lauantai 31. toukokuuta 2014

Fournier - Hylätään koti (ja Serge)

HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE IHANILLE SIELLÄ♥ En vois olla ilosempi ku oon nyt sit saanu suoritettua peruskoulun :D:D Viimein pääsee eroon näistä samoista naamoista... Rakastan ihmisiä, jotka ei tunne mun menneisyyttä x) Ja sen kunniaks Fourniereita lissää!


Serge: Et voi pakottaa mua nukkumaan jos et löydä mua >x)

Serge: Oh damn you.

Jules no likey schoolbus
Jules: Miksi sen pitää töötätä niin kovaa! x(

Margot joutui työnsä puolesta lähtemään kalaan...

Ja koko sen 4 tuntia mitä sen piti onkia niin se jaksoi hoilottaa. Korvia raastavasti. Edes mun lauluääni ei ole noin kamala, ainakaan toivottavasti :DDD Laatu on mitä on koska syötin sen suoraan bloggeriin mutta onneksi videon pointti ei olekaan kuva vaan ääni :D



Serge=♥ Ja Jules=♥ joten Serge+Jules=AWWTUI IHANINTA IKINÄ

Ai sä kaverustuit jonkun hissukan kanssa, kivaa 8)

Hissukka asuu metsämökissä ^-^'



Jules on kissamummo♥ eiku

Nyt se Savannah sai pisamansa ja se on vielä tuplasti söpömpi kuin aiemmin :3 Ihmeen kauan jaksoinkin katella sitä ilman :D

Hissukka oli myös kiinalainen ja opetti Savannahin laulamaan Ping ja ruudut. Toi lasten laulaminen muuten kuulostaa pelkältä huutamiselta :DDD

Jules ei pääse suihkuun koska oksennus.
Jules: Enkä muuten varmasti siivoa sitä!1

Mamma täyttää vuosia B)

Ei, Margot. Ei.


Margot: Mä mulkoilen sua kun et antanu mun pitää uutta hairstyleeni!
Serge: Äiti, se oli kyllä aika kamala.
Margot: Hiljaa kakara!

Ajattelit sitten saada kaveris laskemaan alleen >-<

Savannah: Hihihihi, just sen mä halusin nähdä

Pelottava kakara o.o

DEMONIKISSOJA o.o Mitä ne muutenkaan kyylää kun toinen on suihkussa


Huomaan keltä oot oppinut ruokailutapasi...

Voisin taas valittaa kyllikseni näistä zombeista mut taidan tällä kertaa säästää teidät.

Serge: Isi auta mulla on tylsää!!1!

Serge: Hihihi sun karvat on pehmoset 8)♥

Jules ei tykkää kun sen karvat huomioidaan :c
Jules: Tyhmä lapsi! Minullakin on tunteet!1

Margot on hyvin huomaamaton ninja

Margot: Ehehehe, sä et sit nähny mitään :):):)

Margot: Tuollaisenako menit kouluun! Heti takaisin ihmismuotoon, neiti hyvä!

Savannah: Okay mum :c

Apollokaan ei enää osaa sulkee silmiä >.<

Ok..?
Savannah: Mitä, mä leikin prinsessaa! RAWR
Onko isäs sattumalta ollut se joka on opettanut sulle mikä on prinsessa? Jules?


Jeee! :3

Sen kunniaksi Jules saa järjestää bileet uimalalla! :3 Hölmöä muuten että uima-allasbileitä ei voi järjestää muualla kuin kotona ._.

Koko perheen yhteinen leffahetki :3
Sergee ei nyt lasketa tähän familyyn


Margot: Tää elokuva on niiin pelottava!

Jules: Mitä sä tarkotat, täähän on komedia?

Savannah: Hehehe mun vanhemmat on niin noliksii, tää on draamaa!

Margot: Tyhmä Jules! Mua pelottaa >:c
Jules: Hehehe kattokaa nyt kun toi pettää sen miestä!1
Savannah: Oh god en sit tunne noita...

Hyvä, en määkään sua o.o




Ihanaa kun kesä tulee, näistä kuvista tulee kauhee hinku päästä kesälomalle ♥-♥

Joku kutsumaton vieras tuli ja ihastui Margotiin...

Ja päätti iskeä sen roiskuttamalla vettä sen päälle ._.



