tiistai 2. joulukuuta 2014

Ylispangar - Long time, no see

Ääk. En osaa edes selittää poissaoloani, joten jätän suosiolla sopertelematta. Pyydän silti piiitkälle venähtänyttä taukoa kovasti anteeksi D:
Hyvää joulukuuta ja ylimaallisen iso kiitos jokaiselle lukijalle siitä, että ootte täällä! Ootte mulle tärkeitä, ja musta on upeeta, miten teitä on taas tullut lisää vaikka en ole edes ehtinyt postaamaan ♥

Ja nyt niitä Ylispangareita! 8) Jos ette osaa enää yhdistää nimiä kasvoihin, niin kurkatkaa sukupuu.


En oo koskaan tajunnu, minkä vuoksi noi murtovarkaat ei edes yritä karkuun, kun hälytys pärähtää päälle. Ne vaan jää ihmettelemään ._.

Eino käväs hautausmaalla ja törmäsi Ritariin!

Fransia (Einon isoisoisä, Katarinan mies) se  se ei osannut arvostaa :D

En oo koskaan tajunnu noiden ilotulitusten ideaa, mutta menkööt, kun Luca niin kovasti sitä toivoi.


Karita, mitä sä teet?
Karita: Siivoan lasten leikkipaikkaa hiekasta tietysti.

Mulla alkaa palaa hermo noihin ansoihin, ja Eino virittelee niitä ainakin viiteen paikkaan joka kerta, kun silmä hetkeksikin välttää...
Nää kuvat on niin vanhoja, ettei kauheasti innosta kirjoittaa niistä enää :D En yhtään enää muista, mitä oon ajatellu.

Eemeliäkin näkee!
Luca: *act like it doesn't exist and it'll go away*

Eemeli: Enkä mene >:)
That's my boy.

Apparently Eemelin ja Tessan muksu päätti syntyä puistossa 8)

Luca: Mä haluaisin ylennyksen.
Eemeli: Hei velikulta, pesisit joskus hampaas.
Tessa: ...Dudes? Mä synnytän vaikka sit tässä, mikäpä siinä.

Tessa-kulta, sori nyt, mutta ketään ei pahemmin näytä kiinnostavan sä ja sun synnytykses.

Ajattelin olla kiltti, joten lähetin Lucan auttamaan Tessaa. Painosanalla auttamaan...


Poika sieltä tuli 8)

Mua epäilyttää, kun Luca näki veljenvaimonsa synnyttämässä ja näyttää noin... pahaenteiseltä.

Eikä se muuten ole ainoa. Einosta tosin en enää edes ihmettele...

Hei Luca, ei se lapsi sulle syntynyt.

Luca: Oikeesti? Olisit heti sanonut, mä ehdin jo hyperventiloida -_-

Lisää töitä, että edes joskus saisi jostain keikan. Hamassa tulevaisuudessa.

Wut is dat o.o

Luca: TADAAAAA
Hei, sä oot ainoa tässä koko puistossa. Voit lopettaa teeskentelyn.



Vielä vanhoilla päivilläänkin Karita meni ja voitti kolme nuorta miestä syömiskilpailussa x) Mah gurl.

Ei nyt TAAS. //Se on tulossa ylös, ei menossa altaaseen. En mä sitä yritä tapattaa, vaikka siltä alkaakin vaikuttaa :D//

Mä en yhtään liioittele, kun sanon, että Eemeli on kaikkialla. Aina. Mua alkaa epäilyttää.

What not to do when taking part in Simfest.

"IT'S ALL JUST A PART OF THE SHOW, PEOPLE, DON'T U WORRY"
Jos nyt edes miekat pysyis kädessä.
"I told u, it's all a part of my awesome show! Idiot."

Luca, sua ei oteta esiintymään, joten miksi sä et vois kerrankin pukeutua omiin vaatteisiis?
Luca: Mä oon aina valmiina!
Ai vähän niin kuin partiotyttö? Onko sulla keksejäkin? 8')
Luca: Hey pls, pukeutuisiko partiotyttö kimaltaviin, ihonmyötäisiin trikoihin?
Aa ok...

Oon miettiny tosi pitkään, miten noita tulikärpäsiä voi pyydystää, mutta ilmeisesti Luca on joskus tehnyt niin, ja oon selvästi ollut hereillä, koska oon ottanut kuvankin! ._. Onko se ainoastaan automaattinen toiminto?

JOOO ALIENVAUVA NYT PLIIIIS

Luca: ...A little help?!
Zombie: Meh. Antaa sen mennä.

