lauantai 5. heinäkuuta 2014

Ylispangar - Miehekäs suukkokuosi

Toivottavasti tästä postauksesta ei nyt jää väleistä puuttumaan kuvia, bloggerilla oli vähän ongelmia näitä ladatessa >.< 93 kuvaa tässä pitäisi kaikenkaikkiaan olla mutta en kyllä ala laskemaan :D

Unohdin myydä Ninnin pallon ja nyt en raaski ._.
Missy: Minun omaani et kyllä saa!1
En halunnutkaan mut okei...

Lastenhoitaja joka hoitaa hommansa T__T En päästä tätä menemään!

Sillä välin kun Eino nukkuu niin se pitää itsensä kiireisenä (jotenkin muuten kuin kaivamalla kaikkea ruokaa jääkaapista ja jättämällä niitä pöydille mätänemään kuten ne yleensä tekee...)

Sitten paikalle ilmestyi joku Eemelin kaveri - ilman Eemeliä itseään - ja hoitsu oli ihan myytyä naista x)

Karita halus tehdä tuttavuutta.

Nää juoruaa jatkuvasti Elmosta, milloin se saa ylennyksiä ja milloin on muuten vain sikarikas, ja onhan se tässä ajassa ehtinyt mennä jo naimisiinkin :D On se poika eläny menestyksekästä elämää jos ei muuta x)

Eemeli odotti tanssiaiskyytiä tossa samalla penkillä monen monta tuntia, aina siitä asti kun tuli koulusta kotiin :D
Eemeli: Lakkaa pilkkaamasta mua, en kai mä myöhästyäkään voi!

Raukka joutuu tanssiaisiin paritta koska unohdin koko jutun >.<

o___O U wanna get back together, dude?

TÄMÄ. Se jätkä lähettelee ex-vaimolleen (joka on myös sen uusi työtoveri koska toisen oli pakko päästä samaan työpaikkaan kuin Karita -_-) rakkauskirjeitä ja on silti hankkinut uuden tyttöystävän o.o

Heppavaavi syntyy♥!

Meet Helka :3

Karita tuli kannustamaan Missyä vähän myöhässä >-<

Ärsyttää vaan toi "turkki" ._. En muista enää, miksen ladannut sitä varsoille, vai eikö sitä ollut? D:

Ja tällä kertaa varsan ruokkiminenkin onnistuu :3
Karita: Jee, hyvä hyvä! Syö, syö!

Leokin tuli ihastelemaan varsan syntymää x)

Kuka huomaa ton pienen palleron Helkan yläpuolella? >.<

Se ei ole kärpänen. Se on TÄMÄ. En tiedä mikä se on, mutta se ei liiku (paitsi Helkan pään kääntymisen mukaan) ja siihen se jäi. Toivon mukaan lähtee sen kasvaessa aikuiseksi :D

Eemeli-rakas, sinulla ei ole ihastusta. VAI ONKO?!?!?!

Joojoojoo tulkaa! x)

KUKA? Ilmeisesti Eemeli sai uuden ihastuksen >.<

Karita joutui siivoushommiin. En tiedä miks mutta mä oon ite aina tykänny karsinoiden/tarhojen siivoamisesta, siis ihan irl :D Se on kivaa x)

Mun käy niin sääliksi Karitaa, raukka joutuu nukkumaan yksin isossa sängyssä :c Ei se muuten mitään mutta simsissä ne ei voi edes valloittaa sitä petiä yksin, näyttää jotenkin traagiselta :D

Jeeee se toimii!
Ja ihan vain pilatakseni iloni totean että ei aina. Tässä vaiheessa se toimi vielä pihassakin, mutta "nykyään", aka siinä vaiheessa missä mun peli on nyt, niiden pitää kipitellä aina autotielle imettämään jos ketään muuta ei oo tarjoamassa Helkalle pulloa :D


Äiti ja tytär :3
Helka: SOMEONE IS SPYING ON US MOM!
Missy: I know, darling, I know... It's just our creepy god.



