lauantai 7. kesäkuuta 2014

Fournier - Sinne meni taas yksi katti

Vähän normaalia lyhyempi ja tylsähkö postaus Fourniereita. Tää on ainoa mitä oon viime aikoina saanu pelattua joten here it goes :D


Jules, keskittyisit nyt vähän vähemmän siihen oopperaan ja vähän enemmän siihen kalastamiseen ja elannon hankkimiseen...

Jules: Jos nyt vielä yksi biisi?
Ei. EI.

Jules: Yksi ihan lyhyt, ihan näin pikkuinen!

Jules: O sole mioooo!
JULES EI.

Jules: Mä mökötän sit >:c
Go ahead...

Ei sinne lampeenkaan oo voitu enää yhtään enempää kaloja tunkasta o.o

Nää on taas näitä näkymättömiä laulajia, joista muistaakseni mainihtin jossain toisessa postauksessa jo. Ne kerää ihan älyttömästi katsojia ja hoilottaa päivästä toiseen samassa paikassa mut ketään ei näy >.<

Ajattelin päivittää Margotin tyyliä joten töiden jälkeen stylistin pakeille...

Tykkäsin tästä salongin ja kahvilan yhdistelmästä, vaikka se olikin tosi pikkuinen ja siellä oli vain yksi stailauspiste.

Eipä se Margotia haitannut, kun se pääsi ensimmäistä kertaa elämässään maistamaan viiniä :D

Margot: Mee pois, mä en tarvi sun apua.

Stylisti: Mut mulla on visio...
Margot: Mä haluan valita ite omat vaatteeni!!

Stylisti: Mutta... mun visioni on mahtava!

Margot: Sä voit mun puolesta tunkee sen visios johonkin vähän muualle ja tosi syvälle sinne...


Mä en sit kuitenkaan pitkän miettimisen ja kokeilemisen jälkeen uskaltanutkaan lähteä muuttamaan sen tyyliä yhtään mihinkään päin :D

Margot: No tästä uudesta ilmeestä minä pidän!!1!

Ja sit taas töitä että joskus saataisiin rahaa ostaa se hautausmaa jonka mä rakensin tälle suvulle :D

Kaupunki alko olla jo niin sekasin että ajattelin että vois olla ihan hyödyllistä resetoida koko roska... Enkä oo muuten vielä kokeillut että auttoko se niihin bugiviin baaritiskeihin :x

Margot: YAY I like being reseted!!
Jules: Täällä haisee >:c

Savannah: Hehehehe sä et ees tiedä mitä resetointi tarkottaa!!

Serge: Öööh... *lagilagilagi*

Serge: Jooo ehhehee tosi hauska juttu!1!

Ajattelin parantaa näiden sisarustenkin välejä vähän kun ne on jääny melko lailla ventovieraiksi keskenään :D

Serge: Hei sinä hullu kyylä-banssu siellä, näytänkö mä söpöltä jos mä poseeraan näin? ;);)

Savannah: Mulla on parempi!! Mää kuulin tästä netistä, sen nimi on DUCKFACE!!


Voi kun nää mun muksut on sulosia♥

Meninkin sanomaan...


Sellasta sattuu itse kullekin.

Myös Sergelle ekaa kertaa elämässään♥

Miksi sen silmät vaihto väriä ö.ö

Mietin vaan että miksi noi HIUKSET. Mut en jaksa mennä sörkkimään koska mun tuurilla noi tulis saman tien varmaan normaaliin tilaankin enkä pääsis enää muuttamaan niitä muuksi :DD
Serge: Ai muutun ihmissudeksi, täytyypä suoristaa jakaus :):):)


Kärttynen zombie-mummo 1800-luvulta </3

Savannah on liian söpö ;_; ♥

Ja kuka pilaa Julesin hurjan metsästyskuvan XD No kukas muu kuin ystävämme erittäin katu-uskottava zombie!

Jules ei tykkää.

