keskiviikko 2. heinäkuuta 2014

Ylispangar - Karu Karita

51 lukijaa. Oikeasti, 51?! Ihan totta puhuakseni en todellakaan olis ikinä uskonut että teitä kertyisi noin monta, olen ihan järkyttynyt :D Hyvällä tavalla siis. Jos se on edes mahdollista.
IRL en oo löytänyt suurinpiirtein yhtäkään ihmistä joka ei pyörittelisi silmiään mun jutuille :D Missä piiloissanne te kaikki oikein kökötätte? :D
Mutta ihan oikeasti, ootte mulle kaikki tosi tärkeitä ja haluan kiittää teitä syvästi♥

Anyways, tässä postauksessa tapahtuu jotakin hyvin karua ja odottamatonta. Ja kerrankin täysin ilman mun sekaantumistani asiaan! Toisekseen unohdin frapsin pois päältä ja luulin näpsiväni kuvia ilmoituksista jne, mutta todellisuudessa mitään ei tallentunutkaan :D Olisin halunnut kuvata pari oleellista juttua, mutta ei sitten x(






 Leo on niin suloinen isoveli♥

 Tuitui!

 Eino: Minäkin olen, minäkin!
Not :D No ei vaan mutta et juuri nyt >_< Sry pikkunen!

 Heeeei ei, mitä täällä tapahtuu!

 Anele, poeka, anele armoa! >:c

 Kiltti Karita antaa anteeksi c: Vaikka en tiedäkään, mitä se teki.

 Niklas: Thanks, man B)

 Mistä sinäkin nyt oot sen saanu ;_; Pistä pois!
Eino: En, tää auttaa mua vallottaan maailman >:)

 Eino ja Niklas on niin suloisia yhdessä kun ne näyttää niin samalta :D♥

Leo+Ninni=JOTAIN NIIN SÖPÖÄ ETTEN PYSTY HANDLAAN ELÄMÄÄNI ENÄÄ ;_;

Awwwww ♥___♥ Kun vaan Leo olis sen muutama vuotta vanhempi, asuis mun kanssa samassa kaupungissa ja... ei sim </3 :D Liikaa vaadittu? ;_;

Niklas törmäs riehassa Erikan tyttöihin! Tyttö, jonka tyyliä en oo muokannut, on Jade. Enkä jaksanu vieläkään :D


Okei, nyt haluan Eemelin T__T Voinko perustaa haaremin näiden veljesten kanssa o__O

Niklas: Eivät kai ne juorua minusta :<

Toi valitusanimaatio on just sellanen nipottavan vaimon tyylinen :D "Mikset sinä ikinä osallistu kotitöihin!! Minä täällä teen taas kaiken! KUUNTELETKO SINÄ YHTÄÄN?!"

Leo: Siis mä en kestä kun sä äiti haiset niin pahalta!

Karita: Haisenko minä muka? Kuitenkin se tulee sinusta!

Varmuuden vuoksi se päätti kuitenkin pulahtaa mereen.

Näettekö tuon pienen pisteen tuolla? Se on Luca :DDD

Yritin laittaa Karitan uimaan sen luo ja se lähti VENEELLÄ :DDDD


Sillä välin Eemeli leikkii hengellään ja kapuaa (tai ainakin yrittää) Missyn selkään.
Missy: Nirhaan sen jos se yrittää jotain.

Hyvä ryhti ainakin :D

Eemeli: Eeeihän tää nyt niin pelottavaa oo---- IIK MIKÄ TOI OLI?!?! En oo ikinä kokenu mitään noin järkyttävää!
...Se sun hevoses lähti liikkeelle.

Arvatkaa minne se vei meidän Missyn?

Hedelmöitti sen >x) EI TOSIN ITSE.

Taas hyödynnät mahtavaa logiikkaasi, sims! You make me so proud!

Ai oli vähän tulista vai?
Leo: No ei oikeestaan :):):)

Luca...?
Luca: Hiljaa siinä, mä päästän sisäisen naiseni valloilleen! Luin siitä cosmosta :)
Ettet vaan olis tehny sitä jo vähän aikasemmin...

Niklas: Sun vihanpitohan loppuu kohta...

Niklas: Kai me sitten voidaan taas, krhm-
NIKLAS! Miten tahdikas mies.

