maanantai 15. kesäkuuta 2015

Moikkelis moi ._.

Viime postaukseen on jo tullut muutama kysymys siitä, missä mä taas oon ja miksen oo postannut.
En oo avannutkaan kolmosta muutamaan kuukauteen, en jaksa katella sitä kun se bugittaa ja lagaa ja tökkii ja kaatuu. Ärsyttää. Siinä vastaus - en voi postata kun ei ole kuviakaan.
En oo kyllä sen puoleen lukenut muidenkaan blogeja tai tarinoita. Tää kyllästymisen jakso on jo kestänyt aika kauan, mutta katsotaan, josko se jossain vaiheessa hellittäisi. Aina voi toivoa, mutta en kyllä usko, että postausta tulee vielä pitkään aikaan. En vaan jaksa pelata tota bugista peliä, ja mua ärsyttää EAn päätös siitä, että kun edellinen peli ei toimi, ne ei yritä korjata sitä vaan tekee sen sijaan kokonaan uuden pelin.

Oon kyllä viime aikoina innostunut nelosesta tosi paljon enemmän kuin aluksi, mutta en halua postata siitä. Kolmosella mennään siis, tai sitten ei mennä ollenkaan.
Joudutte nyt vaan jatkamaan kärsivällisesti uuden postauksen odottelua. Saatatte joutua tekemään niin vielä pitkäänkin. Pahoitteluni.

14 kommenttia

  1. Huh, melkeen purskahdin hiljaiseen itkuun ku ajattelin et alatki postaamaan nelosesta. Hei jos sä kolmosesta postaat ni sitähän jaksetaan oottaa :D Ja aika monella muullaki on ollu jo kauan aikaa sitten tämmönen haistapaskasims3-vaihe :D Ihme ku oot näinki pitkälle säästyny siltä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah :DDD Alkaisin postaamaan nelosesta vain kuolleen ruumiini yli, joten älä huoli siitä!

      Poista
  2. Mullakin on ollut tuommoinen olo aina välillä D: EA ei auta kolmosen kanssa mitenkään enää (paitsi tuessa saatetaan sanoa mahdollisia ratkaisuja ongelmiin, mutta päivitystä ei enää tule), vaan tekee nelosen tilalle. Pyh. Okei, on nelosessa varmaan hyviäkin puolia, mutta mulla se ei enää toimi joten en voi edes päivitysten perusteella muodostaa uutta mielipidettä siitä ._. (En oo mm. päässyt kokeilemaan uima-altaita tai kellareita) Mun peli siis vaan jäätyy aloitusruutuun eikä mikään auta, ei se, että asennan pelin uudelleen, ei pelin uudelleenkäynnistäminen, ei (niiden vähien) ladattujen poistaminen... raaaaaaah. Joten I'll stick with three.

    Mä kyllä tiesin jo etukäteen ettet varmana sano että alkaisit postaamaan nelosesta :D Vaikka nelosesta kertovat blogit onkin vähissä, niin anteeksi nyt mutta mä en varmaan enää ees lukis sun blogia kunnolla jos postaisit vain nelosesta... mun mielestä nelonen on vaan... öh. Semmoinen joka ei kiinnosta mua pätkääkään. Jouduin sanomaan jollekkin mun chatissakin etten seuraa TS4-blogeja, kun se mainosti omaa TS4-blogiaan mun chatissa :D

