maanantai 23. helmikuuta 2015

Fournier - She breaks dem marriages


Jep, viimeisimmästä postauksesta on aikaa, ja paljon. Olen pahoillani. En kuitenkaan näe järkeä siinä, että pakottaisin itteni pelaamaan tai postaamaan, kun ei oikeasti vaan huvita. Tää on kumminkin semmosta puuhaa, jota teen huvikseni, eikä pakolla vääntäminen oo kivaa.
Mun olis varmaan silti pitänyt ilmoitella itestäni useammin, mut toisaalta mitä järkeä postata jotain kaks kuukautta pelkkiä "täällä sitä ollaan mutta en vieläkään aio blogata" -postauksia? Mun bloggaus ja pelaaminen on aina ollutkin vähän sellasta kausittaista - joko teen sitä jatkuvasti tai en juuri ollenkaan.


Nyt mulla on kumminkin antaa teille postaus, vihdoista viimein! Toivottavasti siellä vielä roikkuu joku tällaisen hävyttömän taukoilun jälkeenkin.


Margot, opitko sä koskaan nukkumaan silmät kiinni? ._.

Kevätsheivauksen jälkeen ;);)

Margot...?

NEPTUNUS: This is just normal for moi.

Savannah tapasi koulukaverinsa isän... Ja sanon jo valmiiksi, mulla oli taas pelatessani hyvin tylsäääää :):):):)

Tämän isukin vaimo tuli mustasukkaiseksi teinitytölle...

SAVANNAH: Mulle kannattaakin olla mustis ;);)

SAVANNAH: Hehehe screw you biatch mä voitin! >:)

Oh no you don't. Teillä on vieras kylässä!

VIERAS, JOKA ON KANSSANNE SAMASSA HUONEESSA. .__.

Savannah, vieläkö sä sanoisit voittaneesi?

SAVANNAH: No, I was not looking. Nope.

SAVANNAH: Tää näky on palanut iäksi mun verkkokalvoille!1!

"Ai voi hitsit, sä olit vielä täällä. En huomannutkaan... >:)"

Herra sai luvan opettaa Savannahille kiinalaisia lauluja siitä hyvästä.


Margot-raukka ei saanut ketään tulemaan kanssaan uima-altaalle :c Ps, vaikka kuvissa näkyy syksyn lehtiä, nyt on kevät... Yksi ärsyttävimmistä asioista vuodenajoissa on se, että noi syksyn lehdet ei ikinä katoa >_<

Mars täyttää viimein vuosia! 8)

Jostain syystä se on muutaman päivän Neptunusta nuorempi, vaikka ne syntyivät samana päivänä... VainEAjutut~

Siinä se täysikasvuinen höpsö nyt on♥ En juurikaan tykkää kisuista oikeassa elämässä, mut simsin mirrit on ylisöpöjä 8')

Savannah otti elämäntavoitteekseen rikkoa kaverinsa isän avioliiton, nyt se jo chattailee sille *viheltelee*

Tuitui♥

Isi ja Sidney viettää laatuaikaa 8)

En vain pääse yli tän kuvan ihanuudesta ;_; ♥

SIDNEY: Tää on hauskinta ikinä!!
JULES: Kauheinta, mitä mä olen koskaan kokenut...

Sidney oli toivomaton lapsi, mut onhan se nyt silti aika söpsö♥

En voi lakata kuvaamasta simejä syömässä jäätelöä. En vaan voi. Ne on vähän turhan söpöjä c:

Hehehehehe mitäs tähän sanot vaimoke



...


Tai tähän >:) Toistan, mulla oli hyvin tylsää, ja mikäpä siihen olisi parempi hoitokeino kuin toisten avioliittojen rikkominen (tai 100 vauvaa) :):):)

JULES: ...Mitä täällä tapahtuu?

Jules kävi tervehtimässä ihmissudeksi muuttamaansa simiä ja sen tulevaa vauvelia 8) Mistä tulikin mieleeni, että sillä on muuttamatta vielä neljä simiä viidestä, ennen kuin se voi saavuttaa elämäntavoitteensa...

Note to self: Älä pidä liian läheisiä välejä naapureihisi, etteivät ne tule sun pihaan synnyttämään.

Moikka, lastenhoitaja :):) Susta tulee tyttöystävä meidän Sergelle. Ei, sulla ei ole vaihtoehtoja.

Heeeere we go! Ainakin niin kauan, että Sergen on aika hankkia muksuja...