Luca ♥-♥

Leo: I love you bro♥
Eino: Vielä minä sen kuristan... >:)

Ninni: En tiedä, kuka tuo on, mutta se hoitaa minua!


Awww♥
Leo: Arvaa mitä, mä kuulin, että Eemelillä on tyttöystävä x)
MITÄ? MISSÄ?!
Leo: Kato nyt, mähän sanoin että se sekois!
Not aww! Tuhma poika, menetit söpöytesi! x(

OH-MY-GOD. Leo sytytti veljensä tuleen!! En edes tienny että noin voi käydä o___O

Luca: Peppua kutittaa B)

Luca: Just play it cool...
Ja tässä vaiheessa minä panikoin ja kiljuin Lucalle kun se pelle ei tajunnut juosta sammuttamaan itseään :D

Ei enää ikinä tulista ruokaa tolle pojalle...

En muistanut että Eemeli on pelkuri, pelästyin jo että missä se on kunnes löysin sen tuolta tallin edustalta tajuttomana :DDD

Niklas: Tää sattuu käteen :c
Palomies: Ei se mitään, you're doing great! :)

"Minä tässä vain katselen niin sammuta sinä :):):)"

 -____-'

Palomies: Miksi nämä ottavat sen niin vakavasti?! Koko keittiöhän siinä vain on tulessa.


No words.

Niklas: Minä en pidä noen väristä >:c
Leo: Siis daa iskä, musta on aina in!

"Aina!"

Luca-raukka on ihan hämmentynyt :c
Luca: Siis... onko mun veli lohikäärme, joka yritti salamurhata mut?
Jep. Just niin.

Niklas: Älä enää ikinä sytytä veljeäsi tuleen, nuori mies!

Leo-rukka :c Minä ymmärrän, kaikki oli Karitan syytä, mitäs teki liian tulista ruokaa! :c

Siinä menee matto :D Siitäkin jäi vain pieni möykky jäljelle :DDD

Tässä vaiheessa piti tulla kyyläämään vanhoja postauksia, koska en enää muistanut, millanen matto tossa oli :D Enkä tietenkään voinut valita mitään muuta :DDD

Luca: Leo syöksi tulta ja sytytti mut tuleen, ja sä vain nukuit täällä!

Eemeli: Hyvä ettet kuollut, veli-rakas, mulle olis tullu sua ikävä♥
Ja tämän jälkeen sille ilmaantui toive nähdä jonkun ystävänsä "liekehtivä aave" :D:D::DD kamalaa

Vielä sä joskus opit :D Ehkä.
Missy: Et, jos se minusta riippuu.

Karita: Ajattele, poika! Olisit voinut kuolla siihen tuleen!
Miksi te ette voi vain LOPETTAA siitä puhumista >.<
Luca: Hmm... Mielenkiintoista. Kuolla...

Leo yrittää sulkea korvansa kaikelta, ettei se tuntisi itseään niin syylliseksi ;_; raukka!

Hyvä Eemeli, kyllä sä osaat!

Eemeli: Mut... mut... mun jalka jäi jumiin!
En sanonukaan mitään ._.

Eemeli sai keksijänpöydän, siitä tuli luonteeltaan eksentrinen kun se kasvoi teini-ikään.

Ehkä vaan pidättäydyt siinä keksimisessä etkä yritä nousta enää Missyn selkään.
Eemeli: Ei käy! Minä olen moniosaaja >:)
Voi kultapieni kun et sinä ole.

Parantakaa haavat suhteestanne! PARANTAKAA!
Karita: Okei  sitten :c

Eemeli: Mihin tää ruuvimeisseli nyt taas pitikään tökätä?
Moniosaaja asialla. Miten olis ruuviin?
Eemeli: Kyllä minä sen tiesin! :):):)

Karita: Ajattele, meidän poika syö kakkua iltapalalla! Mikä luuseri!

Ja sitten yhtäkkiä ne alkoi flirttailemaan toisilleen (ilman mun ohjeistusta), vaikka yleensä ton petetty-moodletin aikana ne hylkää kaikki romanttiset toiminnot o__O This must be gooood!


Viimeisenä riitailtanaan ne nukkui jo samassa sängyssä x)

Niklas: Kohta isi saa taas pussata äitiä minne haluaa!

Leo: Please, TMI.

