sunnuntai 31. elokuuta 2014

Ylispangar - Osteri-Alexander iskee kaikki kaupungin naiset

Ihan liian pitkästä aikaa kunnollinen pelipostaus! Enjoy! c:



Helka, missä ihmeessä se sun äitekultas taas harhailee?

En KESTÄ enää, kun nuo hevoset yrittää koko ajan tunkea tonne pihalle eikä voi pysyä siellä talleilla D---------: oahposaifas. Oon muutenki kamalan kyllästyny jo noihin heposiin x(

Äite ja poika saleilee yhessä :D

Eemelillä taas on vähän omat vapaa-ajan puuhansa...


SNÄGÄRIKAARAAA!

Luca ei suostunu syömään tacoaan, se istu ihan muualle kun oli tarkoitus ja koko lautanen katosi kuin pieru saharaan :c
Luca: Siis d44, siinähän on kaloreita?!

Kaikki haitat sai kuitenki, mutta nälkä jäi >_<


Syödään sitten RINKELI.

Josko ne alienit vielä joskus jonkun kaappaisi, kunhan aikuistus nämä jätkät.
Eemeli: Heiheeeihei! Eikö me tähystetäkään oravia puissa! :c

Leo-raukka joutuu viettämään synttäreitään pakkasyössä metroasemalla :D
Leo: Parhaat synttärit ikinä!

Simiä Leo ei kiinnosta läksyjen teko -____- Miten musta tuntuu, että toi tulee mulle nykyään joka kerta.


♥_______♥ !!

Logiikka on taas kunnossa. Sekoan kun nää lauseet ei käy millään tapaa järkeen ja yritän pähkäillä, mitä niillä on edes yritetty hakea :DDD




Heippa heposet ;_; En jaksanu enää :c

Näin meillä.

Miksi nää pojat on noin suloisia ;_; ♥

Meille tuli tyttövieras! Aka sopiva uhri.

Tarkoitus ei ole aina olla kedon kaunein kukkanen vaan ennemminkin se yksi, joka ei näytä samalta kuin kaikki loput x) En kyllä jaksanu muokata siltä toistaiseksi muuta kuin arkiasun. Consuela on tytön nimi ja jollain pojista tulee olemaan tämän neidin kanssa tulevaisuutta! :D

Luca: Pliiiiiis sano että se joku on minä!
Hyvä on, sinä se olet 8) Lucasta ei koskaan tiedä koska se kupsahtaa tai muuta kamalaa, kun kaksi kertaa on jo pienen ikänsä aikana yrittäny, joten täytyy sille äkkiä elämän ilot näyttää :DDDD (Muistin virkistykseksi, ekalla kerralla Leo sytytti sen tuleen ja toisella se oli jo hukkumassa, ennen kuin kerkesin resetoida sen :D)

Karitalla on täällä sillä välin jotkut ihan omat pelit menossa.

Ja Leollakin on jo joku, jolle piirrellä pinkkejä sydämiä pakkasessa! Vaan kuka, en tiedä itsekään :D

Luca ei aikaile.

Vaan ehkä kannattaisi :c

SCREW YOU, STORY PROGRESSION. And screw you, Alexander x( Se nyt on pienoinen hidaste, mutta ei suinkaan este (;

Luca alko möksöttää ja Consuela lähti kotiinsa :c
Luca: En mä sitä, kun nää läksyt näyttää kauheen vaikeilta x(

Jooo pelottele se Consuela hyppäämään suoraan Lucan syliin!

Consuela: Missä mun Alexander!
Suunnitelma vaatii vielä hiomista >_<

Tyttö juoksi kuitenki suoraan Eemelin ja Lucan huoneeseen ja ryhty ihastelemaan itteään peilistä :D Ja poitsuthan oli siis molemmat jo unten mailla :D:

Well that seems comfy.


Eemeli ei paljon muuta tee ku opiskelee opiskelemasta päästyään sillä välin, kun pikkuveljet juoksentelee naisjahdissa :DDD

Jos nyt kuitenkin pistäisit ne vaatteet päälle?
Random dude: Älkää vain minun takiani 8)
Luca: MÄ PUEN, MÄ PUEN!


Tää meidän nuorimmainenki on alkanu käymään salilla x) Haba kasvaaa. Paitsi että ei kasva, eikä sen puoleen taida siitä lapsena olla mitään hyötyä taitojenkaan kasvattamisen kannalta x(

Ai te ootte taas treffeillä 8) Älä luovuta, Luca!