Itse se ei toivonut mitään!1 Oikeasti. Ei YHTÄKÄÄN toivetta, ja sitten kehtaa syyttää mua >.<

Serge: Hei sis, mitä sä teet?
Savannah: Syön?? Iskä opetti tekeen näin!
Niinpä tietysti...

Serge: Well, you're the boss!

Savannah: I AM?? o.o

Mulla on kana kynittävänä sen Julesin kanssa, mille tavoille se opettaa skidinsä :D


Serge ja Savannah lähti puistoon pelaamaan tota unelmaduunin mukana tullutta ulkopeliä, mikä ikinä se onkaan nimeltään. En oo muuten koskaan ennen tiennyt että se on oikee peli mutta pelattiin sitä kerran koulussa ja ainoo mitä osasin ajatella oli TÄÄ ON SE PELI SIMSSISTÄ!1! Se on muuten vaikeampaa kuin miltä näyttää :DDD

Savannah heitti itteään sillä palikalla päähän ja minä koin naurukuoleman XDDD

Aww, toinen on niin sääd </3

"Y U NO MOVE PALIKKA"
Aina ei vaan voi osata...



Serge oli paljon siskoaan parempi :D

Se oli kaatanut kaikki palikat jo ihan hetkessä o.o

Savannah: Ai täällä tihutteleekin vähän vettä, kappas kippas :):):)
Joo eihän tässä ookaan muuta kuin koko päivän satanu vettä niinku saavista kaatamalla ennen kuin huomasit

Sergee ei kinosta koska se meni ja voitti koko pelin ennen kuin Savannah  sai kaadettua siltä yhden yhtä pupua :D


Sateelta suojaan terrorisoimaan vedellä kirjaston puupintoja >x)


Meanwhile @ home... Kiitos woohooer, kiitos automaattinen pelehdintä ö.ö Noi kaksi ei vaan voi pysyä erossa toisistaan.

Moottorisahamurhaaja tuli aneleen karkkia.

Voi eieiei, ei Apolloa ;_:

Viikatemies oli vaihtanu nimeä o.o Ja mun peli on suomeksi ihan niin kuin aina ennenkin.

Apollo: KAPPAS KÄRPÄNEN!!! Ai mikä Viikatemies? En minä ketään näe!

Voi kultapieni älä katso ;_;


Margot nyt pyyhit sen hymyn naamavärkiltäs ja vähän nopeesti!!

Serge: Mihin toi dude vie meidän kissan?!
Savannah: Shut up bro, sä pilaat tunnelman!

Jules: Niinpä, oo hiljaa!

Hyvästi Apollo ;_;

</3


Aloin etsimään ainoaa jäljelle jäänyttä kissaa eli Plutoa ja se löytyi jostain kaupungin toiselta puolelta yksin, nälkäisenä ja väsyneenä o.o Miten niin en pidä parasta mahdollista huolta lemmikeistäni?

Nyt kotiin sieltä, kirppukasa!

Pluto: Okay mom :c

Katti meni ja hyppäsi taksiveneeseen :D:D:D:D why oh why

Uuuu mikä tuo on o.o Nyt kädet ristiin ja toivotaan että se sieppaa Julesin!!

Noei kun se halusi tulla käymään. YSTÄVÄLLISMIELISESTI haalareissa ja sateenkaaren värisessä sateenvarjossa... screw you dude

Pluto-raukka jäi ihan yksin kun Viikatemies vei jo Apollonkin ;_;


Onneksi mamma jaksaa pitää seuraa ani harvoin, mutta onhan sekin parempi kuin ei koskaan?


Kerää nyt jo ittes dude... Tota hervotonta pillitystä on taas niin jees kattella monta päivää >.<

MITEN. TÄMÄ. TAPAHTUI.
Aplodit woohooerille. Meninkin sitten hyväksymään sen automaattisen riskialttiin pelehdinnän... :D Mut jännitystä peliin hey (y)

Savannah: Ei se äite meitä unohda vaikka onkin paksuna, älä huoli!
Serge: Mitä sinä siitä tiedät, kyllähän sutkin hylättiin kun minä synnyin >:c

Überjännä pesukarhu-kaksintaistelu.