Ei se tullu raskaaksi >:c Someday...


Sen sijaan se aivopestiin nudistiksi! How great is dis.

No siinäpä on pojalla oiva nimi. Onhan sillä muksulla vähän aihettakin olla järkyttynyt.

En muista istuttaneeni tohon missään vaiheessa mitään o.o Eikä sitä oo tainnut kyllä sen puoleen kukaan koskaan hoitaakaan.

Luca sai viimein järkättyä itelleen keikan! Hyvä poika.

...Ja sen yleisö koostui yksin sen äidistä. Ei-niin-hyvä poika.



No ainakin se ainoa katsoja oli enemmän kuin innoissaan.

Leo aikuistui, ja LOOK AT DAT FACE.

Ima go die now *__* ♥


Ei meillä taida olla enää tässä vaiheessa yhtikäs mitään epäilystä siitä, kuka nousee tässä sukupolvessa perijän paikalle x)

Anteeksi, Luca, mä tykkäsin susta, mutta vain yksi voi voittaa. JA SE VOITTAJA ON LEO ETKÄ SINÄ, JOTEN SÄ VOIT LÄHTEÄ LÄTKIMÄÄN NYT.

Valmistujaiset~
Aloin muuten miettiä, että vaikka kuinka pohdin ja pähkäilen, niin muistan ainoastaan yhden päättäjäispäivän koko kouluhistoriani ajalta, jona ei olisi satanut. Se oli kakkosella. Hmm.

Istutin kaupunkiin tämän henkilön, jonka oon tehnyt Leoa varten jo silloin, kun se oli vasta lapsi x)

Tiburse Roche - jos ei muuta, niin vähintäänkin Leon ensimmäisen lapsen äiti. Muutin sen kasvonpiirteitä kyllä vielä vähän, koska latasin leukasliderit vasta tämän jälkeen, ja mun mielestäni toi leuka oli vähän hölmö EA:n omilla slidereillä. Näette sitten, kun seuraava postaus joskus putkahtaa ilmoille x)



Mikäpä olisi tämän oivallisempi tapa tutustua.

Ja koska sims on looginen, niin mikä meitä estäisi muuttamasta Tibursea ja Leoa saman katon alle heti, kun tyynysodat on leikitty ja suhdepalkki on noussut tarpeeksi korkealle x)
Tiburse: Hei hei, oli kiva tavata! :):):)
Älä yhtään yritä, sä tuut mukaan, nainen.

Samalla on aika lentää pesästä, ei kai tuleva pariskunta Leon äidinkään helmoihin voi jäädä.

Tiburse: Mihin mä oikein suostuin.
Et mihinkään, ei sun tarvinnut. Mä oon sentään sun jumala >:)

Leo: Tästä meidän yhteinen taipaleemme alkaa! Jännittääkö?
Tiburse: Joo, ihan hurjan kivaa... *pls kill me now*

Siihen se talo vielä nousee.

En oo tämän jälkeen pelannut näillä yhtään, vaikka näiden kuvien ottamisesta onkin jo aikaa. Syy piilee yksinkertaisesti siinä, etten oo vieläkään osannut rakentaa sellaista taloa, jonka näille haluan :D
Muistaako joku vielä Fournierit? Joo, ne on vielä tallella, ja mä oon onnistunut välttelemään tätä talonrakennusprojektia pelaamalla niillä, joten niistä on varmaan tulossa postinkia seuraavaksi :)

EDIT: Kurkin blogin tilastoja noin ohimennen. Tämä selvä.


15 kommenttia

  1. Se Saapas, joka syntyi on luultavasti eläin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kyllä tiedä, että eläimistä tulis noita samoja uutisia :o
      Dunno.

      Poista
  2. Jippiijee uus postaus piitkästä aikaa!:D
    Kukaan ei välittänyt Tessasta mutta sitten Luca supermies pelasti päivän.
    Tiburse Roche:O IHANA!
    Leo♡_♡omg
    Kivoja hakusanoja on käytetty et porukka on päässy siun blogiinxD Ootankin innolla seuraavaa postausta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihmettelin tässä vaan, että millä ihmeen tavalla noi hakusanat on johtanut mun blogiini :D

      Poista
  3. Long time no see! :D

    Oon ylpee susta banssu! Ritarin haamu on sininen :D

    Tosi lamet ne ilotulitukset :( Vissii kerran oon kokeillu x)

    Teinien ansat on rassaavia.. Varsinki ku muutenki oot asenteella "kasva stana et pääsee sustaki eroon!!". Ni sim oikeen yllyttää väkivaltaisiin tekoihin istuttamalla stanan ansojaan :DD

    Ihana toi Eemeli tuolla taustalla sillee "MOOOOI :''''')" Vilkuttelee :D

    Ahahahahhhahaa XDDDD Luca synnärireissun jälkeen... "Mmmh.... Römpsää ;)"

    Nii jos ne on niitä semmosia erikoiskärpäsiä :o eiku hä.. En oo varma muute!

