lauantai 13. joulukuuta 2014

Fournier - Kissavillitys

Jos ette muista enää Fourniereiden perhettä (Margot ja kumppanit, does it ring any bells?), niin voitte käydä halutessanne kurkkimassa vanhoja postauksia :) Oon postannut näiden kuulumisia viimeksi kesäkuussa, joten en ihmettele, jos muistikuvanne ovat vähän hataria :D
Ylispangareista kuullaan taas sitten, kun joskus saan rakennettua niille sen kämpän.



ELÄINRAKKAAT MIEHET *-* Ok Jules on naimisissa ja Serge on lapsi mut SILTI.

Koska innostuin taas hetkeksi kateista, kun en oo pelannu niillä pitkään aikaan, emme saa antaa kissasuvun tyrehtyä Plutoon! Siksi hankimme sille löytöeläinkodista naisen 8)
Tämä on siis Juno.

Dude: Hei, nainen, mä toin sun kissas.
Margot: En mä oo mitään tilannu, pidä mirris.

Jules: Minä sen hankin!
Margot: ...Sä teit mitä?

8)♥

Jules: No just joo, ihan niin ku me ei osattais kissaa hoitaa. Iteki ollaan puoliksi eläimiä.

Niin joo, Margot on tullu vahingossa raskaaksi. Siis ilman mun puuttumistani peliin... Enkä halunnut niille enempää lapsia! D:

Olkaa ystäviä, olkaa rakastavaisia! HANKKIKAA PENTUJA.

Käskystä.


Jules: Mun ohjain katos :c


Savannah ja Serge ♥____♥

Sieltä se vauva nyt sit tulee. Rakastan raskaana olevia simejä mutta ei silti oo yhtään kivaa ;_; En halua sitä muksua meille!1
Margot: Hehe onhan tää nyt aika hauskaa 8)
EI OLE.

*täysin pointiton kuva*

Margot: Voi miksi, miksi Julesin pitää olla niin tyhmä? Katso nyt, kun se vasaroi takkaa ja luulee tekevänsä siitä paloturvallisen... Kaikkea muuta. *sniff*

♥_____♥!

_En_kestä_. Pluto löytyy koko ajan jostain toiselta puolelta kaupunkia ihan kuolemankielissä, ja mä joudun pakottaan sen tulemaan kotiin, ennen kuin lemmikkisossutantat (mitkä?) tulee ja hakee mun kisut pois. Se tekee sitä varmaan joka päivä ._.


Savannah-raukka viettää syntymäpäiväänsä ihan yksin D:
Savannah: Best b-day ever!!1!1 Kerrankin ei tarvi sietää niitä hulluja!

Siinä se nyt on. En tiedä, mitä mieltä oon :D Aluksi se oli mun silmään vähän outo, mutta nyt alan jo pitää sitä ihan söpönä.

Savannah: Äiti, sun kaveris on hullu.
Margot: Tiedän, ja se on mun pelin tiellä!1

Margot: Katso nyt, mitä sä sait aikaan, nainen! Hävisin sun takia!

Perheen miehet pesulla x)
[x]Erittäin tärkeää

Margot ei arvosta.

Siellä se taas on karkuteillä D: SEURAAVAN KERRAN EN PELASTA SUA.
Pluto: Kyllä sä pelastat >:)
Totta... Se rontti tuntee mut liian hyvin.

En muista enää, miksi oon ottanu näin paljon turhantuntuisia kuvia D: Tän kenties vaan esitelläkseni Savannahin yöpaitaa, koska se on übersöpö x)

Älä tyttö hyvä tee tuota virhettä...

Mitä mä sulle just sanoin.
Savannah: Päästä mut pois! D:

Savannah vs. random valkoinen merinorsu.

I think we have a winner!

KISSANPENTUJA ♥________♥!

Laihempi on Neptunus, pörröisempi Mars c:


Masu kasvaa 8)♥

...taas se on jossain.


En kestä, söpöyden yliannostus ;_; ♥
Mars: Minäpä voitin äitin painissa B)

Masumasumasumasumasu.