SERGE: Moi, mä oon tästä lähin sun poikaystävä. :):):)

Savannah kävi jossain urheilukerhon päätösjuhlassa ja sai tuon, Miksei mieluummin jotain arvokasta myytäväksi? :D

Ei se ihan vielä lämmenny :c

Siellä on taas tuo, jota Savannah on vainonnut ties kuinka pitkään!

Tällä kertaa me isketään se. >:) Kunhan se ensin saa pienen muodonmuutoksen...

Nuo kaks olis oikeasti hyvä pari. Ja se on Savannahin elämän rakkaus, ihan sen ite valitsema!


Tästä se lähtee. Ei se haittaa, että sulla on tyttöystävä... Toistaiseksi ;);)

Savannah, mitä sä tyhmä tyttö nyt teit?

No niiiiiin. >_< Lisää töitä mulle!

Täällä päin alkaa sentään lämpenemään :):)



Ja tuooosta.

Mitä sille tuolille on tapahtunut? o.o

Ostin ja muokkasin kokonaan uuden tuolin, se edellinen oli bugiutunut.

Kuinka vaikeaa on saada koko perhe yhdessä aamiaiselle? ;_; Yritin monta simtuntia, mutta lopulta luovutin. Sori Savannah.

Mikä siinä vauvassa nyt on niin hienoa, että te ette voi syödä tyttärenne/siskonne kanssa?

No kyllähän te nyt tuutte, kun Savannah on lähtenyt >_< Idiootit.

OOH look who's here!

Yritän hankkia Sergelle stipendiä tiedealalle yliopistoon.

Serge, älä anna sen lähteä, ennen kuin Savannah tulee!
SERGE: Shut up, I'm doing science.

Kiltti tyttö, tulee kun käsketään :):)

SAVANNAH: En mä uskalla mennä jutulle :(
Please, se on sun elämän rakkaus. Ja mähän sua kontrolloin anyway c:


Niiiin, sen nimi on siis Kauko.

Huomasin vasta nyt, että noille seinille on tapahtunu jotain. Ne on vaihtanu väriä ö.ö

Samoin katto on valahtanut valkoiseksi...

KAUKO: ...Onko mun tarkoitus nauraa? Mikä tässä on se vitsi?
Joo, naura nyt vaan.

KAUKO: Aaa hehehe vähän hauskaa..!

SAVANNAH: Mä tiesin, että meillä olis samanlainen huumorintaju! Tuutsä nyt meille?
Kyllä se tulee. >:)
HERRA KULMAKARVATON: Jesss Savannahia onnistaa! :):):)

Heiii sinä Savannahin ex-bff, don't you dare katsoa Savannahin miestä tolla tavalla! >:(

KAUKO: Wow teillä on tämmönen, mikä se sana, on, LAPSI! Mä oon aina halunnu kokeilla tämmöstä o.o

SAVANNAH: Mä halusin kyllä näyttää sulle mun huoneen enkä mun pikkuveljeä ;);)
KAUKO: Oota nyt vähän, tää on niin hieno!!

JULES: JEEEE mun pikkutytölläni on mies yläkerrassa!1 Eiku...

MARGOT: Go Savannah!!

Ai, ne hurrasivatkin Julesin synttäreitä... No jaa.

Wow such a fancy hair you have there.
JULES: Ikr! Mä aattelin pitää nää!!

No et ehkä kumminkaan :):):)


Lämpeneeeee...

Onko sen täysikuun pakko tulla juuri tällä sekunnilla? >_<

KAUKO: Voi, mua ei haittaa, vaikka sä olisit karvainen c: ♥

Savannah, yritä nyt rauhoittua.

Se siivoaa ja kaikkea! Voidaanko me pitää se?!

Savannah jaksaa yhä pyörtyä joka kerta, kun Jules muuttuu...

Jules ei nauti.

Koko joukko karvaisia ystäviä koolla 8')

Mitähän kummaa tässä kuvassa tapahtuu..?

"Let me look at you... You're beautiful, even as a hairy weirdo♥"

Okay, we're totally keeping him.


SAVANNAH: Hei kuule, haluaisitsä jättää sun tyttöystävän? :)
KAUKO: Ofc darling!

Näin se käy :')

Tui♥

Täysikuu herättää romanttisia tunteita itse kussakin...