    "Sen sijaan se aivopestiin nudistiksi! How great is dis." XDDDDDDDDDDDd

    Lapsi nimeltä SAAPAS! siinäpä idea!

    Awwww ihanin istutusastia ikinä! SE ON POSSU ♥ ♥ ♥

    Lemppasitsä Lucan o.O

    Tiburse :D Hauska nimi! Ja hauskan näköinen nainen :)

    AI SE ON KEIJUKIN VIELÄ

    Ihanat haut xD



    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katos, Depsu! 8)
      Voiko se sit olla jonkun muunkin värinen? o.o

      "Sim oikeen yllyttää väkivaltaisiin tekoihin" :DDDDDDD Harvinaisen totta kyllä.

      Vois joo nimetä omankin lapsensa Saappaaksi :):):) Olis omaperäinen.

      Poista
    2. Mulla on ollu ainaki valkosia, punasia ja sinisiä haamuja mutta ei mitää hajua miten se väri määräytyy :D

      Poista
    3. Aijaa, en oo tiennytkään, että niitä voi olla erivärisiäkin :D

      Poista
    4. Eikös niitten haamujen värit määräydy sen mukaan, millä tavalla sim kuolee:D Ite oon ainakin näin luullut.

      Poista
  4. BANSSU MIKSEN HUOMANNU TÄTÄ SUN POSTAUSTA AIEMMIN ;___; Mä nimittäin kävin aamulla bloggerissa mutta uusimpana postauksena oli De Luca Trilogyn uusin osa, ja nyt se väittää että tää on tullut jo eilen? :D No whatever, luen sen nyt, vaikka oonkin väsyny :D Se väsymys sitten saattaa näkyä tässä XD

    MUT JEEEEEEEE, Ylispangarit valtaa taas mun mielen XD Omassa postauksessa oli niin köyhää huumoria ja mietinkin siinä samalla että "jos banssu sais postauksen ulos pian, jos sen peli suostuu toimimaan ja jos se jaksaa ja niin edespäin". :D Ja jippii, Fournieritkin tulee taas kuvioihin mukaan! Muuten, tajusin ite tossa yksi päivä että kaikki mun englanninkieliset suvut alkaa F-kirjaimella. Fields, Foley, Fisher. :DD No mutta krhm, jaksoon, osaan, tai mikä tää ikinä onkaan!

    Joo, noi murttikset on aika hölmöjä, itekkin oon ihmetelly tota samaa kakkosen JA kolmosen kanssa :DD

    KULMAKARVAHEEBO tuli taas mukaan kuvoihin :DDD Kulmakavaheebo ei näköjään tykkää sim-aaveista :D

    MITÄS HITTOA LUCA TEKEE TUOSSA MIIMIKKOKUVASSA :DDD Näyttää siltä että se sanois "noniin hyvät naiset ja herrat, TUONNEPÄIN, minussa ei ole mitään nähtävää, bye bye!"

    ONKO TUO KAMELIVARVAS? SIIS TUOSSA EKASSA KUVASSA JOSSA TESSA SYNNYTTÄÄ..........

    .......katoin että tossa lukee "Mua epäilyttää, kun Luca näki veljensä synnyttämässä ja näyttää noin... pahaenteiseltä." Ja olin et mitääääääääääää, eikö se ollu Tessa joka synnytti XD

    LUCALLA ON PIIKKI LIHASSA. SIIS IHAN FYYSINEN JA KONKREETTINEN PIIKKI O.o

    "I told u, it's all a part of my awesome show! Idiot." <--- ........miks mulle tulee tosta mieleen Loordi Lally, vaikka en ees seuranny Putousta? :DD "Se on kaikki mun mahtavaa show'ta! Idiootti."