Saatiin viimein kokoon tarpeeksi rahaa ostaaksemme se hautuumaa suvun omistukseen! :D

Ja Margotin oli heti pakko päästä tutkimaan, vaikka ei siellä mitään ihmeellistä olekaan.



Melko yksinkertainen tontti, tarkoituksella hoitamattoman näköinen :D

Siinä lepää kissakolmikko Aphrodite, Artemis ja Apollo </3

Joku ranskalainen turisti eksy sinne hauskuuttamaan Margotia o.o hyvän paikan valitsit dude

Savannah? Ootko se sinä? o.o

Serge: Oh my god mun pesukarhu tarvii juotavaa!!
Niin hurjaa.

Hitaasti ja vähän vähemmän varmasti Margotin ja Julesin huoneeseenkin kerrytetään jotain sisustuselementtejä :D

11 kommenttia

  1. Ei vitsi repesin jostai syystä tolle stylisti-jutulle :D
    "Mutta... minun visioni on mahtava!"
    Kyllä, olisi varmasti ollut :DD
    Tää tulee ny sellasena asiaankuulumattomana juttuna, mutta tuleeko sulle koskaa sellasta awstuiihanaohmygid-kohtausta omasta simistäs? :D(sellasta, joka mulle tulee epäterveen usein sun simeistä...)
    Koska mä en osaa luoda hienoi miesukkoi, mutta eilen tein yhen ja siitä tule älyttömän sulonen :D
    (Okei, kuulostaa itserakkaalta mut ku olin nii ylpee itteståni kerranki :D)

    Toi ei tosiaan kuulunut asiaan mutta... vois kattoo, jos vaikka näistä sais lääkettä simssin peluuinnostukseen (oon siis lähinnä vaan luonu ukkoja tulevaan tarinaani)

    Mutta hei, nyt keksin! ::D
    Voin tehä postauksen, johon laitan kuvia tarinaan tulevista simeistä :D

    Okei, jos jaksoit lukee tän, jossa vaa hölpöttelin omiani, nii tämä tosiaan oli asiaan kuulumatonta, mutta oli pakko :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohmygid :D ohmygod

      Poista
    2. Hmm en tiä, oon niin itsekriittinen että ei oikeestaan :D En kyl tiedä tarkotatko peliinsyntynyttä vai omatekemää? Tai no jaa, ehkä joskus mutta se kestää kyllä vaan hetken :D Okei lopetan ennen kuin pistän pystyyn ihan kunnon väittelyn banssu vs banssun alitajunta. Niin nimittäin käy >.<

      Poista
  2. Sergen silmät resetoinnin jälkeen o__o (Ihmissusisilmät...kö?)

    No toi zombiemummo on ehkä realistisin zombie tässä pelissä koskaan, ensimmäisen ja viimesen kerran koska EA :D:D:D:D

    Ton pelin irl-nimi on Mölkky mut en kyl muista----EIKUN oliko se Simmuksimi tai joku muu yhtä pöhkö??? XDDD Joskus se nimi soi päässä koko ajan ku joku sims haaveili siitä ja joskus aivoni poimii sanoja tai nimiä, jotka se jättää päähän soimaan -.-" JA eihän toi muuten oo Mölkky, Mölkyssä on ne palikat rivissä, tossa on kakspuoliset rivit. Emt sitte mikä toi on :DD

    MITEN palikalla voi heittää ITTEÄÄN PÄÄHÄN ku se heitetään ETEENPÄIN eikä ylös/taakse??? XDDDD