Paitsi Sergessä, apparently. + En pääse ikinä yli tosta karvattomasta pepusta... :'D

Viimein! Nyt Savannahin tavoite on saavutettu :):) Mut tää mies saa kyllä luvan pysyä kuvioissa, I like him.

JA se on hyödyllinen.

Älä herätä ihmissutta pilapuhelulla, jos haluat elää.

JULES: Wait, kuka sä oot?

JULES: Tai never mind siitä, mutta väistä vessanpöntön edestä!1

KAUKO: *äläkurkiäläkurkiäläkurki*

Iloinen ihmissusi poika tekee kotitöitä :D </3

EHKÄ SÖPÖINTÄ, MITÄ MÄ OLEN IKINÄ NÄHNYT :D:D:D

Mä tiedän, että sä haluat tyttöjen kattovan sun vatsalihaksia, mut pliis. Pue vaatteet päälle.

SERGE: Nemt puenko ;);)
Sulla on tyttöystäväkin, idiootti. Kyllä sä puet.

Parempi.

En vaivaudu enää edes muokkaamaan Margotin työvaatteita, kun se vaihtaa ne kumminkin aina johonkin omiin hirvityksiinsä... IDGAF anymoreee

Jules, mistä lähtien sulla on ollu noin hyvät lihakset? ö_ö

Se on kuntoillut elämänsä aikana ehkä 2 kertaa...


Täällä söpöily jatkuu yhä 8')

MARGOT: Kuule mummo, sä olet epäiltynä taidevarkaudesta.

MUMMO: Ai että, miten kiva! Vähän jännitystä elämään! :')

Mummeli paljastuikin Maija Poppaseksi!


PLUTO: Watcha lookin' at?
JUNO: Pls save me...

Voi Jules. Oisit niin komea ilman noita ihmissuden silmiä >___< I hate dem.

Sergen tieteelliset lahjat sen kuin kasvaa! Yliopisto, täältä tullaaaaaan

Tämä rouva päätti ottaa siitä Savannahin kaverin isästä avioeron keskellä kuntosalia...

Ja sitten keskustellaan säästä.

Sidneyllä on synttärit! Olin jo unohtanut sut, boeh!


Wow such a hard childhood you had there.


Siinä se on. Ja taitaa lähteä sisäoppilaitokseen, kun seuraavan kerran pelaan, koska en jaksa katella sitä. Sorry, dear.

15 kommenttia

  1. Uuh tämä sytyttää minut liekkeihin! Postaus :D Njääh, älä ressaa postaamattomuudesta, jos joku aukoo siitä päätään ni laske housut kinttuihin ja näytä niille pyllyä :))))

    Kiintoisa vammaus, haluan myös simin joka nukkuu silmät auki!

    Kevätsheivaus :DDD

    Oispa hupaisaa mennä kylään ja todistaa isännän ja emännän avio-onnea :D:D:D:D:

    "Näin sun pippelin, opeta mulle kiinalaisia lauluja" juu, näin mäki sanoisin

    Ahahaha ihana suunnitelma hei! xD

    Hm Savannah on teini eikö? Miten saat sen touhuileen aikuisen kans? :o Woohooerilla pitäs onnistua mut jostain syystä mulla ei vaan onnaa vaikka oon sen asetuksista sallinu :o

    Menkäämme kaikki banssun simeille hoitaan lapsia! Meistä tehdään nättejä siitostammoja :DDD

    Hei noi kuvat Savannahista ja tuosta hurmurista tanssimassa on muuten pirun seksikkäitä! Wow.

    Äääh tyhmä mies ei tajunnu parastaan :(

    Ragebugituoli.

    Taisin rakastua Savannahin nenään. Toi on hurmaava :D

    HERRA KULMAKARVATON XDDDD

    "SAVANNAH: Mä halusin kyllä näyttää sulle mun huoneen enkä mun pikkuveljeä ;);)" EIH D:D:D::D:D:D:D:D

    Serge sheivaa peppunsa :P

    MAIJA POPPANEN :DD::D:D:DD

    Täyttä Elämää on siunaus kun perheessä on lapsia jotka ei inspaa :D

    Olipas kiva postaus, tästä aamu alkaa x) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeee Depsu, kiitos pitkästä kommentista!