Jules on niin awwtui :D♥



Voi kamalaa! Ja se oli paitsi näiden hääpäivä niin myös muistaakseni laiskottelupäivä samalla :c

Margot: Ei se mitään, mulla on silti hauskaa!!
Aws :3



No nyt ei menny ihan putkeen.

Margot: Onko mun jaloissa ryppyjä?
Jules: No duh... Eiku siis ei tietenkään rakas!



En halua tietää. En halua.
Margot: MINÄ HALUAN!!

Ja tätä jaksan aina kyylätä >.<

Margot: Tää on niiin bueno!

Jules: No ei tod ole o.o

Ja NYT sä sitten saavuit paikalle kuvaamaan toisten herkkiä hetkiä, kun juhlat on jo ohi?! Ei enää ikinä kutsuta sua mihinkään >.<

Serge raukka joutui jäämään yksin kotiin :c Mutta ei kai me voitu antaa sen vaan tipahtaa ja hukkua uima-altaaseenkaan. MIKSI taaperot ei voi opetella uimaan kellukkeilla?! O.o Tai sitten vois olla joku lastenallas jossa ne vois polskia!

Mit... Nää lähti jo kotiin ja yhtäkkiä Jules koki tarpeelliseksi ajaa taksilla takaisin vain syödäkseen syksyn salaatin, jonka siis otti jääkaapista kotona o.o

Ja Margot ei suostunut kokkaamaan mitään, löi vaan ton tarjottimen uudelleen ja uudelleen maahan >.<

Heti takaisin kotiin sieltä! :I

Ja mitä SÄKIN siellä nyt jo teet?!

ET mene! Et et et mene! Miksi teille ei enää kelpaa koti?!

Simien resetoinnin jälkeen ne suostui taas asumaan omassa kodissaan >.<

Serge: En kai minä nyt niin pahalta haise :c Miksi ne halusivat hylätä minut?!

No nyt näyttää paremmalta, suostut jopa syömään oman pöydän ääressä.

Noi silmät... >.< Eikö tän poistamiseksi oikeasti ole mitään hackia? Ja Savannah näköjään ruskettui eilisillä retkillä x)

Look who we found! En yhtään tiennyt että ne maailmanmatkaajan kaupunkilaisetkin voi tulla turisteina omaan kaupunkiin, mutta toihan on Julesin entinen kämppis! 8)


Kutsuttiin se kotiin ihan vaan tapaamaan Julesia B)

Jules: Kato, mä osaan yhä ulkoa Ranskan kansallislaulun!



Pojat on poikia...

Savannah: Ei oo totta, onko toi oikeesti mun ISÄ?! Siis niiiin lapsellista



Luulisin, että tämä rooli sopii meidän ihmissusikakaralle vähän paremmin kuin se prinsessa :D

Sitten sen piti jo lähteä :c

"Hohoho he eivät huomanneet kun tyhjensin jääkaapin!"

Jules: OHMYGOD mistä sä oot saanu keksin?!?!?! Mulla on vaan joku kämänen muffinssi!
Savannah: Iskä... se on mun leipoma...

Jules: Oi että, onpas muuten hyvää muffinssia :):):):) Varmasti paljon parempaa kuin se homehtunut keksi!
Savannah: Tota... mä leivoin sen keksinkin.

Margot?! Sun piti tehdä töitä!
Margot: Mut tää on vaan niin HYVÄ!

Tässä vaiheessa hyppäsin varmaan metrin päähän näytöstä o.o
Dude: Hei vain... haluatko kukkasia ;;;))

Savannah: IISKÄÄÄ sä oot taas jättänyt likaiset kalsaris lattialle!!!!






Kesäkesäkesä♥

Äidin ja tyttären kuntojumppa :3

Margot: >>En jaksa enää mutta en kehtaa myöntää kun toi Savannah näyttää niin ahkeroivan!<<

Savannah: >>Voi Luoja, tää on kamalinta ikinä mutta en uskalla sanoa kun äiti nauttii tästä niin paljon!<<

Tuitui pikku-Savannah♥

Älä nyt taas alota. Tiedättekö oikeasti miten mä kärsin kun saan kuunnella tota Margotin hoilotusta melkein koko ajan kun vaan avasen näiden tallennuksen?!