Ensilumi! ♥

Ostin Savannahille tietokoneen, kun se kasvoi lapseksi, ja nyt se ei enää irroita takapuoltaan tosta tuolista. Tai jos irroittaa, niin siinä tilalla on samantien Jules...

Serge, olet suloinen *__*
Serge: Tiedän c:

APUA x___♥


Viimeinen kuva masullisesta Margotista...

Koska nyt lähdettiin synnärille.

Olisi tullut edes tyttö, olisin halunnut nimetä sen Sagaksi D: Mutta eipä tietenkään, milloinka sims olisikaan tehnyt mitä mä haluan. (Ja ei, ennen kuin joku kysyy, niin en tykkää vaikuttaa vauvan sukupuoleen itse, vaikka tiiän kyllä varsin hyvin sen olevan mahdollista.)

Siinä se pieni nyytti on. Ja onhan se aika söpö ;_;

Margot: Joo heh tosi kivaa *pls take this away from meh* :):):):)

Pikkuisen Sidneyn pikkuinen huone.

Margot&Sidney: Kroooooh...
Jules: Mä alan itkeä. Eivätkä ne tule olemaan ilon kyyneleitä.

Kissat on taas hetken mun elämä *-* Ja kohta haluaisin niistä taas eroon.


Jules, onko kaikki ihan hyvin?

Aa ok.

Tanssiaiseeeet! En muistanut hankkia Savannahille paria :c

Luultavasti juuri avaruusolennot tuli näpelöimään niitä tuloksia, ne niin kovasti halus tehdä Savannahista tanssiaisten kuningattaren...

Täysikuu iski kesken tanssiaisten, ja Savannah joutui lähtemään sieltä muuttuakseen ihmissudeksi D:

Musta tuntuu, että se on vähän ihastunut tähän mieheen. En kyllä oo ihan vakuuttunut tästä iskemistavasta...

No worries, Savannah, kyllä me se sulle vielä saadaan! Kunhan annat mun auttaa. Ja ehkä tehdä siitä vähän söpömmän.

Tämä selvä.

Jules: Wat on earth happened D: So scary

Töitä pitkästä aikaa.

Baby I can see your halo!
Margot: Like I cared

Tsädääm.

Sidneykin on muuten ihmissusi.

Ajattelin jopa antaa sen pitää ton nuken. D: Vahinkolapsi mikä vahinkolapsi, mitä sen nuket mua kiinnostaa. (No ei, en oo ihan noin tunteeton :D Onhan tuo skidi nyt aika söpöläinen!)

Nyt on kasvatus kunnossa.

Not to worry, ne vain harjoittelivat taistelua tms, joku ihmissusien välinen toiminto. Eivät siis oikeasti tapelleet :D

Tui ♥

No johan on tuholaislapsi D:

...Ja toinenkin.

SINÄKINKÖ NYT VIELÄ? D-----:
Neptunus: No kun kaikki muutkin!!

Margot pääsi yksityisetsivän uran tasolle 10 ja sai kaupungin avaimen.

Ajattelin pitkästä aikaa opettaa talon teinin ajamaan :D Oon ehkä kerran tuon tehny aiemmin, se on jotenkin niin rasittavaa, vaikka ei oikeastaan multa vaadikaan mitään :D

Serge on innostunut logiikan kehittämisestä, mut en oo vielä saanut ostetuksi sille omaa teleskooppia, joten se joutuu hyörimään tuolla puistossa melkeinpä yötä päivää... Onpahan jotain tekemistä sille.



Ääääh en kestä, miksi kissat on niin söpöjä ;_;

Ja kun nyt kerran Savannahiakin oeptettiin ajamaan niin miksei vaikka pitkästä aikaa koulutettais taaperoakin.

Neptunus kasvoi jo, mutta Mars on jostain syystä jäänyt jälkeen.

Junostakin tuli mummokisu ♥

Kevätkin tulee jo. Toivottavasti irl ei ihan yhtä nopeasti, vasta saatiin lumet D:

En voi olla ajattelematta Margotia sellasena kissamummona, varsinkaan tällasina hetkinä :D

Hyvä, katko vaan niskat nurin siltä pahuksen nukelta.

