maanantai 19. tammikuuta 2015

Uusi ulkoasu!

Ja taas se postailu on jäänyt yli kuukaudeksi D: En ole pelannut simsiä tässä välillä yhtään, lukuun ottamatta parin simin väkertämistä, mutta niistä ei varmaan koskaan ole tulossa mitään sen suurempaa >_< Pööh. Ei ole vaan taas innostanut :c

Ei mulla tälläkään kertaa ollut antaa teille "oikeaa" postausta, mutta uusi ulkoasu sen sijaan! Kiitokset siitä Jennille c: Tämän ulkoasun myötä kuvat tulee tulevaisuudessa olemaan isompia kuin ennen - kunhan vain saisin aikaiseksi kuvata postattavaa.
Sitä odotellessa...


Koska tiedän, että joku jää kuitenkin odottamaan ton latautumista, niin sanon sen nyt: se on vain gif.

9 kommenttia

  1. "Joku jää odottamaan" No se joku olin minä. :D Kiitti vaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja se oli minä joka sanoi Irvikselle että se on GIF tollasena, tajusin sen vasta itekkin XD

      Oleppas oikein hyvä! Mahtavaa että tykkäät uudesta ulkoasusta banssuliini ♥

      Poista
    2. Haha :DDD Juuri tuota mä tarkotin x)

      Poista
  2. Ja mä ajattelin että se on gif, joka latautuu. Odotin siinä sitten melkoisen pitkään! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, mun selventäminenkään ei ollut tarpeeksi selvä! :D

      Poista
  3. Mullaki meni hetki ennen ku tajusin! ;)
    Ja ihana ulkoasu! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kehuista, ja kiitän yhä Jenniä ulkoasusta 8)

      Poista