄ MUA NYT

THOR: Joo, heh... En mä nää mitään... :')

SAVANNAH: ...Huomaakohan se, etten mä vieläkään osaa pelata bilistä?

SAVANNAH: Ahaa, siis tähän peliin kuuluu pallojen tökkiminen kepillä...


SAVANNAH: Mitä jos mä vaan poseeraan näin, ehkä se ei sitten huomaa mua?

Musta tuntuu, että mun valaistushack toimii yliopistokaupungissa paremmin kuin kotona. ♥_♥

...Miksi Savannah käyttää sukkia suihkussa?

Syökää te vain sitä palanutta pastaa, Savannah tekee itelleen lettuja 8')


Söpöliini ♥

Kai sitä täytyy välillä vähän opiskellakin. Savannahin opinnot ei nimittäin mene kovin hyvin...

Wait, näättekö te saman kuin minä? SAVANNAH, NYT HETI POIS KONEELTA JA TAPAAMAAN SUN ELÄMÄSI MIESTÄ!1

SAVANNAH: Ai moi, Thor, vähän hauskaa törmätä tälleen sattumalta :')

THOR: Niinpä! :):):) >>Seuraatko sä mua?<<

Kaverikuva!

SAVANNAH: Voi ei, me näytettiin ihan hirveiltä ;_;

Savannah knows what's up 8)

Oh great. Olin jo unohtanut, että se on ihmissusi...

TYTTÖ: Olen selvästi yliväsynyt, alan jo hallusinoida...
Joo, sitähän tämä vaan on :') Oikeasti Savannah on ihan tavallinen tyttö.

Missä vaiheessa tämä tavallinen tyttö kasvatti hiuksensa takaisin? >_<

Ja kadotti kulmahampaansa samassa rytäkässä :c

Miten musta tuntuu, että yliopistossa ihmissudet bugii.

Aamulla tuli taas karvanlähtöaika.

Hiuksetkin tippu taas päästä...


Savannah ei ole kaikista ahkerin opiskelija...

Mutta toisaalta, tämä tyttö vietti luennon dyykkauksen parissa.

Ja toinen nukkui puiston penkillä. Huomatkaa, että tässä vaiheessa Savannah oli ottanut jo oppikirjan esiin!




Yksi keila jäi pystyyn, ja sä näytät pettyneeltä o_o


Parempi.

Savannah ja Savannahin professori (nimeltään Lewis Rodgers) tapasivat pensaikossa... I wonder why.

MUMMELI: Ah, niin ihanaa hölkätä puistossa korkokengissä ja kynähameessa kaikessa yksinäisyydessä! 8)

MUMMELI: Wait.. Lewis, is that you?

"Hehehehe, minä tästä sitten menenkin :):)"

Ooooh x_x ♥

Vähemmän ooh ._.

Vielä vähemmän ooh. Kyllä Savannah tietää, miten niitä numeroita korotetaan...

Professori esittää vaikeasti tavoiteltavaa.

SAVANNAH: Ole kiltti, herra Rodgers... Mä en voi sille mitään, että sä olet niin hot ;);)

LEWIS: Okei, fair enough, kyllä mä tiedän olevani viehättävä. Ymmärrän.


Hyihyihyi. Kaikkea sitä on tehtävä, jos ei opiskelu maita D:

En muuten edes tiedä sanoinko missään vaiheessa, että Savannah opiskelee liikuntatieteitä :D

Voi Thor ;_; Sun täytyy odottaa, että Savannah saa hoideltua opettajansa. Sitten voidaan keskittyä suhun 8)

Siitä puheenollen...

Voi Savannah, mä oon niin pahoillani sun puolesta D:

Tästä kuvasta tulee mieliteko laittaa sormet kurkkuun o_o yök

Well, tehty mikä tehty.

LEWIS: Totta kai mä voin korottaa sun arvosanaa, murunen...
SAVANNAH: Luojan kiitos, mä tiesin, että tästä on hyötyä!
LEWIS: ...Kunhan tarkastat esseet mun puolesta.


For reals, what is this >_< Hyödytön mies.

No, ainakin se suostui antamaan Savannahille koevastaukset 8)



Sun hyöty on nyt ollutta ja mennyttä, mister. Voitte palata ystäviksi 8)

LEWIS: Ei käy, tyttö! Halaa minua!
SAVANNAH: Mutta sä haiset! D:

SAVANNAH: Pliiiis, voidaanko pysyä ystävinä? :')

Kaikki on anteeksiannettu ja ennen kaikkea unohdettu. Luojan kiitos! Ällöttävä mies.