Jules nauttii selvästi olostaan...

Serge kasvaaaaa! *tulesöpötulesöpötulesöpö*

No...

Tota...

Jaa. Ihan kiva se kai on. Ei herätä mitään erikoisia tunteita x)


Se siitä. Mulla ei taida olla enempää edes pelattuna, joten saapi nähdä, milloin seuraavaa postausta olis luvassa.

20 kommenttia

  1. Heheh, tuli näin kovasti postaus mun synttäripäivänä :-)
    Kiva postaus!

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus, mietinki justiinsa että olispa banssu laittanu postauksen! :')
    Tai no laitoit jo eilen mut siis :D
    Savannah (olikosesavannah) on mun mielestä ihan söpö, vähä erilaisella tavalla 8)
    Tui tui nuo kisut ♥
    Kyllä Serge mun mielestä on ihan sulonen (:
    Lyhyt kommentti koska argh puhelin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeee :)
      Jos simeillä on vähän erilaisia kasvonpiirteitä, ne tuppaa yleensä teininä korostumaan silleen vähän oudosti, joten ehkä Savannahista ja Sergestä tulee sit vielä vähän sopusuhtaisemman näköisiä aikuisina :D Kyllä ne nytkin on ihan kivannäköisiä, mut vähän... erikoisia. Juurikin sen piirteiden (Sergen nenä...) korostumisen vuoks.

      Poista
  3. Minä muistan! :D Lähinnä siks että törmäsin Julesiin ku oon pelannu yhdellä tytykällä hetken aikaa ja nimi kuulosti tutulta :D Tosin Jules on saanut melkoisen muodonmuutoksen by banssu :D

    Voooi miten sievä kissa! ♥

    Ahahaha vähän ihana! Toinen pamahtanu paksuksi ilman jumalan lupaa xD

    ... ai sulle kissanpennut kelpaa mut ei simlapset? :DDDDDDD

    "Margot: Hehe onhan tää nyt aika hauskaa 8)
    EI OLE." XDDDDDDDDDDDDDDDDD

    Aika jännän näkönen neitokainen :o Oikeestaan aika soma! Oon käyttäny mielestäni samoja hiuksia sillä mun renttutytöllä aikoinaan :DDD http://depistako.blogspot.fi/search/label/Crystal%20Thieves

    VALKOINEN MERINORSU XDDDDDDDDDDDDDd

    Aw tommoset teemat minkä mukaan nimetään on niin hauskoja! :D

    Mä vaa luulin et se on tyttö :o eiks sidney oo tytön nimi?

    Siis tä, pieksiikö toi jätkä Savannahia tolla lehdellä? :D.D::D:D:D

    Jules ::D:D:D:D:d mikä ilme!

    Ihan ku toi pikkunen kuiskis mammansa korvaan ♥__♥ Aws kissat!

    Koska kissat on luomakunnan kuningattaria ♥ (oikeesti mun kissat pakotti sanoon ton!)

    MUMMOKISU ♥ ♥ ♥

    Onko sulla lyhkänen talvi vai etkö ottanu kuvia talven aikana vai hä :D Mite se noi nopeesti!

    Aw olipa kiva pitkästä aikaa saada postausta ilmoille! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jules tosiaan kävi läpi pari kauneusleikkausta :D En tiedä laitoinko siitä sillon alkuperäistä kuvaa ollenkaan.
      Noku en halunnu enempää lapsia! :DD Kaks olis riittänyt noille.

      Totta, samat hiukset näyttää olevan :D

      Ööööö, taitaapi olla sekä tytön että pojan nimi. En oo kyllä koskaan kuullut tytöllä sitä, kai :D

      Savannah tuli ahdistelemaan sitä ihmissutena niin se paisko sitä tolla lehdellä :D Ei niiden välille (vielä!!) syntyny romanssia x)

      En tiiä, mun muistaakseni noilla talvi on ihan yhtä pitkä kuin kaikki muutkin vuodenajat. Ei kai sen aikana vaan sitten tapahtunu mitään kuvaamisen arvoista :D

      Poista
  4. Jules on naimisissa, Serge on lapsi ja NE MOLEMMAT OVAT _SIMEJÄ_. Banssu, ryhdistäydy

    Juno on sen teiniäidin nimi siitä leffasta !! #info

    Ah, vahinkoraskaudet ♥ ihan tulee Lexie mieleen, sehän oli alun perin vahinkolapsi (onneks se on nyt pois päiviltä. EIKU.)