Consuela: Siis ox nää jokkut rehvit vai?
Ups.
Luca: *lagilagilagi*

Consuela: No nyt on kyl pakko lähtee ö.ö >>Lähemunperäänlähemunperäänlähemunperään<<
LÄHE SEN PERÄÄN!
Luca: No emmäny kyllä millään jaksa.

Meidän vanhin poju aikuistuu jo!
Eemeli: Minä aikuistuin jo silloin kun tajusin, miten pääsee pilveen B)

Simiä Eemeli(kään) ei kiinnosta läksyjen teko! Tuliko yllärinä?
A) Ei
B) A
C) B
Ei mut en oikeasti tiedä et mitä oon tehny väärin ku ei läksyt oo noille opettajille ilmeisesti sit kelvannu, ku muistaakseni ne on yleensä aina ne tehtävät tehny :DDD

Eemeli: Siis lol jotain läxyi
Koittaisit ny olla aikuinen mies.

Eemeli: Hihihihi... mies...


Ihan söpö se on mut ei siitä perijää tule kuitenkaan :) Jätän sen nyt kuitenkin vielä talouteen keräämään meille vähän rahaa :D

Ensimmäinen aamu aikuisena ja Eemeli päättää ryhtyä pelaamaan pupunkaatopeliä (y)

Kirottu vessa&pintansa pitävä Leo, joka jaksaa korjata sen kerta toisensa jälkeen :D

Aina ei voi onnistua (y) Onneksi Karita näyttää mallia.

Eemeli: ...joo, ja sit mä heitin sitä palikkaa ja kaadoin sen kuningaspupun ja VOITIN ITSENI!

Leo: Olisit jo hiljaa, mä yritän nukkua ja syödä samaan aikaan enkä oo mikään multitasker et voisin samalla vielä kuunnella kun sä selität!
Eino: Ei muakaan oikeesti kiinnosta, veli-rakas.
Eemeli: Mut... mä voitin itseni! :<

Luca sentään on hyödyksi!

Eemeli: Phihihi minä valmistun x)
Mikä tässä miehessä on vikana? o.o

Oon ihan liian ihastunu tohon Einon juhla-asuun, en tiedä miks mut voisin katella sitä koko ajan :D
Eino: Tuijottaako joku mun pebaa?! >>Act cool, don't look, just don't look at them<<
Ei, kultapieni. Täällä ei (toivon mukaan) ole yhtään pedofiiliä.
Eino: Aijaa :<
Pulu: Hei kamut älkää jättäkö mua, mä oon hukannu mun valmistujaiskaavun!!

Eemeli: Anna kun minä esitän teille, äitini, oppimani egyptiläisen serenadin!
Karita: ...ok

Leo: Kuuntele nyt kun Eemeli hoilaa nuotin vierestä!

Mut ei Luca ehtinyt, koska Consuela oli taas eksyny paikalle x)

Eino oli kyllä matkalla mut ei tainnu koskaan päästä perille asti vaan jäi sen síjaan kotiin rakentelemaan linnojaan :D

Eemeli on haaveillut lapsesta asti taikurin urasta joten suotakoon se sille sitten.
Eemeli: Kattokaa miten koleen asun mä sain!1


Ihan hyvin yhellä silmällä.

Meanwhile Lucan treffailutaidot loistaa...

Eemeli: Anna sille kukkia, tytöt tykkää kukista!!
Been there, done that :D Eikä vastaanotto ollu kovin hyvä.


Lucalla on ihan omat keinot.

Eemeli: No entä taikasauva? Kuka voisi taikasauvasta kieltäytyä?

No ainakin ovat jo ystäviksi tulleet :3

Merkitseviä katseita!
Luca: >>Tolla on hassu nenä.<<
Consuela: >>Onko toi murunen sen naamassa muffinsia?<<


Eemeli: Tyhmä veli, mitä se sen deittinsä tänne toi! Olisivat tehneet jotain järkevää!

"Mutta nyt kun kerran sain yleisöä..."

Luca: Kattokaa mitä se nyt tekee!! OOÄMGEE vähän hianoo!
Consuela: Juu, ihan kivaa... *huokaus*

Luca: Siis WAUDEEEE
Joooo... se sun deittis sitten tylsisty ja lähti pois jokunen hetki sitten.
Luca: Kuka nyt siitä välittää, mun veli on hei taikuri!