Jules: Tää on ihan huono kanava >:c Mä haluun kattoo piirrettyjä!
Margot: Ihan sama mulle, vaihdetaan sitten.

Jules: Mun koko elämän paras päivä, saan kattoo piirrettyjä!!!


Nää kaks on mun pelin ihanin pari piiitkään aikaan ;_; ♥

Savannah-kulta? Sä vähän niinku pilaat tän romanttisen tunnelman...
Savannah: KUOLE TONTTU KUOLE!!!
That's my girl.

Ei sitä Sergeäkään ole ihan kokonaan unohdettu :3

Jules yritti pyydystää traagista pellekalaa teatterin omistajalle.

Ja tämän takia, lapsoset, me emme kalasta silloin kun ukkostaa...

Jules: Kaikki on hyvin, kaikki on hyvin!
Nobody cares 8) Ei vaan hyvä ettet kuollut, olet ihana♥

Mitä pienistä, homma jatkuu!

Margot... kai sä tiedät olevas uskomattoman pelottava liikenteessä? o.o

EI. EI. EI TAAS. *resetsimresetsimresetsim*

Serge!! Senkin... senkin... ihmissusitaapero >:c

Sergestä puheenollen, katsokaa miten suloinen mun pikkupojasta kasvoi♥

Tämä oli ensimmäinen versio sen huoneesta...

Mutta se tampio ei päässyt sänkyynsä >.<

Yritys kaksi. Tykkäsin siitä ekasta kyllä enemmän mutta no can do :c

Sä pystyt siihen Margot, kyllä sä pystyt olemaan monitoimimiesnainen ja harjoittamaan kaikkia niitä taitoja, joita oon sun suunnitellut harjoittavan!
Margot: Screw you, elämäni ohjaaja.

Serge: OH MY GOD viimein oikeaa ruokaa!1

14 kommenttia

  1. Ei juma! Karmeeta toi Margotin laulu....xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, ja noilla onkin sit niin kiva pelata kun se hoilaa KOKO AJAN. :D

      Poista
  2. Elämäni tämän hetkisessä pimeydessä on nyt majakkana kaukana tämä postaus ♥ kiitos, ja onnea peruskoulun päättymisestä x)

    Margotin laulu XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDdd en kestä :D:DD

    Jules-parka :D:D:D:D: oksennus, ei kiva :D

    Ah, Margotin ilme tossa ekassa kuvassa vanhemisen jälkeen on semmonen "mut eiks tää ois hyvä?" :DDD

    Uuuuuh karvainen mies! let's get bed.... eiku

    Eih :DD:D::D Tuo Julesin ilme ku ne kattoo telkkaria XDDDDDDD

    Mullekki on tullu tuo kerran, kukaan ei tullu paikalle ja voi eii vähän mua harmitti mun simien puolesta :DDD

    Heeeeeeeeei taaperoille lastenallas ♥____♥ paras idea ikinä

    Mäki oon ettiny hackia ihmissusien silmäkiillon poistamiseski mutten oo löytäny :/

    Aikuset miehet leikkimässä tyynysotaa ♥

    "Jules: OHMYGOD mistä sä oot saanu keksin?!?!?!" XDDDDDDDDDDDDDDDDDddd

    "Ja tämän takia, lapsoset, me emme kalasta silloin kun ukkostaa..." mun kipeä kurkku huusi hallelujaata ku tyrskähdin oikeen syvältä sisältäni :D:D:D::D

    Hö loppu. Olisin halunnu tietää lisää xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha ihana kommentti :D Ja kiitos nyt x)

      Mieti kun järjestäisit jonkun muksun synttärit eikä sinne tulis ketään D': Äää alan itkee pelkästä ajatuksesta :D :'c

      Poista
  3. Vaahtiseijaksakirjautuasisään31. toukokuuta 2014 klo 22.41

    Hauska ja ihana postinki x)

    Muuta en nyt ehdi kirjottaan, muutaku sen, että sen kukkienantajaduden ilme on sellanen:
    "Ota kukkia otavaaotavaa. En minä niitä myrkyttänyt...ehkä...."

    Lueskelen näit ahkerasti, että palais into omaanki peliin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hohoho :DDDD tiedän kyllä tunteen. Mut onneksi toisten postingit on oikeesti aika hyvä lääke siihen! :D

      Poista
  4. Jules on herkkäkorvainen x) Ehkä johtuu siitä että se on ihmissusi? Ja koirilla ja susilla on hyvä kuulo?