    Margotin raskaushormonit varmaan hyrrää vähäsen, koska just kiva että Jules korjailee perheen takkaa!! Epäkiitollinen ämmä :((

    [x]Erittäin tärkeää
    [x]Mieskomeutta
    [x]Paidattomia ylävartaloita

    Savannah on musta tosi söpö tyttö! 8)

    Sidney! Muistuttaa mua Sydneystä kovasti (joka on muuten tytön nimi ainakin tolleen yyllä kirjotettuna)

    MIKS NAUROIN JULESIN ILMEELLE XDDDD oli niin paras että oli pakko tehä meme. http://aijaa.com/9exbEl

    Nuket </3 onneks mulla ei oo täyttä elämää asennettuna :D:D yksi piikki perseessä vähemmän

    Serge on oikeesti söötti! Mukavan erilaisen näkönen x)

    Kiitos kivasta postauksesta! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juno on myös roomalainen vastine kreikkalaisen mytologian Hera-jumalattarelle :p

      Niin, siis niitä SIMIEN paidattomia ylävartaloita x) Älä toki unohda omia oppejas.

      Tein vähän taustatutkimusta (lol) ja ilmeisesti Sidney on alunperin ollu pojannimi, ja tullut myöhemmin suositummaks myös tytöillä :D Mut Sydney taas voi olla asia erikseen, siitä en tiedä :D

      :DDDDDDDDD Toi Jules-meme, en kestä XXDXDXDD

      Kiitos itselles kivasta kommentista :):)

      Poista
  5. Hyvä postaus mä näin muuten yhteen yönä unta että sä teit Margotista sellasen harmaahapsi kissamummon kolla oli monta kissaa XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös se sellainen melkolailla jo ole, paitsi ilman harmaita hapsia :DDD

      Poista
  6. Jee! Itkunauru raikaa xDD. Tää oli eka postaus mitä sinulta luin ja voin taata ettei se jää viimeiseksi ;)

    VastaaPoista
  7. Miten saat lemmikkikolon portaisiin? ♥_♥ Ja kiva postaus taas :) Noi kissat on sulosia ja Juno on ihana nimi! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämän avulla :) Se piti muistaakseni asettaa moveobjectsin kanssa.

      Poista
  8. Luin jostain Spangarien siitä vaiheesta kun kaksosmuksut oli kasvanu lapsiksi niin tänne asti :D *en osannut muotoilla järkevää lausetta* Mahtavia tarinoita, me likey <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taidat tarkottaa Karitaa ja Erikaa? Spangareiden suvussahan on ollu kahet kaksoset (noiden lisäksi toisen sukupolven Katarina ja Kia) :D Mut jeeeee, ihana et tykkäät 8)

      Poista
    2. Muuten, mitä silmiä ja korvaavaa ihoo Sä käytät? Voitko laittaa linkit jos muistat c: Ihana postinki taas :3 Luen sun blogia, mut en oo kirjottanu ikinä ennen :3 Ja sori muuten mainostus, Mut linkki mun blogiin: http://mylifewithsims.blogspot.fi/ Ja mulla on nyt ladattuja vähän. Ei vielä Sillon ollu c8 Ja sori kysymykset mut ois kiva tuntee (8

      Poista
    3. Äää D: Tein kauheen mokan, muutin ne ladatut johonkin muistio muotoon, enkä saa niitä enää takas, laitoin muistion oletukseks kun sähelsin jotain. En saa enää uusia ladattuja, ja mulla ei oo korvaavia silmiä Dx En pärjää niillä simsin kauheilla silmillä kauaa D; Voitko auttaa?

      Poista
    4. Kannattaa kysyä joltain muulta, oon maailman surkein tietokoneiden kanssa D: Toivottavasti saat korjattua!

      Poista