    Kyllä kaikki jaksaa odottaa, tai no, jos joku tulee sulle tästä valittamaan ja vaatimaan uutta postausta, niin MINÄ MURAHDAN, RÄYH! >:c Koska banssua ei saa hoputtaa, jos sitä ei just nyt kiinnosta postata tai pelata kolmosta. Joten mun puolesta sä SAAT olla vaikka vuoden hiljaa, jos ei peli-into tuu takaisin. Toki mä kaipaan sun ihania postauksia, mutta et sä voi sille mitään jos sua ei just nyt huvita pelata. Et sä voi pakottaakkaan itteäs tekemään postauksia. Kyllä varmaan moni sun lukijoista odottaa sulta uutta postausta mutta kyllä kaikkien pitää oppia että maltti on valttia. Ja varsinkin, kun on jonkun toisen blogista kyse, maltti on vieläkin valtimpia (okei, mitä :DDD).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höh, kannattaa ehkä odotella päivitystä ja kokeilla sitten nelosta uudestaan :c
      Ei muakaan TS4-blogit oikeastaan kiinnosta, kuten en myöskään halua postata siitä itse. TS3 on vaan ainoa oikea peli siihen hommaan :D

      Ei tarvitse murahtaa, mutta kiitos silti x) ♥ Ei mulle oo onneksi oikeastaan niitä hoputtajia tullutkaan, lähinnä ystävällismielisiä kyselyitä jos jotain :)

      Poista
  3. Joo postaa vasta sitten kun haluut! Oon lukenut tätä sun blogia jo pidemmän aikaa ja huh että olin kans helpottunut kun et siirtyny neloseen..:D Mutta mulla on kanssa niin (vaikka en simsblogia pidäkkään) etten oo jaksanu pelata yhtään mitään simssii pitkään aikaan. Varmaan suurin syy on se et se tosiaa bugittaa ja kaatuilee, ei huvita avata peliä ees ollenkaa ku tietää et se joka tapaukses sammuu. Että todellakin ymmärrän jos jaksa postailla, ja ootan ihan kärsivällisesti, varsinkin kun sulla yleensä tulee just usein nopeeseen tahtiin postauksia. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että ihmiset on ymmärtäväisiä eikä ala valittaa siitä, jos en postaa :D :)

      Poista
  4. Olin jo huolissaan että alatko pelaan ts4 mutta pakko sanoo että HUH kun jatkat 3 vaikka se bugittaa.. ;-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huh indeed! En itekään enää tykkäis omasta blogistani, jos postaisin nelosesta, ja mitäs se semmonen bloggaaminen olis.

      Poista
  5. Terve. Olen uusi kasvo täällä, joka on lukenut kaikki postauksesi ja on pakko sanoo, et on tosi kiva blogi. Mutta koska bloggeri on parsa, en jostain syystä voi seurata sinua D: pitää laittaa tää sivu kirjanmerkkeihin..

    mut mä oon sitä mieltä että postaa kun jaksat. Kummiskin se on sun päätös ja kuten oot aikasemmin sanonut sä et haluu ottaa stressiä. Postaa kun huvittaa, jaksan oottaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, kiitos! Ja höh, toivottavasti blogger lakkaisi kohta kenkkuilemasta >:c En välillä tiedä kumpi on pahempi, ts3 vai blogger. Ja nuo kaksi sitten tietysti on ne tärkeimmät osat, joiden parissa tässä toimitaan... Great :D Ihme, ettei picasakin vielä ala temppuilemaan. Tai no, se teki niin kyllä jo pari kuukautta takaperin, mutta selvitin asiat :D

      Poista
  6. Mite se poisti ton :o
    Nomut kuitenki luin sun kaikki postaukset paris päiväs ja tää on ihana blogi 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Poistin tuon ylemmän, vahingossa poistetun kommentin kokonaan. :) Jaaa kiitos paljon, ihana kuulla! ♥

      Poista
  7. Ihan kaikessa rauhassa, ei pidä ottaa stressiä tai mitään. Eikös sitä yleensä sanota että bloggaamisen pitää olla kiva harrastus?

    Ja hyi, miten ihmeessä oot pelannut nelosta? :D Sanoo vannoutunut nelosen vihaaja. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, siks en haluakaan pelata/blogata väkisin, ei se oo enää hauskaa :D Ja ulosantikin on silloin sen mukaista...

      Mäkin inhosin nelosta aluksi, mutta nyt se on jotenkin alkanut tuntumaan paljon kivemmalta!

      Poista