      Margot on jostain syystä nukkunut alusta asti silmät auki, ja niinkin yksinkertainen asia voi viedä multa hermot :D What have I ever done to you sims

      Mullakaan se aikuisen ja teinin välinen suhde ei aluksi wörkkiny, mut sit painelin kaikkia nappeja woohooerista ja masterista ja storyprogressionista ja kaikkialta ja sit jotenki se vaan kai alko toimia, en muista D:

      Luepas muuten tämä ilmoitus bloggerilta > *linkki* :D You might be in trouble, gurl!

      Poista
    2. Kyllä perehdyin juuri äsken asiaan ja manaan pitkään ja hartaasti :DD Ilmeisesti blogini muuttuu yksityiseksi, god damnt!

      Poista
  2. Uuuu, postaus! Kivaa että sustakin kuuluu :)

    Mullakin oli tota ihme käärmesilmänukkumisjuttua… Eikö ne simmut kuivu aika ikävästi? :__:

    Nyt Savannah (eih, tajusin että mullakin on sim nimeltä Savannah Dx) sai traumat :D

    Miks Jules ei saanu pitää sen superihquja hiuksia...? :(((((( ok, ihan hyvä vaan...

    Mistä oot ladannu noita sun tiili-kuvioita? Ne on ihania! Entäpä mistä toi Julesin ja Margotin makkarin sänky on? :D

    Olipas älykäs kommentti... Ja nyt übernolo mainostus, mutta haluutko käydä kurkkimassa mun simsblogin? :D

    ~Jaffa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että mustakin kuuluu, niinpä! Oon eläny hiljaiseloa ihan liian kauan :D

      Mä oon heikkona tiiliseiniin ;_; Mun muistaakseni TSR:stä löytyy aika monia kivoja tiilipatterneja, laittaa vaan hakuun brick niin sieltä niitä satelee! :)
      Toi sänky taas on tämän linkin takaa -> *KLIK*

      Lupaan käydä kattelemassa sun blogia ASAP! :)

      Poista
  3. Jee postaus!

    En kestä toi Titanic-mummo on ihana :'D Repesin heti kun näin sen bloggerin lukuluettelolla :D

    Aika karmivaa et nukkuu silmät auki O.O Tulee ihan Gandalf LOTRista mieleen :D

    Noi Julesin hiukset oli just hienot, ihana otsatukka :D

    Piristit kyllä mun kurjaa yksinäistä iltaa kun olit niin hauskasti kirjotellu :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höh, miksen oo vieläkään tullu katsoneeksi/lukeneeksi LOTReja, en yhden yhtä! Oon viime vuosina sivistäny itteeni kattomalla tommosia legendaarisia leffoja niin kuin esimerkiksi Titanic, Mamma Mia ja melkein kaikki Harry Potterit, mut LOTR:it (ja Hobitit!) on vielä jääny >_< Pitäis raivata aikaa maratonille tässä joskus :p

      Jeeee, on ihanaa olla piristävä! 8')

      Poista
    2. Mitä kummaa miten joku ihminen tässä kurjassa maailmassa on välttynyt LOTReilta O.O Herran pieksut nyt kuules Makuuniin mars! Ne on niin ihania <3 Itsensä sivistäminen elokuvilla on varsin oivallinen harrastus ;D

      Poista
    3. Mäkään en oo nähnyt yhtään LOTRia :D Mulla syynä on kyllä yksinkertaisesti se ettei mua kiinnosta katsoa niitä (Sori LOTR -fanit!). Siihen taas syynä on se, että meidät "pakotettiin" lukemaan seiskalla se iso LOTR kolmen kirjan eepos, ja aikaa annettiin KAKSI VIIKKOA. Mä myöhästyin ajasta, ja kun myönsin etten ollu ehtinyt lukea sitä kokonaan, idiootti-opettajamme haukkui mut luokan edessä, kiusaajien edessä. Joten mulla on ihan järkisyy miksi en halua katsoa leffojakaan. Tiiän kyllä että ne on monien mielestä aivan upeita leffoja, ja oon yrittänyt joskus aloittaa katsomaan ykköstä, mutta ei siitä vaan tuu mitään D: Tulee heti mieleen kiusaajien nauru "millanen etanalukija säkin oot, vitun vammanen, läski, ruma".

      Mutta joo, tästä kommentista tuli nyt vuodatus. :D Mutta siis halusin vain sanoa miksi mä en ole katsonut LOTReja, enkä aio katsoa.