    Luca the nudisti. :DDD Ja vauva nimeltä Saapas XDDD "On sillä kyllä aihetta olla järkyttynyt"..............banssu! SÄ TAPAT MUT NAURUUN XDDDDDDD

    MITÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ joku magic-kasvi joka kasvaa itekseen pyytämättä ja istuttamatta ja sitte sitä ei tarvii hoitaa :DDD

    .............näen SPN:nnää kaikkialla :DDD Katoin etä Leo on joku Deanin ja Luciferin risteytys XDDDDD

    ...........................................ja nyt Leo näyttää mun entiseltä luokkalaiselta jos sillä ei ois partaa.... DAVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIID ;______; ÄLÄ KIDUTA MUA BANSSU, KILTTI PILTTI D:

    Leon ja Tibursella tulee olemaan KORVAKKAITA lapsia ;))) Tiburse on kyllä tosi nätti! :33

    Ja noi hakusanat XD Mulla itelläni on kans jotain outoa, kuten "milloin koiranpennut syntyvät", eipä siinä mitään mutta MITEN TOI LIITTYY MUN SIMSBLOGIIN, jos joku ettii koiran raskauden kestoaikaa. Taitaa olla kiva ylläri kun on eksyny mun sivulle kattelemaan Fishereitä XD

    .....tarkistin kommenttia ja luin että alussa lukee "De Sims Trilogy", SAY WHAAAAAAAAAT?! :DDD De Luca Trilogy = De Sims Trilogy. Makes sense. :D

    (Pakko hehkuttaa vielä tässäkin; se näytönohjain on aivan ihana ;____; Mun blogissa on kuvia jotka näyttää sen mahtavuuden... ja nyt tekee mieli pelata lisää! Joten luikinpas tästä pelaamaan vielä tunniksi ennen tutimaan menoa :D --->)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huiii, superpitkä kommentti! o_o Kiitos, Jenni! c: ♥¨

      Jouduin hetken miettimään, että mikä ihmeen murttis, ennen kuin tajusin :DDD

      Luca vetää näkymätöntä köyttä :D Mut nyt kun sanoit niin totta kyllä tuokin XD

      En oo mäkään kyllä kattonu Putouksen tästä tuottarista yhtäkään jaksoa :D Viime tuotantokausi oli ainoa, jota katoin x)

      Sori, mut tuut näkemään Leoa vielä paaaaljon lisääkin, koska se on perijä. Älä kidu D:

      En kyllä osaa sanoa, millasia lapsia noille tulee :D Jos niistä tulee ihan hirvityksiä, niin dumppaan Tibursen ja etsin Leolle uuden naisen, mut saa nyt nähdä x)

      De Sims Trilogy :DDDD Tämä selvä.

      Hyvähyvä!! Meen kattoon heti 8)

      Poista
  5. OUMAIGAAD TUO LEO! ♥♥♥♥

    VastaaPoista
  6. POSTAUS hell yeah noni

    Llol koska sims-logiikka XDd millon viimeks sims on oikeesti tehny mitään loogista hei. Ei kannata olettaa suuria.

    MUISTAN FRANSIN! Voi Frans ♥

    GO TESSA! Synnytä puistossa! How cool is that!
    …ei sit :((((

    POIKAAA! Et millään haluais kertoa jäbän nimeä??? 8))

    Joo toi on niin läppä kun toi moodlet tulee sille simille joka osallistuu synnytykseen äidin kanssa :DDD lol mistä se mies sen synnytti, nenästä??

    Lol älä huijaa. Me kaikki tiedetään että yritit tappaa sen

    En mää ainakaan pysty pyydystään kolmosessa tulikärpäsiä :o yritetty on, trust my word

    Hei miten saa simin alienkaapatuks :< osaan vaan saada ne tontille ja mennä naimisiin niiden kanssa HEH mutta joo onko kaapatuksi tulemiseen mitään keinoja?

    Älä dissaa lucaa :(( oma äiti on paras katsoja!

    LEO. Mikä kuumis. Dressmannille puhelu ->

    Tiburse on tosi cool! ^^ Ja tykkään nimestä Tiburse!


    Kiitos postauksesta ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En odotakaan simsiltä oikeastaan yhtään mitään :DDDD

      Öhmööö, en muista poitsun nimeä, mut lupaan yrittää muistaa kertoa sen sit, kun pelaan taas :D Kuitenkin se on joku Saapas tai muu yhtä nerokas, pelin generoima kun on 8D

      "Mistä se mies sen synnytti, nenästä??" Sieltäpä juuri :D:D:D:D

      Öööö varmaan googlettamalla saattaa löytyä jotain niksejä tohon alienkaappaukseen, mut mun muistaakseni se auttaa, jos simillä on meteoriitteja taskussa ja jos se hengailee yöaikaan ulkona. Jaaaa teleskoopin käyttäminen? En latele sit mitään sataprosenttisen luotettavaa materiaalia :D

      Poista