Uusi yritys joskus, kun lumi on viimein satanu maahan 8)

Luca: Mä sitten rakastan kun tytöt antaa mun syödä niiden hiuksia!


This is gooood♥ Vaikka Consuela yrittääkin kovaa vauhtia syödä Lucan suihinsa (y)
Luca: Ei minua haittaa :):):)

Luca: Haluaisitko sä muuten jättää sen poikaystäväs nyt?

Consuela: Mikäs siinä! :):):):):):)
ö_ö

Hohohoho, mee piiloos Alexander.



Jos se nyt jo ottais ne kukkasetkin vastaan x)

Unelmatreffit á la Luca Ylispangar...

Tällä välin Leonkin tilanne näyttää lupaavalta 8)

Ja nyt vielä lupaavammalta!

Tämä likka on nimeltään Lucy (:

Consuela: Kauheita tällaset nykyajan laitteet!!
Melkein käy sääliksi.

Muokkasin sille vihdoin ja viimein edes jonkinlaisen ulkoasun, koska se pelin oma oli melkoisen fabulous >_< En tiedä teistä mut mun silmään Consuela on kuitenkin alkanu näyttämään kauniilta, vaikka aluks oli kasvonpiirteiltään vähän... erikoinen 8)

Ei Einolla vielä ole ihan alienvauvahaaveita mutta tähystelkööt nyt kuitenkin :D
Eino: Mistä sinä tiedät jos minä hankin salaa alienmuksun ja valloitan sen avulla maailman!

Leo ei jätä enää Lucya rauhaan~

Aikuiset (aka Karita ja Eemeli, koska jotenkin unohdin, että sekin lasketaan jo mukaan :D) lähti ilmaiselle lomamatkalle, joten on aika köyhien teinibileiden x)

Okaaaay. Ihan miten kukin ite tykkää...

Juuri sinä yönä, kun aikuiset lähtee talosta, murtovaras päättää iskeä x( Sinäkö sen lomamatkan järjestit?!

Ja get-away-ridena ilmeisesti jäätelöauto (y)

"...Jo kolmas kerta tällä viikolla! Millä minä nyt saan lapsilleni ruokaa :c"

Et ainakaan jäämällä siihen panikoimaan mutta ihan miten haluat, en estä.

Luca: OMG meillä on murtovaras!!
Poliisitäti: Tota... haluisitsä väistää, että pääsisin ottamaan sen kiinni?
Luca: Shut up, ei nyt ehi! Etsä nää että meillä on varas kotona?!

Luca saa paniikkikohtauksen. Mikäpäs tässä on ollessa.

Leo: Tästä lähin minä pidän vahtia, ettei tänne murtaudu enää enempää kylähulluja x(

Sydämeni on särkynyt </3


Ja äiti tykkää varmasti kun tulee kotiin!
Eino: En mä sitä tahallaan :c
Nii-in, et varmaan tahallaan virittänyt siihen ansaakaan vanhalle mammaraukalles!

Yritetään viä fiksailla telkkari kuntoon ennen kun vieraat tulee :D

Lucy ei suostunut sisään >_<
Lucy: Ehehe, en mä muuten mut teidän koti on aika... törkynen. Eihän täällä pihallakaan niin kovin kylmä oo, mitä nyt -30°C... Mutta kaikkeen tottuu!

XDDDD

"Ehehehe, voitteko kuvitella että mä tanssin tän kanssa?"



*rumpujen pärinää*

Jaaaa hän ilahtui!♥

Vaan kappas kippas, kun vanha kunnon Alexander on taas ehtinyt ensin! O.o Viekö se tarkoituksella koko poikakatraan tyttöystäväehdokkaat?!

"Don't mind me, I'm just staring you guys here..."

Tämä raukka jäi ilman tanssittajaa :c Mutta ei se kyllä tainnu antaa sen häiritä :D

Jollain on sentään hauskaa :D

Ja Einolla on tällä välin omaa kivaa naapurin tytön luona (y) Kuulostaa niin väärältä...


Heeyy gurl, watcha doin'? Mihin se Lucan jätti D:


Noooooooo, mitä ihmettä?

