keskiviikko 6. elokuuta 2014

100. postaus! ~ Vihaista pulputusta

Hejsan alla! Arvatkaa mitä, ellette jo otsikosta napanneet tietoa niin tämähän on SWM:n sadas postaus! c: Olisin halunnut tehdä jotain tosi hienoa mutta en keksinyt mitään, joten päädyin siihen että teen tavallisen pelipostauksen - mutta kappas kummaa kun sims keksikin jotain muuta: eipä pelata ollenkaan kun pölistään vaan. Mun peli ei oo toiminu about siitä asti kun julkaisin viime postauksen, oon saanu pelattua ehkä 5 min kerrallaan joten ei oo tullu otettua kuviakaan >_<
Rakastan Legacy Islandia mutta mulle tuli nyt vähän sellainen tunne että se koko kaatuilu voisi johtua siitäkin, joten jos ladattujen tutkailu ja epäilyttävien yksilöiden karsinta ei tuota tulosta niin mun on ehkä pakko poistaa se kaupunki ;___;
Mutta jos sekään ei toimi...
Mun on pakko poistaa ladatut. Taas.


Postausta ei varmaan kannata odottaa vähään aikaan ennen kuin saan tän selvitetyä x(

11 kommenttia

  1. Voi ei!
    Koita saada peli toimimaan! :D
    Ja keksi meille jotain kivaa postaukseen 111 tai jotain! :) Josko toivottavasti toimis peli sillon paremmin!

    VastaaPoista
  2. Mä arvasin että sun peli temppuilee, tai sitten sun omassa elämässä on niin paljon kiireitä ettei simssille jää aikaa. Siks mua ärsyttikin ton yhen komma chattipalkissa... mutta toivottavasti saat pelin pian toimimaan!

    Itellä on muuten vaan ollut tosi laiska olo Simssin suhteen, tuntuu ettei peli oikein suju ja löydän itteni tekemässä ihan muita asioita kuin pelaamista. Voi kyllä johtua siitä että mulla on sellaset 6 300 ladattua ja voit uskoa että peli on ehkä HIEMAN hidas. Kokeilen kyllä just nyt että suostuuko se toimimaan yhtään nopeammin, löysin nimittäin Dashboardilla korruptoituneita ja sims2pack-tiedostoja ladattujen kansiosta, josko peli toimisi nyt edes VÄHÄN nopeammin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui, mulla on jotain reilu 1 000 ja sekin on mun mielestä jo aika paljon :D
      Mä kattelin Dashboardilla tossa pari päivää, ehkä viikkoa takaperin mutta ei sieltä mitään kovin liikuttavaa löytynyt. En sit tiedä mistä on kyse, koska ei se pelin toimiminen ainakaan koneesta kiinni ole.

      Poista
  3. Surku :/ Mut kokeile poistaa se kaupunki ensin ja testaa sitten mitä peli sanoo. Jos kerta muillaki aiheuttanu ongelmia ni voi olla kyse siitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai joo, ja tuo kuva on ihan huippu tähän(kin) tilanteeseen :D:D:D

      Poista
    2. Spangarien tallennus olis kadonnu kokonaan jos olisin poistanut sen kaupungin, ellen sitten olis muuttanut niitä ensin muualle - mutta jos bugittaminen ei johtuisikaan siitä niin mun mielestä se olis ollu liian iso vaiva x( En kuitenkaan oo kuullu tietääkseni kuin yheltä ihmiseltä ettei se kaupunki toimis vaikka googlettelinkin ja Rflong7:n maailmat on yleensä ollu aika laadukkaita ja toimivia, joten halusin ensin kokeilla muita juttuja ja niin teinkin.

      Disablesin eilen kaikki ladatut jotka olin laittanu ccmagicin kautta ja kun peli ei vieläkään toiminu paremmin, otin myös kaikki mods-kansion packaget (hackit, poset ym jotka laitan mieluummin sinne) ja yhtäkkiä kaikki toimikin paljon smoothimmin! Laitoin ccmagicin ladatut takaisin ja peli toimi yhä, ja lopulta oon päätyny siihen tulokseen että se johtuu jostain hackista. Pidemmälle en oo vielä päässy mutta hyvä puoli tässä on se, että kaupungista se ei ainakaan ole kiinni! 8)

      Ja siitäpä tulikin pitkä sepustus x(

      Poista
  4. Voi ei. Mun äiti varmaa ihmettelee kun eka näin ton kuvaan niin huusin vaa et "EI EI BANSSU LOPETTAA EI EI!!!!1111!!!!!!" sit luin ton tekstin ja sit huusin "JEEEEEEEEEEEE" sit mun äiti tuli ja kysy et onks mul kaikki ok.

    VastaaPoista
  5. Hei anteeksi, en haluu hoputtaa tai mitää... mut kysyisin millo arvioisit ens postauksen tulevan? :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt en kyl tiiä kun peli ei edelleenkään suostu toimiin kunnolla :c Lisäksi aloitin just lukion ja haluan oikeesti keskittyä siihen niin täysillä kun vaan suinkin pystyn joten tiedän, että postausväli tulee hidastumaan näin muutenkin sitten kun ylipäätään saisin edes pelattua taas.

      Poista