sunnuntai 22. kesäkuuta 2014

Ylispangar - Da wedding, version 2

 Vuorossa on kahteen osaan jaetun postauksen osa numero 2 x) Enjoy.





 Tyhmäää kun simsissä ei voi lasketella rinteitä :D Eemelistä tulis joku lumilautakingi!


 Leo sai kehtonsa vanhempien huoneeseen 8) Vauvojen&taaperoiden kehdot pitäis aina sijoittaa johonkin erakkolandiaan ettei kukaan kuulisi niitä XD Mutta ei mulla oo sydäntä sellaseen kuitenkaan :D

 Voi ei! ;_;

 HYI KAMALA, en oo ennen edes tajunnu että se vaan kupsahtaa tonne pohjalle o.o Liian realistista, sanon minä! D:

 Poikaraukat♥

 Karita saa siivota kun se ei edes surenut Clyden perään >:c

 Eemeli näyttää unohtaneen jo koko homman :D Onneksi pieneläinten kuolemasta ei ainakaan tuu sitä samaa kahden päivän pillityskohtausta kuin kaikkien muiden >.<

 Leokin kuorsaa punkassaan niin tyytyväisenä kuin olla voi 8)

 Karita: Viimein siitä linnusta päästiin.
Hei, hys nyt!

 Ninni: Wait a minute...

 "I feel like someone's watching me..."


 Leo, saanko esitellä; rakastavat ja täysin rauhalliset vanhempasi Karita ja Niklas!

 Karita: Mä en kyllä tota hoida.
Niklas: Hyvä on, kai minä sitten imetän...

 Leo: Tyhmä isi, anna pullo.

 "Oh my god se ymmärsi!!"

 Lastenhoito tuntuu olevan vähän liian rankkaa Niklakselle.




 ET SOITA, KARITA!! Sun puhelimesi on tästedes takavarikossa!

 Olen rakastunut Missyyn♥



 Eemeli on ihana isoveli♥


 Ihanan näköistä ;_; ♥

 Jeeee!

 Niklas: Kulta mä rakastan sua♥

 It sure seems like that...

 Niklas: KYLLÄPÄS RAKASTAN!!!

 Niklas: Hullu! Mikset sä usko että rakastan?!

 Karita: Ite haaveilet muista naisista >:c

 Niklas: Mistä lähtien mies ei ole saanut enää HAAVEILLA ilman että se tarkoittaa mitään!

 Eemeli: Minä täten siunaan nämä lautaset kuninkaallisesti kadonneiksi, samoin kuin vanhempieni huudon korvistani!

 Karita: Kulta, eikö me voitaisi sopia?

 Niklas: Mene pois tai hutmautan, senkin epäuskoinen!


 Karita: No anna nyt PLIIS anteeks!

 "Okei, okei..."

 Koska oli pakko saada tietää mitä tarkoittaa toiminto "suutele sovinnon merkiksi" :D Ensin se pyytää anteeksi ja sitten pussaa...

 MITÄ TAPAHTUI? TE OOTTE NAIMISISSA!! D:


 Hello there?! Oliko teidän suhde noin hataralla pohjalla, että avioliitto purkautui automaattisesti heti ensimmäisestä riidasta D:

 Resetoin koko tontin mutta eipä se auttanut...

 Kuitenkin niillä oli se moodlet, mikä tulee, kun simit on juuri menneet naimisiin? o_O

 Niklas: Hey, you wanna go steady with me?
Ettekö te sitten oo vielä?!



 Eipä kai tässä sitten muu auta kuin vihkiä ne uudelleen >_< Mitään hienoa tilaisuutta te ette kyllä saa! Itepä kaiken sössitte...



 TIEDÄN. Ovat olleet viimeisen ikuisuuden! -_______-'

 Karita: Ensimmäinen suudelmamme aviopuolisoina!
Eipäs ole >.<

 Vastanainut o___O Ja "Häitä SEURAAVA hurmos"? Okay too much information!

 Karita: Eikö me tän parempaa ruokaa saada, vastahan ollaan menty naimisiin?
Tämä on viimeinen kerta kun mä sanon tän. TE. OLETTE. JO. NAIMISISSA!

 Eemeli ei taas tiedä mistään mitään :D


 Mitä sä sitä taulua koko ajan kyräilet? O.o
Se oikeasti kääntyi koko ajan uudelleen, uudelleen ja uudelleen mulkoilemaan tota taulua niin kauan kuin jaksoi kiikkua tossa :DD

 Niklas: Stupid lovers >.< Like I'd care!!
Ja itse muka "menit juuri naimisiin" >__<

 Niklas: Kerropa, sinä poika siinä, että mitä se rakkaus on! Kuka sellaista tarvitsee, se kuulostaa tyhmältä!
Eemeli: Minä rakastan ruokaa?