Karita lähti Egyptiin :3 Sen oli tarkoitus olla Niklaksen ja Karitan yhteinen matka sen jälkeen kun ne olis sopineet riitansa mutta käyhän se näinkin....

Jouduin lataamaan Egyptin kolmesti koska se ei toiminut, sitten latasin travelerin ja enköhän sen jälkeen päässyt ensimmäisellä yrityksellä x)



Nää. Maisemat. Olen rakastunut ♥-♥

Se idiootti otti autonsa mukaan o.o One does not simply.


Karita: Tää seikkaileminen on ihan kamalaa.
Miksi sitten olet siellä >.<
Karita: Sä pakotit.
Ai niin 8)




Kertokaapa mulle, mistä lähtien noi kaupungin asukkaat (ja ilmeisti myös alienit) on voinut tulla tutkimusmatkailijoina näihin muihin maihin o.o Samoin kuin matkakohteiden "oikeat asukkaat" turisteina sun omaan kaupunkiin, ennen oon nähny vaan jotain randomeita o;

Tämä oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun Karita kokkasi tuolla :D Kaikki muut söi sen ruoan :c

Kauhutarinoita leirintäalueella keskellä aavikkoa :D Tässä on ideaa.



Ensimmäinen "seikkailu", johon Karita värvättiin, oli juoksennella ympäri Egyptiä turistirysien pihoissa. Niin jännittävää että pissin kohta housuun.


Esittelyssä Egyptin iloiset asiakaspalvelijat.

Jos katse voisi tappaa...

"Ai sä haluat nähdä mun hymyn, vai? *hnnghh*"
Eeei, kyllä toi äskeinenkin oli ihan kiva. o.O

Karita? Ootsä varma, että haluat aloittaa tutkimusmatkailijan urasi sfinksistä? ._.

Karita: What could possibly go wrong?
Hmm, anna kun mietin. Kaikki?


Karita: Hmh, tyhmä ansa tielläni :c Voinko mennä takaisin kotiin?
ET.



Nytkö sä sitten hengailet loppuajan uima-asussasi >.<

Karita: Huomaatko nyt? Se kannatti!

Ei mitään sanottavaa o.o

Eieieiei, et mene sinne! ;_; Joku muumio kohta hyppää sun kimppuusi ja kiroaa sut ja äääää sä kuolet!

Mun on pakko myöntää että mä jollain asteella pelkään niitä muumioita yhä :D:D:DD

NYT SE TULEE O.O Pois sieltä! D:

Sitten sain sydänkohtauksen kun joku yhtäkkiä veti Karitan sisään o.o Eipä se sentään muuttunut muumioksi, mutta en tiedä mitä siinä tapahtui :D

Karita: Tässä on pakko olla salaovi!
Karita-rakas, ei siinä ole.

Karita jäi jumiin :D Onneksi on testingcheats ja teleportation x)

Älä ryöstä hautaholveja rakas, sut kirotaan!
Karita: No mitä varten täällä sitten ollaan ellei rahan?

Keskellä sfinksiä oli joku kuningattaren makuuhuone o.o

Smooooth.

Karita, mä en usko että sä puhdistut siellä kuravedessä.

Oh my, Karita, sähän oot kuin joku keski-ikäinen kaljamahamies o.o Ärsyttää kun aikaa on muutenkin vähän ennen kuin pitää palata kotiin ja toinen käyttää senkin rapsuttamalla takamustaan...

Pakko peseytyä ennen kuin palataan kotiin x)

Aaaaand we're back.

Karitalla oli jo ikävä heposiaan ♥

Tuliaisina pususkootteri :3

Wut? Nykyään näiden ei tarvitse edes tilata lastenvahtia koulu- ja työpäivänsä ajaksi. Tulee vain tämä ilmoitus ja sitten se tulee ö.ö Since when?

Eemelin oli vain pakko ajaa kouluun tällä erittäin maskuliinisella ajoneuvolla.

Eemeli: Eikö tää ookaan miehekästä? :c Mä luulin.