      Poista
    4. Kyllä mä olen aikeissa ne jossain vaiheessa katsoa, onhan ne niin suosittuja ja voittanut niin monta oscariakin (etenkin se viimesin), että ei ne ainakaan ihan huonoja voi olla! :D

      Jenni, kamalaa ;_;

      Poista
    5. Pakko tulla sanomaan että LOTR!♥ Suosittelen lämpimästi katsomista. :D

      Poista
  4. Mä oon melkoisen väsynyt, koska nukuin viime yönä vaan muutaman tunnin kylmyyden takia, joten tästä kommentista ei tule erityisen pitkää koska en vaan jotenkin osaa keskittyä kirjoittamaan mitään pitkää :D

    Jotenkin hassua, kun unohdin hetkesi että on tehnyt tänne ulkoasun ja sitten tulin tänne silleen "oho, banssulta on tullut uusi postaus... hetki, miks toi sen ulkoasu näyttää niin tutulta............... ai niin!" :DDDD

    Ja hei, mulla ihan sama juttu. Simssailu on kausittaista, enkä mä jaksa joka käänteessä postata vaikka vaatimussähköposteja olisi aamulla tuhat (kyllä, niitä oli taas tullut tuossa klo 15-18 kolme lisää, yhdessä sanottiin että oon laiska ja itsekäs kun en ajattele lukijoita, toisessa mut haukuttiin taas läskiksi sipsiensyöjäksi ja kolmannessa sanottiin, että nostaa kapinan mua vastaan, koska "en ajattele ketään muuta kuin itseäni", tosin viimeiselle kyllä nauroin :DDDD).

    Öööh, miksi Margot on alasti joka käänteessä :DDD Onko se ryhtynyt nudistiksi?

    Toi vauvamasun kuuntelukuva näyttää jokseenkin epäilyttävältä :DDD Nainen näyttää vihaiselta kun taas Julesilla on tuollainen "jippii" -ilme :D

    :DDDDDDDDD NOI JULESIN HIUKSET KU SE KASVO AIKUISEKSI :DDD

    Ja karvaton peppu XD LATAA PYLLYKARVOJA XDD

    "JULES: Wait, kuka sä oot?" EIIIIIIIIIIIIII TOI JULESIN ILME TOSSA KUVASSA XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    Sidneystä kasvoi ihan kiva, mutta ehkä kuitenkin parempi että sä pistät se sisäoppilaitokseen, jos kerran sillä peluu ei inspaa :D Ite en kyllä koskaan oo pistänyt ketään sisäoppilaitokseen, pitäis kai joskus. Ehkä Liukoille kasvaa joku yliruma lapsi jota en jaksa katella ilman kauneusleikkausta :DD

    Ihana postaus taas banssuliini ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm. Luultavasti noi kaikki, tai ainakin suurin osa sähköposteista, on saman ihmisen kirjoittamia :D Kuulostaapa turhauttavalta.

      Mä luulen, että Margotilla on nudistisivupersoona :D Se hengailee jatkuvasti alasti, ja välillä taas on niin kuin ei tietäskään :D

      En alun perinkään halunnut Sidneytä perheeseen - Margot ja Jules hankki sen ilman mun lupaani! Olin pelannut jollain muulla ja kappas, yhtäkkiä Margot oli raskaana. Joten sen vuoksi sisäoppilaitokseen ja sit teeskennellään, että koko poikaa ei ole olemassakaan! :D

      Poista
  5. Karvaton peppu! xD Asia joka jäi kummittelemaan liian pahasti pääkoppaani.

    Awws, mäkin tahdon pitkästä aikaa pelata ihmissusilla! Harmi vaan että korvaavilla silmillä se näyttää typerältä. :/ Tai siis simin silmät näyttää oudoilta. :D

    Nuo neljä tuolia on ihan tosi suloset! Mulla on paha tapa aina laittaa täsmälleen samanlaiset tuolit ruokapöydän ympärille, mutta nuo eriväriset on niin kodikkaan näköiset! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä inhoon noita silmiä >_< Miten kukaan ei ole vieläkään tullut tehneeksi modia, joka poistaisi sen hohdon? D: Olen ettiny kissojen ja koirien kanssa, mutta turhaan... Jos osaisin tehdä modeja, se olisi ensimmäinen asia, johon puuttuisin.

      Hih, mäkin tykkään noista erivärisistä tuoleista :D Haluaisin omaankin kotiini sellaset vanhanaikaiset puiset tuolit, jotka olis kaikki eri (pastelli)väreillä maalattu :D

      Poista