Niklas: Ja sitten kohta me äidin kanssa taas--
NIKLAS! Säästä pienet poikasi elinikäisiltä traumoilta!

Eino: Arvaa mitä minä kuulin isiltä... >:)
Karita: Älä kulta kerro, en halua tietää.

Pari minuuttia moodletista jäljellä ja oon ihan täpinöissäni :D Vaikka hyvin mä oon niiden suhdetta mielestäni tällä välin kyllä hoitanu.

Ja sitten tapahtuu jotakin aivan odottamatonta o___O

KARITA EI!!!

Ja hymysyndrooma iski taas. Näyttää yllättävän creepyltä :DDDD

Joka tapauksessa, Karita jätti Niklaksen. Mitä mä tein väärin? ;_;

Niklas raukka hyperventiloi ;_;

Karita?! Tajuatko sä ollenkaan mitä sä oot tehny, rikkonu perheesi?

Karita: Enpä oikeestaan :):):)

Ja Luca-raukka näki tän kaiken ja sai moneksi päiväksi aivan sydäntämurtavan moodletin, "näki vanhempien eron" tms D:

Sydäntensärkijä-Karita lähtee töihin niin kuin mitään ei olis koskaan tapahtunutkaan.

Niklas: Joo, mä etsin asuntoa. *sniff* Yhdelle ;_;

Ja se lähti LIMUSIINILLA. Miksi, saanko vain kysyä?! Se ei ole minkään sortin julkkis - sillä ei ole edes työpaikkaa!

Ninni oli pakko päästää mukaan, onhan se alunperinkin sen oma koira ;_; </3 Ikävä tulee, luultavasti enemmän kuin Niklasta :D

Haluaisin sääliä sua mutta itsepähän petit >.< Ei tässä kyllä silti pitänyt ihan näin käydä...

Ne muutti johonkin luksuskämppään, koska se oli suurinpiirtein ainoa asunto, mitä koko Monte Vistassa oli jäljellä :D

Loppuun hyvät uutiset; Missy on tiineenä, varsa luvassa♥
Missy: En sanoisi sitä niinkään hyväksi asiaksi...
Onneksi sulta ei kysytä! 8)

18 kommenttia

  1. Jee, postaus! ♥ Ja onnea 51 lukijasta! :3

    Leo on suloinennnnnn!! ♥

    Mä oon muuten miettinyt ihan samaa kun mun lapsisimit on valittanu toiselle simille jostain. Ne näyttää oikeesti ihan siltä että "Pese pyykit, miks sä et ikinä tee mitään, miks sä aina vaan makaat sohvalla kaukkari toisessa ja kalja toisessa kädessä?" XDD

    Toi on ihan tyhmää ku simit lähtee pikkumatkakin moottoriveneellä tai maan päällä taksilla. Mutta onhan se huvittavaa XDD Mieti jos sä oisit Lucan osassa ja sun äiti tulis moottoriveneellä sun luo XDDD

    TOI MISSYN ILME TOSSA KUVASS AJOSSA EEMELI KIPUU SEN SELKÄÄN XD Ihan paras :DD

    "Peppua kutittaa" SE ON TULTA IDIOOTTI!!" xD

    OH NOOOOOOOOOO KARITA JÄTTI NIKLAKSEN... ;___; Mutta se oli toisaalta sille ihan oikein, mitäs petti :c

    Ähähähä Niklas poistuu tyylillä XD

    Ja jee, varsa tulossa :3

    Mullakin muuten Chico (siis Fiedsien koira) alkaa olla tosi vanha, 48 päivää jo ja oon asettanu 45 päivää koirien keskimääräseks iäks. Mä vaan ootan että huomaan yhtäkkiä että herra Mustakaapu (WTF xD) tulee rapsuttelemaan sitä ja sitten se lähtee ;___; MIKS SIMEIHIN/SIMLEMMIKKEIHIN VOI KIINTYÄ NÄIN PALJON?!?!?!? D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et usko miten järkytyin kun Karita jättikin Niklaksen, olin ihan varma että se antaisi anteeksi :D Ei se mua enää niin paljoa liikuta (kuulostaapa karulta :D) mutta pelatessa olin kyllä ihan shocked :D

      Poista
  2. Mullakin on jo 4 lukijaa ja arvostan sitä paljon, mut sun jutut on niin hyviä muutenkin :)

    Muuten kysyn et mikä se frapsi on? kun en tiiä

    Ihana Leo

    Ei ne tytöt Niklaksesta juoruu onneks

    Leo! Ei saa sytyttää veljeä tuleen!!