    Ahahaha, onkohan SP ton Reaperin kansallisuuden vaihdoksen takana :DDD

    Alienkuvaan: TS3 ja realismi, vuosisadan rakkaustarina ♥ NOT.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hei, äläs nyt, mä heitin joskus työnnettävällä kuulalla itteeni päähän xD(onneks se ei ollu se hirvee painava... ::D)

      Poista
    2. Ei tuo oo mölkky XD Tosin tajusit jo ittekin. Mut joooo se on joku simmuksini! :D::D
      Sen irl-pelin nimikin on ihan kielen päällä mut ei vaan tuu mieleen. Joku outo se oli. :D

      Ja mulla ei muuten oo SP:tä :D

      Poista
  3. Miksi tajusin vasta nyt että sullakin on sims(peluu)blogi?!?!? XD Mä vaan kävin läpi simsblogeja jossain ja huomasin että hei, mitäs ihmettä, täällähän on banssu ja sillä on simsblogi joka ei oo sen tarinablogi :DD

    Mä niin rakastan näitä hauskoja simspostauksia, ite en oikeen osaa luoda mitään hauskaa mun pelissä (ellen sitten lavasta sitä ja niin), tosin en osaa enää pelata tavallisesti. Ja se johtuu ihan siitä koska pelasin viimeksi tavallisesti sims kakkosen ilmestymisen aikaan jolloin mulla ei ollut tietoakaan koodeja tai mitään sellaista. Haluaisin kokeilla pelata tavallisesti mutta jotenkin aina kun yritän huomaan kohta naputtelevani koodilaatikkoon muitakin koodeja kuin "hideheadlineeffects on".

    Noniin, enough babbling, mun piti puhua tästä sun blogista eikä siitä kun en osaa enää pelata tavallisesti ja etsiä syitä sille :D Niin, noi sun tekstit noihin on ihan mahtavia, ja mun suosikkeja oli toi alku jossa toi Jules laulaa, stylistikohta ja toi Apollon kuolema oli samaan aikaan sekä surullinen mutta pisti hymyilyttämään tuo "tää kärpänen on paljon kivempi kuin joku Viikatemies..." :D, + toi alien haalareissa XD

    Ja mulle tuli mieleen tosta simmuksini-pelistä Gogot xDDD Siis Gogot oli sellasia pikku hirviöitä joilla piti yrittää kaataa vastapuolen Gogoja, en tiiä miks tuli mieleen. Pelin idea on vähän sama. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, sääkin oot tänne eksyny, kiva! :D
      Joskus aikaa sitten tulin perustaneeksi tällasen kun noita simskuvia tuppaa oleen niin paljon ja välillä on kiva ottaa irtiottoja tarinan kirjottamisesta x)

      Owwww, Gogot! :D Voi sitä nostalgian määrää.

      Poista
  4. Julmaa, toinen haluaa ilmaista itseään :((

    "Kärttynen zombie-mummo 1800-luvulta :c" XDDDDDDDDDDDd

    Hyi miten epäkohtelias turisti :( luulin et ranskalaiset olis kohteliaita!

    No se oli lyhyt mut ei se mitää :DD ♥



    JA KOSKA BLOGGERONGELMA, menen ja kopioin tän ennen ku lähetän xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. DLDMFKLJIRIEJkmlsjfowrwugj!!!!!! Blogger nappas osan mun teksteistä pois x( oumatafaka, onneksi kopioin, loput tässä xD


      Jotenki mietin miten Margot pärjää tossa porukassa ku kaikki muut on ihmissusia :D:D:D

      En oo ikinä pelannu tota o.O En oikeesti enkä simsissä :D:D::D

      Voi eii, enemmän herkistyin kissalle joka ULVOO sateessa, eksyneenä ja kaukana kotoa :c" XDDDDDDDDDDDd

      Poista
    2. Mullaki on käyny tota(kin) että blogger poistaa osan kommentista o.o So weird.

      Oon miettiny kans samaa mutta en kuitenkaan halua muuttaa Margotia ihmissudeksi :D

      Poista