Savannah ei saanut tenttivastauksia myytyä kenellekään, vaikka yritti >_<

Ne eivät kelvanneet näemmä edes ilmaiseksi...

Eikä tällekään jäbälle. Shame on you! >:c

Ja kokeeseen>

OIKEASTIKO SE OPETTAJA KÄRÄYTTI SAVANNAHIN

Koska Savannahin opinnothan eivät menneet valmiiksi tarpeeksi surkeasti.

Vähän yrttiteetä lohdutukseksi.

Ja ihanaisen Thorin seuraa 8)

...Tai sitten ei.

SAVANNAH: Miksi mun pitää oksentaa nyt, kun meidän keskustelu eteni niin hyvin ;_;

Savannah, nyt ei ole aikaa puhua puhelimessa, kun sun elämäsi mies istuu sun nenän edessä!
SAVANNAH: Tiedän, tiedän, mutta mä puhun Thorin kanssa.
Mit..?

Ahaa. Ja miekkonen istui meitä vastapäätä...

Viikonlopun kunniaksi Savannah päätti järjestää omat juhlat.

Varsa tuli kuokkimaan ja jumittui samalla asuntolan pihaan...



Lähinnä Savannahin juhlat koostuivat välien lämmittelystä Thorin kanssa :D

Eikä! Vastahan juhlat alkoivat, ja sitä paitsi me oltiin ihan hiljaa D:

Thor, voisitko tehdä jotain? ._. Sun melkeintyttöystävä saa huutia ilkeältä poliisisedältä!

THOR: ööö... Moi pitää mennä!



Bileitä jatkettiin sitten kämppisten kesken. (Kämppisten, jotka kaikki inhoaa Savannahia...)

Korjaan: kämppisten ja varsan.

15 kommenttia

  1. Savannah menee tonne asuntolaan like a bitch :DDDD

    Siis kokiko toi tyttö jonku pikalaihiksen tossa? .D:DD

    Se tunne ku oot pelannu simsiä nii kauan et osaat aatella skoottereita yliopistoon yms :D

    PIKASEKSIKYYDEN OPAS NRO 1 :DDDDD by banssu

    Aika kuumis uikkari tytsylä!

    banssu hei.. sukat on ihan normia suihkussa!!

    Vanhojen pappojen paneminen on ihan hyvä tapa korottaa numeroita :)))))

    "LEWIS: Ei käy, tyttö! Halaa minua!" ei hemmetti :::D:D:D:D:

    Aw tää oli kiva postaus :D Tosin en muista yhtäkää banssun postausta joka ei olis ollu kiva :'o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En edes huomannut ite! :D:D:D Ehkä se säikähti Savannahin näyttämää videota niin paljon, että kilot tipahti :DDD

      Yliopistoon ei kannata ikinä mennä ilman ajoneuvoa, sen oon oppinu!1

      Aw, ihana c: Tuli hyvä mieli ♥

      Poista
  2. Savannah puskassa opettajansa kanssa... :D Mene pois sieltä ja ota professorin tilalle se komea nuori mies, olikohan nimeltään Thor!

    Sait mun intoa vähän esille piilostaan. Oon tainnu tasan kerran laittaa jonkun yliopistoon, nyt himottais pelata siellä! :D

    Ja oli kyllä kerrassaan oikein kiva postaus, pituuskin oli hyvä! (:




    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Savannahin opinnot sujuivat sen verran huonosti, että oli pakko yrittää hankkiutua opettajan suosioon ennen kuin voitiin ryhtyä tositoimiin Thorin kanssa x)

      Yliopistossa on kyllä kiva pelata, kunhan ei liian usein :D

      Poista
  3. Kauhee bitch tuo Savannah ku tollain professorien kanssa peuhaa xD Hyhhyh aika ällöttävää :D Ihanaa kuitenkin että se tapas elämänsä miehen :D

    Mulla on ollu yliopistolisäosa ikuisesti, aika jännä mut en oo koskaan laittanu ketään yliopistoon xD Vois ehkä laittaa. Kakkosessa en tykänny siitä yliopistotouhusta ollenkaan.