Se ihana, ihana lapsenvahti, joka tulee ilman kutsua ja hoitaa Einoa niin kuin omaa poikaansa x)

Leo on pojista ainoa, joka on ollut yhteydessä isäänsä. Karita tosin on sen kanssa parhaita kavereita, koska se on tutustunut siihen töissä >.<

:D:D:D:D:D:D:D Tämän Karita päätti ilmoittaa heidän yhteiselle pojalleen...

Arki ja työt kutsuu. Karita sai ylennyksen ja muokkasin sen kunniaksi sille uuden työasunkin 8)


Eemeli the kodinhengetär. Vai kodinhenki? Wut :D

Erikan lapsista nuorin, Virva. En jaksanut vaivautua muokkaamaan senkään überhienoa tyyliä...

Ylikaunis Terhi jonka nenä näyttää tästä kulmasta oudolta vaikkei ole ja sen oikealla puolella Jade.

Luca: Äiti sä et osaa tanssia.
Älä nyt tyrmää toista :c


Kirppuinen kulkukissa tuhoaa kaikki lehdet eikä kukaan ole kotona häätääkseen sitä ö.ö


Jostain syystä Helka näyttää jotenkin mielipuoliselta o.o Käsi ylös, näkeekö joku muu sen? :D

En mä tiedä mikä sen tekee mutta jokin siinä on :D


Nää pojat on niin suloisia ♥-♥

Karita, piiloita se pususkootteri jonnekin kaus mistä Eemeli ei sitä enää ikinä löydä! >.<

15 kommenttia

  1. Blogger x(

    Onneksi Elmolla menee hyvin. ♥ Miksi oon kiintyny siihe? x( Ehkä siksi et tykkäsin Tuulistaki ihan hirveesti :D

    Voi eiiii, Niklas x( Mulla on niin surku fiilis noiden erosta x(

    Helka, ihana nimi :D

    Varsoille sitä ei taida ollakaan :/ Tai en muista.

    PALIKKA XDDDDDDDDDD Helka, haluatko kertoa meille jotain? xD

    Helka: SOMEONE IS SPYING ON US MOM!
    Missy: I know, darling, I know... It's just our creepy god. :D:D:D:D::D:D:D:D: en kestä ::DD

    Traveler (y)

    Oi millonhan oon viimeksi tehny noita seikkailuja, paska vaan ku ne oppii ulkoa ja sit niistä tulee tylsiä :DDD Siksi pitääki pitää muutama sukupolvi väliä!

    Parasta ikinä on ottaa tonne teltta mukaan ja leiriytyä sinne mutku mä en koskaan malta laittaa mun simejä nukkumaan xD

    "Ärsyttää kun aikaa on muutenkin vähän ennen kuin pitää palata kotiin ja toinen käyttää senkin rapsuttamalla takamustaan..." hajosin ääneen XDDDD

    Eih, tuo skootteri! ♥

    Tyhjätasku XD

    Mielipuoli-Helka! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä, kuka tykkää Tuulista :D Tuuli oli niin tylsä >-<

      Niin muistelin iteki ettei varsoille sitä tekstuuria ollu :c

      Mä en oo koskaan ees syventyny noiden seikkailujen pariin niin paljoa, nyt on ihan hyvä aika aloittaa :D

      Poista
    2. Eikä ollu!!! Tuuli oli ihana x(

      Poista
    3. Suotakoon kaikille oma mielipiteensä :D

      Poista
  2. No siis mun Simsillä on vakava ongelma D: Se numeroi kuvat miten sattuu... Mulla oli kyllä Fraps mutta koska mun kone on hidas kuin vanhuksen pieru simssin ollessa päällä, Frapsikin ottaa kuvat aiiiiiivan ihanan myöhään. D:

    Eemelin kaveri ja lapsihoitsu ne yhteen soppii, huomenna mennään pussauskoppiin! ♥

    Mut Eemeli ei saanut tanssiparia :(

    NIKLAS KOHTA KARITA EI HALUU OLLA MISSÄÄN VÄLEISSÄ SUN KAA EIKÄ EES ANNA SUN NÄHÄ LAPSIAS JOS VIKITTELET SITÄ VIELÄ .________.