Viimeset puunaukset vielä ennen ku perheen vanhimmat palaa reissultaan! Eihän kukaan halua yllättävästi mummoksi varttunutta Karitaa peräänsä x) Sen mummolookin te näätte muuten vasta ensi postingissa koska päätin olla itse ilkimys!

27 kommenttia

  1. Kiitos tästä postauksesta! ♥ Auttaa mua keskittyyn johonki muuhun xD

    Kääk oon ihan pihalla koko suvusta!

    Mäki kyllästyin hevosiin melko äkkiä et I agree :D

    En muista oonko koskaa tota vaunua kokeillu :o Ehkä kerran.

    "Eemeli: Heiheeeihei! Eikö me tähystetäkään oravia puissa! :c" XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    Heihei hepoet :'(

    Consuela on sievä :)

    Pikkuveljet naisjahdissa xD

    Ei hemmetti tuo pingiskuva XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDddd en kestä

    "Eemeli: Minä aikuistuin jo silloin kun tajusin, miten pääsee pilveen B)" :D::D:D:D: Eemeli, miksi olet niin god damn hilarious xD

    "Pulu: Hei kamut älkää jättäkö mua, mä oon hukannu mun valmistujaiskaavun!!" D::D:D::D Ihana pulu xD

    Aw Eemelistä ja Pedrosta tuli kollegat xD

    Uu Lucy ei oo hullumpi mimmi!

    Voi eiii tuo koira ;_____;

    Heeeei onko toi joku lisäosan töllö vai miks toi on noin söpön näkönen? :o

    SAAT KAKKAPUSSISTA XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD mun simit ei oo käyny tanssiaisissa ees vähään aikaan puhettakaan et ne olis pyytäny jotakuta pariksi :D

    "Ehehehe, voitteko kuvitella että mä tanssin tän kanssa?" voi luoja :D:D:D::D:D:D

    Ah miten ihana Alexander :DDDD

    Hirvee ilkimys! Mummolook on nähtävä :DDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos itsellesi kommentista x)♥

      Totta muuten! En edes muistanu, että Pedroki oli taikuri x)

      Taitaa olla jostain lisäristä tuo telkku mut en muista yhtään mistä :D

      Kenenpä innostusta ei mummolookin näkemisen odottaminen pitäisi yllä XD

      Poista
  2. Toi äiti ja poika salilla kuvasta tulee mieleen heti paratiisi saaren tuottajan läpipeluu ohjeen videon joku kohta XD

    Eemeli näköjään tykkää paljon roskiksista

    Luca on ihana diiva :D

    Mä ensin katoin et Leo on tyttö mut sitte luin vähän nii sitte paljastu et se on leo

    Ei heposet!! Good bye!

    Ei leo on niin ihana <3 pakkasessa rakkauskirjeitä

    Lucan nenä näyttää ihan koukulta XDDD

    Eemeli näyttää niin söpöltä aikuisena

    Miksei Eemelistä tuu perijää :o

    Oi Eemeli on aikuisenakin vielä niin lapsellinen... pupunkaatopeli

    Leo: Olisit jo hiljaa, mä yritän nukkua ja syödä samaan aikaan enkä oo mikään multitasker et voisin samalla vielä kuunnella kun sä selität! oiii niin söpöjä poikia sulla talo täynnä 8)

    Consuela on kyllä tavallaan aika nätti

    Luca on niin säälittävän söpö

    Luca ei tyttöjen hiuksia syödä!

    Leon deitti on aika hot

    Niin saat vielä kakkapussista XDD

    Karita varmaan tykkää olla mummo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mittt? Ei Leo näytä tytöltä! :D::D:D:D::

      En vaan tykänny siitä niin paljon et olisin halunnu siitä perijää :)

      Poista
  3. OH. MY. GOD. Leo on ihana ♥____♥. *kuolaa lammikon lattialle ja toivoo Leon kaksoisolennon muuttavan naapuriin*
    Raukalla oli kyllä aika hulppeet synttärit XD
    Lucalla on treffaustaidot kunnossa (y)
    NAURUKUOLEMA ONKO TOI ALEXANDER EDES HYVÄN NÄKÖNEN XDDD
    Vähänkö Lucy on nätti :3 Teitkö itse vai onko valmissim? Meinaan TS2:ssa oli Lucy Burb niminen sim.
    Voisitko mitenkään pistää Leon ja Lucyn ladattavaksi johonkin, ne on niin ihana pari :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kun en tiedä edes kuka se Alexander on, tai miltä se näyttää :D Se vaan iskee kaikki jotka haluaisin parittaa jollekin Spangareista x(

      Lucy on ton kaupungin oma sim, eli Rflongin käsialaa (:

      En tiedä pystyisinkö päästään omia simejäni jonkun muun peliin :D Pitääpi miettiä.