    XDDDD AWWWW MARGOT LAULAA XDDDDD miks se laulaa XDDD mun simit ei laula jos ne kalastaa! Ihan kamala ääni :’D

    No aww noi Savannahin pisamat :´)

    MIKSI EI? Margotin saparot oli niin söpöt =( =( =(

    Mäkin mulkoilen sua Ö.ö koska ne saparot oli söpöt =(

    Aloin miettimään miltä Jules näyttäis prinsessana <3 Se olis aika söpö xD

    Margot: Tyhmä Jules! Mua pelottaa >:c
    + ILME
    XD

    "Hohoho he eivät huomanneet kun tyhjensin jääkaapin!"

    No omg, ihana tommonen joki missä toi Savannah ui <3

    Serge on söpö :o Ehkä vähän surullisen näköinen, mutta söpö.


    Jeeee kiitos postauksesta x) ja onnea peruskoulun päättämisestä!! oot sääkin jo iso tyttö!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Margot hoilaa KOKO AJAN. Kaikkialla. Kylvyssä, suihkussa, kalastamassa, laittamassa ruokaa, varmaan maalaamassakin... Ja silloinkin kun se ei tee mitään muuta, vaan haluaa välttämättä ESITTÄÄ jonkun kappaleen -_-

      Prinsessa-Jules XDXDXDXD

      Jeee olen ISO tyttö!!1!1

      Poista
  5. Tää oli kyllä mainio postaus:D Hylätään koti ja sergeXD ittelläni ei oo kyllä simit halunnu uimalan muuttaa.
    Olisi muuten yks kysymys. Kannattaako forever and allwayssimssistä ladata?? Löysin sieltä nimittäin hiekkalaatikon. Se olisi kiva koska ei taaperot voi muuten mitään tehä leikkipuistos.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei valitettavasti oo kokemuksia tolta sivulta, en osaa auttaa :c

      Poista
  6. Jeee, onnee peruskoulun suorittamisesta! :DD Tuliko hyvä tokari? :D

    Apua miten simille on ees siunaantunu noin järkyttävä lauluääni??? :D:D:D:D:D Ja noi ongen "korinat" kuulostaa niinku nekii tulis Margotin kurkusta XD

    Demonikissoja ::::DDDDD

    Tää perhe :::D:D:D:D:D:D:D

    Margot on aika taipuisa :DDDD poreammekuvaan viitaten XD

    Tarkistitko ettei pöytätasoilla oo tavaroita/bugia ja ettei hellalle oo jääny ruokaa kesken? Joskus miulla kai jollain jäi ruoka kesken hellalle ni kukaan ei päässy sinne -.- ...aijaa, niitten tontti bugas. Alright.

    Jos hoilotus ärsyttää ni eikös sen voi poistaa vaikka Masterilla? Sehän on muistaakseni "piilotettu taito" tai "piirre", en kyl tiedä onnistuuko se, en oo koskaan ettiny/kokeillu, mut ainakii Masterilla se näkyy simin tiedoissa piirteenä, tai ainakii jos ne omaa tyyliin poskisuudelmat ranskalaisten tyyliin, niillä lukee "ranskalainen". Tajusko tästä mitään? XD

    "Kuole tonttu kuole" apuaaaaa kuolin XDDDDDDDDDD (mut en kyl ollu se tonttu!!1!)

    Heti ku näin ton sen huoneen ni tuli mieleen ekana "pääseekö se muka sänkyynsä? :o" Niin, ei pääse x(

    Ha, tästä postauksesta pysty kyl tuntee läpi siun koulu-loppui-jeeee-hypetyksen! :D Peruskoulun loppuminen oli kyl omankii elämän kohokohtia... sillon joskus. Apua oon vanha XD Pääsin ysiltä nimittäin 7 vuotta sitten o_o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ny! Ja tuli itseasiassa! Oon ylpee :DD

      Se hoilottaminen on toisaalta ärsyttävää mutta en silti halua sitä pois :DDD Onhan se sulostakin XD

      "Mut en kyl ollu se tonttu" miks repesin :D:D:::DD

      Poista