    Ihana nimi sillä uudella tyttöystävällä XD Vois tehä siitä laulun: Cip-cop-cap-CIPRIANA! :DDD

    Iihana Helka ♥

    Mikä ihme toi laatikko Helkan pään yläpuolella on?!?!??! :DDD Näyttää ihan pikkuruiselta satulahuoneelta XD

    Owww, Eemelillä on uus tyttöystävä ♥

    Se ois muuten kiva että simit pystyis nukkumaan sängyllä silleen leveesti :D

    Hah, niinpä, sä oot sun simien - ihmissimien sekä eläinten - JUMALA! >:D

    MUN PITÄÄ LÄHETTÄÄ MUN SIMIT JONNEKKIN JOSSAIN VAIHEESSA KANS!!! :D Ihania maisemia Egyptissä ♥

    Hyi toi aluen näyttää ihan stanan pelottavalta D:

    "Ai sä haluat nähdä mun hymyn, vai? *hnnghh*" XDDDD

    "Eemelin oli vain pakko ajaa kouluun tällä erittäin maskuliinisella ajoneuvolla." APUA XDDD

    Voi ei toi Virvan tyyli, hyi apua XD Mut Terhi ♥

    Joo Karita, vie se ylimaskuliininen skootteri poies! >:D

    Hauska postaus XD

    (Ja mä tein mun simsTARINAblogiin sellaisen tunnustuspostauksen jossa myös kyselen mielipiteitä :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmh :c Tyhmä sims.

      Pikkuruinen satulahuone :D::D:D:D:D:D aws x3

      Ei! Se ei ole söpöä! Se tyttöystävä (ihastus) on RUMA :DDdd

      Pitää käydä kahtomas kun muistan :)

      Poista
  3. Ihana Missy ''Minun omaani et kyllä saa!''

    Elmo on näköjään kova juorun aihe

    Eemeli parka :(

    Mitä ihmettä Niklas, sulla on uus tyttöystävä

    Ihanaa heppoja lisää!!!!!!

    Mikä ihme toi juttu Helkan päällä on??

    Eemelillä on salainen ihastus

    Karita parka kun joutu yksin egyptiin mutt on siellä kivaa yksinkin

    Jotenkin säälittävän innostuneen näkönen toi kauhutarina- nainen

    Ihana Eemeli <3 Sun skootteri on niin miehekäs

    Karitan tanssi tyyli XD

    Helka näyttää jotenkin pelottavalta ja mielipuoliselta

    kiva postaus

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elmosta on paljon juoruttavaa, mut sen itsensä onneksi positiivista kamaa x)

      Kävin Helkan kanssa mastercontrollerin avulla casissa nopeesti niin en sit tiedä että tuliko se palikka siitä >.< Ärh.

      Koko Eemeli on niin miehekäs että ah. Not. Ja samaa rataa kulkee loputkin Karitan poikakatraasta...

      Poista
  4. Olen seurannut sun blogiasi pitään ja tykkään :) Mä olen yrittänyt mun simsejä laittaa matkoille, muutta epli jäätyy jossain vaiheessa lataamista :/ On traveler, mutku ei siltikään toimi >.<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yay, kivaa :3
      Toivottavasti saat ongelman korjattua :c Mulla se latas kyllä mutta sim ei tullu mukaan >.<

      Poista
  5. Mistä sä olet ladannut sen kuvion jossa lukee Be glad, be safe, be you? Siis sen joka on Margot ja Jules Fournierin makuuhuoneen seinässä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja tuon kultaisen kaulakorun mikä Karitalla on noissa seikkailukuvissa? :)

      Poista
    2. Pahoitteluni, en löytänyt kumpaakaan :c

      Poista
    3. Correction, itse asiassa kaulakoru on DarkoSIMSiltä (:

      Poista
    4. Ja pattern on SIMcrediblestä :D Oon tosi pahoillani etten aiemmin löytäny :D

      Poista