      Poista
  4. Jeeeeeees, postaus! ♥ :D

    Hepot on muuten ihan kivoja mutta just toi että ne tulee KOKO AJAN pihamaalle ja pahimmassa tapauksessa taloon sisään, josta ne pitää resetoida pois ettei eläinsuojelu vie .______.

    "Äiti ja poika saleilee yhdessä", äidillä on ainakin kova kunto kun jaksaa juosta jyrkkään ylämäkeen XD

    Eemeli! Heti pois sieltä roskiksesta, sähän haiset kuin... roskis tolalsen jälkeen!

    Aloin tässä miettiä että ketä Leo muistuttaa teininä niin... muistakko From The First Sightin? Melonin kirjoittaman FTFS:n, jonka se joutui lopettamaan vahingossa koska se luuli että sillä on hajonnu näytönohjain vaikka ongelma korjaantu loppujen lopuks sillä että se imuroi koneen... :DD oivoi. Niin tajusin tässä että LEO NÄYTTÄÄ TOSSA VÄHÄN SILTÄ FTFS:N LEOLTA :OO
    Mitäs aktuaalista ihmettä. Ei voi olla noin HERKKUPEPPU MAMMA MIA ♥.♥

    Mulle tuli jotenkin surullinen olo kun myit hepat :c Johtunee siitä etten mä IKINÄ oo pistäny lemmikkejäni pois vaikka ne kuinka ärsyttäisivät, mutta jos sua otti niin pahasti kaaliin noi niin ei sille sitten voi mittää, mut byäääääääh :c

    Leo hei, käsi pois hellalta! Vai onko se edes kuuma?

    Hähää, banssu kävi kiinni heti ku tyttö tuli taloon ja huu ;)

    Uuuuh, talvi - rakkauden aikaa. Eih, se oli kevät se rakkauden aika! :DD

    LUCA NÄYTTÄÄ TOSSA PINGISKUVASSA NOTRE DAMEN KELLONSOITTAJALTA XDDD

    Apua Eemelistä tuli pelottava D: Hyi ton sen hihitys ja toi ilme........ D:

    "Phihihi minä valmistun" Kuule banssu siinä tuntuu olevan paljonkin vikana o.o

    Haluuko Eino että pedarit tulee kattelee sen peppua ja mahdollisesti tekemään myös muita juttuja?? D: Sun simit on aiiiiika sekasin D:

    Jee Eemeli pääsi taikuriksi ja Luca irvistelee söpösti :3

    EIKÄ TOI LUCAN VIRNE TOSSA KU SE NÄYTTÄÄ CONSUELALLE TOTA VIDEOO :DDDDD

    " Mä sitten rakastan kun tytöt antaa mun syödä niiden hiuksia!" XDDD EI LUCA EI.

    Uuuuuuh ;) Nyt ne jo pussas, Alexander jää kaaaaaaaaaauas taakse. ;))

    Uiiiih, ihanan tytön Leokin löysi itselleen ;) (Toi Legacy island III on muuten täytetty Sims kakkosen simeillä, tai siis Rflong on tehnyt rekrytoinnit Sims kakkosen simeistä sinne :) So just you know :D).

    "LUCA ON TYTTÖYSTÄVÄ" XDDD

    Murtovarkaalla on hyvä pakoauto :) Maistuva ainakin (Y)

    Owwwwww :c Koiruli kattoo sisään ikkunasta murheellisena </3

    SAAT KAKKAPUSSISTA XDDD

    Mitäs ihmettä XD Alexander tunkee joka paikkaan... XD

    Byäääääääääääh banssu senkin ilkimys :c Olisin halunnu nähä Karitan mummolookin nytttt :( No jaa, ei voi mittää :DD

    Apuaaaa mikä postaus, sain taas nauraa itteni kuoleman porteille XDDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Karitan kunto taitaa olla tasolla 8 tai 9 :D Et ei huano.