    Savannah näyttää ihan Matrixin Trinityltä O.O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ällöttävää tosiaan, aloin jo katua katsellessani noita kuvia o_o Mutta mulla oli niin tylsää :DD :x

      Et koskaan, oikeesti? Vähän hassua, yleensä mä aina ensimmäisenä kokeilen kaikkea, kun hankin uuden lisäosan! :D

      Poista
    2. Niin mäkin yleensä kokeilen mut jotenki ei oo vaan napannu :D Ehkä voisin laittaa Micahin tosta mun simsblogista sinne ja tehä jonkun jutun siitä jossain vaiheessa :D Vai olisko se liian matkimista? Näyttää meinaan hauskalta toi touhu yliopistolla :)

      Poista
    3. Ahaa, no se selittää paljon! Ja ei, ei ole matkimista, joten go ahead! 8)

      Poista
  4. Ääää, mua hävettää kun en oo kommentoinut MITÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄN pitkään aikaan........ mutta noh, tässäpä tulee c:

    Toi sun sisustama huone on kyllä tosi hieno ♥_____ ♥ SAVANNAH, ARVOSTA!!!!!!

    Toi MP3 oli mullekkin kova pettymys :c Pyh.

    Mulla on omakohtaista kokemusta tosta (ylä-asteelta), että näytän yhdelle jonkun videon niin kaikki on ihan että "hyi, tossa on taas toi Jenni joka näyttää sellasia ällöjä videoita..." :D

    Uuuuuu, Thorista tuli kyllä komea kun vähän muokkasit sitä ♥____♥

    Täääh, sukat jalassa suihkuun? :DD

    Awww, Savannah tuossa "söpöliini" -kuvassa ♥

    Hyvä akrobatialiike, siis tuo kun Savannah tasapainoilee käsillään tuolin päällä ihmissutena :) :) :)

    HYIHYIHYI. Joku vanha pappa ja Savannah PUSSAILEE JA PELEHTII O_____O Yäk.

    LEWIS: Ei käy, tyttö! Halaa minua!
    SAVANNAH: Mutta sä haiset! D:

    APUA TOSTA TULI MIELEEN SE KINGIN JORMA :DDDDDDDDDDDDDDDD "Herranjumala sää haiset!" XDDDD

    Ilkeä poliisisetä, pois Savannahin kimpusta :( JA THOR!!!!!!!! PERKELE, NYT TAKAS TAI SAAT NUOLEN PÄÄSI LÄPI!!!!

    Äf, toi on inhottavaa kun hepat laukkaa tonteilla. For real, EA! Ei oikeassakaan elämässä Amerikoissa VILLIHEVOSET TUU LAUKKAAMAAN JONNEKKIN KOTITONTILLE :DDD Mieti nyt, jos säkin asuisit Amerikassa ja siellä olis jotkut häät tai jotain ja villihevonen tulis kuokkimaan :DDDDDD

    Ihana postaus, kiitos illan nauruista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kannata hävetä, niin käy aina joskus! :D

      Kyllähän tuo taitoa vaatii, varsinkin kun käsivarret menee tuolin selkänojasta lävitse :D

      Hmm, luin ton ties kuinka monta kertaa "nyt takas tai nuolen pääsi läpi" ja aloin miettiä että miksi, oi miksi Jenni aiot nuolla Thorin päätä... o__o

      Täällä päin ainakin näkee harva se päivä villihevosia kotitontilla, eikö siellä sitten? :):):):)

      Poista
  5. Savannah on kyllä mun silmään niin nätti ja samaan aikaan vähän tollanen "bad girl" ♥ me gustaaa.
    Itelläni ei oo yliopistoelämää tai läheskään kaikkia lisäosia, mut toi vaikuttaa ihan hauskalta lisäosalta XD Thorin muodonmuutos oli kyllä nammm ♥__♥ vähän yllätti, että proffan kanssa pitää tehdä yhtä ja toista saadakseen paremmat arvosanat mut hei, ehkä se on ihan normaalia noissa olosuhteissa :--D

    kivoja osia sulla on aina ollut aah :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, Savannah on ihana 8) Ja Yliopistolisäri on kyllä hauska, ainakin kunhan ei mene sinne liian usein :D

      Poista
  6. Apua, Savannah on aivan ihana :o♥ Eikä Thorkaan kummoisempi ;)))

    Apua että mä nauroin tolle mummelille kun se juoksi, koomisen näkönen jotenkin :D Oon lueskellu nyt sun postauksia läpi jonku aikaa ja tähänhän jää ihan koukkuun!! :--D♥

    VastaaPoista
  7. Onks tää sims 3 kun oon uus blogissas😊

    VastaaPoista