 Okkkaaaaayyy. .___.

 [x] Hyvin tärkeä kuva Nora Heinälehdosta kiskan myyjän asussaan

Eemeli..? Musta tuntuu että joku täällä kantaa sulle kaunaa.

Nimittäin tämä pelottava pieni porsas o.o

Eemeli: Sitten mä menin sinne ja sanoin niille että lähtekää, mutta ne ei lähteneet, ja sitten mä...

Nora: Joo, hyvin kiinnostavaa... >>Viekää toi lapsi pois täältä<<

Juhuu, minä olen mistelinoksan alla! :D:D:D::D:D:D

Vanha ystävä tervehtii toista onnesta hihkuen, tietämättä mitään siitä, että on juuri hedelmöittänyt tälle lapsen...
"Ai mitä mä oon tehny?"
Oh shoot, sanoinko mä sen ääneen?

"Minä en halua enää yhtään kakaraa :c"

Eemelin duckface.

Hupsistupsis, taasko joku on raskaana? *viheltelee*

Ykkönen: Ei kai minuakin viedä pois niin kuin Myylle tehtiin? D:

Hups...

En vain voi lakata kuvaamasta simejä arkihommissaan :D (y)

8 kommenttia

  1. Mä olin lukemassa vanhempia postauksia ja päivitin ja olin sillee o.o kun tajusin että tää on uus

    Eemeli on kingi lautailussa

    Eemeli on niin söpö Leon kanssa

    Kauheeta kun Karita ja Niklas eros heti ekasta riidasta

    pelottava pieni porsas XD Sulla on tosi hyvä huumorin taju

    Simejen kuvaaminen arki hommissa on tosi kivaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :D Kertahan se on ensimmäinenkin kun joku muu kuin minä tykkää mun huumorista XD

      Poista
  2. Apua nauroin taas ihan kauheasti XDD "USKOKAA JO, TE OOTTE OLLU NAIMISISSA JO IKUISUUDEN!" XDDD Eiiiiiiih :DDD Ja sitte toi "Leo, saanko esitellä; rakastavat ja täysin rauhalliset vanhempasi Karita ja Niklas!" :DDD Karita varsinkin näyttää tossa tokassa kuvassa hurjalta XD Ja sitten tuo "pelottava pieni porsas" itseasiassa ON pelottava D: XD "Minä en halua enää yhtään lapsia", toi ilme sopii niin hyvin siihen XD Mä joskus ite leikin Pregnancy Controllerilla ja laitoin yhellä miessimillä kaikki naapuruston naiset raskaaks ja laitoin kans että ne saa kolmoset XD Oli sitte kiva ku yhtenä päivänä lehti tulvi ilmoituksia että uusi lapsi on syntynyt :D

    Jaaaa mullakin uusi postaus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pelästyin oikeesti sitä porsasta :DDDD Hmm, älä anna mulle mitään ideoita :D
      Uu, pitää muistaa lukee!

      Poista
  3. Ja heti seuraavaa putkeen!

    Voi ei miten myrskyisä tuo Niklaksen ja Karitan parisuhde onkaan :D

    Nyyhkis, meni avioliitto murskaksi x(

    PELOTTAVA PIENI PORSAS

    Tekeekö Karita lihapullia! Ma nalkainen :'/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se teki jauhelihapihvejä hampurilaisia varten :D

      Poista
  4. Ähhhhh, voihan sims ja sen bugit -.-
    Firquilla kävi joskus vähän samalla tavalla - ku Gaston palas kotiin ja Sandra päätti jäädä Kiinaan -.- Ku se tuli takas ni ne näky olevan kihloissa vaikka olivat oikeesti naimisissa, ja niillä oli tai puuttu jotain toimintoja mut silti ne ei kai voinu mennä uuestaan naimisiinkaan -.-

    Voi luoja, oon niin väsyny et luin tänkii vaan läpi ja tajusin just etten keksiny paljoakaan kommentoitavaa. No, joskus näin päin :'D Vielä luen noi kaks ennen ku meen koisimaan. Onneks on huomenna sunnuntai♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Evionilla ja Topiaksellahan kävi silloin sama juttu kun ne lähti matkalle. Tässä vaan ei tapahtunut mitään sellasta, kunhan yhtäkkiä päättivät ottaa eron ilman mun lupaa :D

      Poista