      En muista enää sitä Melonin tarinan Leoa, mut muistan kyllä sen ite tarinan ja sen, kuinka hyvä se oli! x) Mut hei hauska yhteensattuma :D

      Yritin kestää siihen asti et ne kupsahtais mut en jaksanu millään ku pisti hermoille x(

      Aijaa! En tiennykää ku en ite oo koskaan pelannu kakkosta :D

      MAISTUVA PAKOAUTO XX'DDD

      Poista
  5. Jeee ihanan pitkä postaus! C:
    Voisitkohan joskus tehä jonkunnäkösen postauken diesel kamasetitä? Oon ehkä ostamassa sen mutta netistä ei kauheesti löytyny tietoa, ei ainakaan kuvia että mitä kaikkia vaatteita ja kalusteita yms siinä tulee. Että jos vaan on intoa ni sellanen postaus olis kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oooh, Diesel oon LOISTAVA.♥-♥
      Voisin kyl tehdäkin, pitää muistaa! c:

      Poista
  6. Luin jo eilen, mut nyt kipeenä, ja kerkeen kommata ^^'
    Ensinnäkin: MITEN KAIKKI, KAIKKI YLISPANGARIEN POJAT ON NIIN KOMEITA!? Mul on aina semmosii ihme lehmän läjiä -.-
    Heposet meni ;__; Nojoo, itte en aio hankkii lemmikkejä, koska kyllästyisin siihen todennäkösesti >:C
    Alexander varmaa seurustelee koko kaupungin naisien kanssa samaa aikaa :'D
    Repesin ja pahasti ku: 'Ja Einolla on tällä välin omaa kivaa naapurin tytön luona (y) Kuulostaa niin väärältä...' xD
    Mutta joo, oli kivan pitkä ja mukava postaus, jään odottamaan innolla seuraavaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon miettiny liian monesti samaa, Ylispangarit on taivaan lahja simkunnalle (wut?)
      Tollaset Alexander-tempaukset pistää mut inhoamaan Story Progressionia :DDD

      Poista
  7. Hihii piilolukija paljastautuu :)
    ja oiih ihanan pitkä ostaus taas pitkästä aikaa :))

    "Eikö me tähystetäkään oravia puissa! :c" hih oravia :DD

    Voi raasua ku joutuu viettään synttärit yksin x(

    eiih harmi ku hevosit lähti, mutta ei niitä kyllä kauaa jaksakkaan :D

    "Näin meillä." hei toi hellan kokeilu johtuu neuroottisuudesta :3

    No mutta Consuelasta (lasta :DD) tuli nätti omalla söpöllä tavallaan :33

    "Minä aikuistuin jo silloin kun tajusin, miten pääsee pilveen B)" voii eemeliä XDDDDD

    uiiiih tulipas siitä komea ♥____________♥

    "Hei kamut älkää jättäkö mua, mä oon hukannu mun valmistujaiskaavun!!" voii pulu raasua :DDD

    hih taikuri :33 mie tuun pöllimään Eemelin x3 se on niin ihana ♥

    oiih ihanaa Consuelasta ja Lucasta tul pari x33 ja hekee Alexander :DDD

    onpas Lucy söpö :3

    voi että tuota alexanderia :d hirvee casanova :DD

    ootpas ilkee mummolook on pakko nähä x((

    mutta kiitos postauksesta ja maanantain piristyksestä :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww, ihania nää piilotelleiden lukijoiden paljastukset! x)

      En melkein ikinä jaksa järjestää simeilleni synttäripartyja :D Sorry suckers.

      Tiedän, mutta kuka kokeilee hellan levyä KÄMMENELLÄ? D: Ei kuulosta kovin neuroottiselta :D:D:D

      Ota vaan, ei oo pojista se mun lemppari x)

      Poista
  8. Oh my, rakastuin Lucyy *-*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on nätti :3 Enkä muokannu sitä kun ehkä ihan jonkun pikkupikku hienosäädön verran + vaatteet, meikit ja hiukset obviously (:

      Poista
  9. Komeita poikia indeed =)
    Pitäski noihin tanssiaisiin joskus paneutua, en ole koskaan pyytäny ketään pariksi =(
    Elukat, mulla ei niihin hermo riitä se sosiaalisuusmittari pitäs poistaa, mun perheis ei kukaan niit ikinä hoida ellei ole "eläintenystävä" =) meillä ei siis pahemmin elukoita ole.