    Jee, Missy tiinenä! Kohta saadaan heppa vauvoja 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Frapsil voi ottaa kuvia peleistä.

      Poista
    2. Jes, hyvä sulle! x) Ja kiitos ny :D

      Omppu jo vastasikin, mutta fraps on (ilmanen) sovellus jolla voi ottaa kuvia niin että ne ilmoituksetkin etc. tulee näkyviin :) Ja sit tietysti muista peleistä joissa ei sitä omaa kameraa ole.

      Poista
  3. Ikävää ettei kaikki 51 lukijaa kommentoi xD Joka postauksessa olis tyyliin 100 kommenttia ku sun vastaukset laskettais xD

    Eino: En, tää auttaa mua vallottaan maailman >:) XDDD

    Onko perverssiä tykätä omista simeistä? :o oon aina miettiny

    COSMO! XDDDDDDDDD

    Ihana ku lyttäät sun simien itsetuntoa tollee XDD"etkä osaa!" XDDD

    Niklas: Joo, mä etsin asuntoa. *sniff* Yhdelle ;_; voi eiiiii :'''( jotenki nii surku mut oon kuitenki vihanen niklakselle ku se oli tyhmä :(

    EI NINNIÄ!!!!!!!!!!!!!!!!! eiiii :((:(:(

    tää oli jotenki surullinen osa :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä, oispa jees :D Ja siihen vielä lisänä kaikki ne jotka ei omista googletilejä/käytä niitä täällä :D Mutta kyllä niitä kommentteja ihan ruhtinaallisesti tulee jo nytkin, en valita x)

      PERVERSSIÄ? :DD Miksi :D::D:D:D Mut ei mun mielestä :D Ehkä kaikki sit pitää mua kauheen itsekeskeisenä kun ylistän omia simejäni täällä :DDDD

      Ei kai nekään saa ajatella itsestään liikoja :DD

      Samaa mieltä, olin kamalan sad tätä pelatessa ja vähän vielä postatessakin :c

      Poista
  4. Hieno lukijamäärä =) Onnea.

    Siis sytytti veljensä tuleen...nyt ala seuraa sen pojan liikkeitä, pikku pyromaani sulla siellä kasvaa...=) Ihme ettei tuossa vaiheessa tule sossu kylään!! =)

    Noi suhdejutut on niin takapuolesta, välil vaan yhtäkkiä tulee PETETTY vaik toinen ei olis ees mitään tehny, mä teen aina sille vihaselle simille testin, syö siit ihme puskasta 5 marjaa ja jos selvii hengissä niin korjaan suhteen =DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos x)

      Ihan hyvä idea, pitää varmaan pistää korvan taa seuraavan kerran varalle :DDDDD

      Poista
    2. Vaik ny keksin et sen moodletin voi poistaa siit näkymästä, et sekin käy =)

      Poista
    3. Totta tuokin, mut jos haluaa pelata ns. "rehellisesti" ni sit ei x)

      Poista
  5. Iltalukemistaaaaa! :D

    UUuuu, onnnea! :D Miun blogissa on 56. Välissä se putos sinne 50:neen takas ku en oo postannu mitään mut nyt se on taas 56.

    Omg, kauhulla odotan et mitä odottmatonta :o Vai oliko se sen pettämisjutun jälkiä sitten..? x(

    Ahahaha, se tunne ku oma simi on niin ihana et tuntuu ettei pää kestä ja sitä vois tuijotella 24/7 kyllästymättä XDDD

    No on kyllä Luca kaukana uimassa :::DDDDDDDD Äitikään ei jaksa uida XD

    JALUSTIMET KENGISSÄ APUA EI XDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    MITÄ??? Ei enää tulista ruokaa miun simeille ellei ne syö yksin hiekka-aavikolla! o.o (Koska hiekka sammuttaa tulen jne.)

    Simssin palomiehet on karannu mielisairaalasta, I guess.

    Moniosaaja aaaw :D

    "Eino: Arvaa mitä minä kuulin isiltä... >:)
    Karita: Älä kulta kerro, en halua tietää."
    Ahahahahaha miks nää kaikki on niin superhauskoja tänään? XDDD

    MITÄ ARVASIN EIIII!!!

    Ja nekö muuttaa automaattisesti jos ne eroo?

    Missy♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiitos x)

      En kans tienny että se voi oikeasti sytyttää tulipalon o.o Hauskaa on se, että just viime kerralla mietin ittekseni että olispas siinäkin jos nuo liekit vois sytyttää jotain tuleen, kun näyttää niin uhkaavalta :DDD

      Ei ne automaattisesti muuta mut en jaksanu alkaa värkkään noiden kanssa enempää kun ite kerran niin paljon halusivat erota x)

      Poista
  6. Sama täällä ton silmien pyörittelyn kanssa :D Kaverit tyyliin aattelee että oon tällanen herttanne höpsö joka on jämähtänyt ala-astetasolle :_D

    No aww Leo <3

    ÄÄÄÄÄÄ MITÄ TAPAHTUU???

    Huh, luulin että ne eroaa XD Maailma on pelastunut

    Hyi helvetti noi mielikuvituslelut (yks syy siihen miks en asentanut Täyttä Elämää uudelle koneelle). Mitä EA ajatteli??? Että simssinpelaajat innostuu sellasesta rasittavasta ja rumasta hyypästä joka roikkuu lasten mukana???

    Joskus toivon että Kyle oli epä-sim ja asuis mun kanssa samassa kaupungissa ;__; ai jai, ei sais ihastua simeihin koska siitä tulee kamalia masennuksenpuuskia

    Miks sun peli näyttää paljon laadukkaammalta kun mun Ö.ö onks sulla pintojen yksityiskohdat täysillä?

    ”Eivät kai ne juorua minusta :<” + ilme XD

    Eemelin ratsastusryhti = minä tietokoneella XD

    SIms makes us all so proud at times <3

    LUCA ON HOMO. Oon IHAN varma. Tää on mun teoriani. (varokin jos et tee siitä homoa!!!1)

    Voi Niklas XD aina tietty mielessä

    Miten Leo sytytti Lucan? D:: jaa niinku silleen että se syöksi suustaan tulta?

    No aww Eemeli :D Pyörtyilevät simit <3 (mulla kerran syttyi yksi tuleen. Se nukahti keskelle tulipaloa ja kuoli, traagista)

    Palomiesraget <3

    Eiku Leo on homo koska daa. EIKU MITÄ onks ne molemmat?????? no wuteva, jompikumpi ainakin

    AWWWWW tässä välissä säikähdin kun yhtäkkiä kuulu aivastus ja luulin että Missy aivasti tai siis silleen muttasiisjoo se oli mun marsu

    Eemeli ’Moniosaaja’ Ylispangar.

    TMI XDDD voi Leo kulta, olen kanssasi niin samaa mieltä

    HETKINEN MITÄ NYT
    KARITA, SINÄ HIEKKAPILLU!

    Kiitos postauksesta jajajaja ihan mielenkiinnosta kysyn että meetkö amis, lukio vai 10-luokalle? :_) mutsiisjooo ihana postaus oli taas puspus ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooh miten pitkä kommentti, kiitos :3

      Herttainen höpsö x) Kaikella rakkaudella, sinä olet kuule kaikkea muuta XDDD

      Mmh, harmi vaan että maailma ei pelastunut kovin pitkäksi ajaksi koska Karita x(

      Varmaan, tai muistaakseni mulla on ainakin lähestulkoon kaikki graffa-asetukset täysissä :D

      Leo söi tulista ruokaa ja seuraava asia mitä huomasin oli se että koko keittiö oli liekeissä :D

      XDXDXDXXDDDDDD suurinpiirtein kuolasin näppäimistölleni nauraessani tolle aivastusjutulle, kiitos Karlotta </3

      Menen lukioon :)

      Poista
  7. Ainakaa ei jäänyt lapsia Karitalta puuttumaan vaikka heitti miehensä pihalle.
    Opettelisi Leo noidantaitoja nii ei veli syttyisikin tuleen ku vois taikoo jääloitsun.
    Ninni lähti isäntänsä mukaan:(

    VastaaPoista
  8. EI TOSIN ITSE
    REPS��

    VastaaPoista