    Ai vanhemmat oli lomalla? Uskaltaakohan ne tulla takasin ku pojat melkeen jo naitettu =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mäkään yleensä jaksa mut nyt haluan taata ei-perijöilleki mahdollisimman kivat elämät ja siihen sisältyy tässä tapauksessa puolisot ja kakarat :D

      Poista
  10. Kysyisin neuvoa koska aina kun käynnistän skms 3 pelin niin tietokoneeni simahtaa kun olen pelannut 15minuuttia että onko sinulla hajua mistä johtuu ja mitä pitäisi tehdä ois kiva pelata mutta en voi koska koko ajan tietokone simahtaa ja haluisin ladata kamaa mutta kun siirtyy talouden luontiin niin se lataa sitä puol tuntia jos paljon kamaa mulla on ladattuna tällä hetkellä yhdet hiukset ja silmät nyt se on suht nopee mut kerro jos tiedät:
    Miksi tietokoneeni simahtaa kun pelaan simssiä, ja mitä pitäisi tehdä?
    Aina kun lataan kamaa ja siirryn taloudenluontiin se lataa sitä puoli tuntia mitä pitää tehdä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siihen voi olla niin moninaiset syyt, etten kyllä yhtään tiiä mistä tässä tapauksessa vois olla kyse :c Voipi olla että kyse on ihan vaan koneesta, mutta toisaalta voi olla että ei ole. En osaa sanoo.

      Poista
    2. Eli mun pitää viiä tää mun lapinen aparaattini jollekkin tekniikkanördelle joka sit tekee dieknosin ja sanoo et onkelmaa ei voi korjata ja sit se sanoo että mun koneel ei voi pelaa simssii enää ikinä

      Ootko originissa jos oot ni mee tuotekoodi juttuu ja kirjota sinne I-LOVE-THE-SIMS ni saat sims 2 ihan ilmaseks

      Poista
    3. Toi tuotekoodijuttuhan on jo vanhentunu :c Olisin käyttäny sen sillon jos olisin huomannut.

      Poista
  11. Hei tiiätkö voiko simit mennä keskenään kahesti naimisiin? Eli siis ensin kaks simiä on yhessä naimisissa, sitten ne eroaa, ja voiko ne sitten enää mennä uudestaan naimisiin keskenään? Kun mää kaipasin kerran jotain jännää mun yhteen perheeseen ja pistin perheen vanhemmat eroamaan ja mies muutti joksikin aikaa pois. Nyt sain jo muutettua sen miehen takas saman katon alle perheensä kanssa ja ne sai vielä yhden lapsenkin, mutta ne vanhemmat ei oo suhteessa keskenään. Siinä kohassa missä lukee että mitä ne simit on toisilleen, esim. äiti, poika, tyttöystävä jne. , ni niillä siinä lukee entinen aviomies ja entinen vaimo enkä saa muutettua niitä. Ja sillon ku yleensä tulee näkymään esim. ehdota seurustelus ni niille ei tuu. Eli siis voiko sim ees mennä jonkun saman simin kanssa kahdesti naimisiin vai onkohan mulla joku bugi?

    Tää sun blogi on muuten tosi kiva, yks mun lemppareista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmh, taas kadotin kommenttini ja joudun kirjottaan uudemman kerran x(
      Anyways, jotenkin sen pitäis kyllä onnistua, tai ainakin luulisin. En tiedä oonko ite koskaan kokeillut mut eihän siinä oo järkeä, ettei yhteen vois palata! Tarkista ensinnäkin, että kummallakaan niistä ei ole uutta kumppania, koska silloin ne ei voi alkaa seurustelemaan kenenkään muun kanssa. Jos molemmat on sinkkuja ja niiden suhde alkaa olla jo tosi korkealla tasolla eikä ne vain voi palata yhteen, niin yritä kasvattaa jomman kumman karismaa - sieltä pitäis sit löytyä sellanen toiminto, jolla riidat saa selvitettyä tai u know :) En muista sen toiminnon nimeä mut kuitenkin.

      Poista
    2. Kiitos vinkistä, pitääpä kokeilla tota karismaa! :) kun molemmat on sinkkuja ja suhdepalkki niin korkeella kun mahdollista.

      Poista
  12. Jos ostat sims 4, jatkatko vielä Ylispangareita? *-* Tää on mun lemppari sims perhe ja nii :d ♥

    VastaaPoista