sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

Ylispangar - Siskoni on stalkkeri

I'm back!
Oli tarkoitus viettää aikaa siellä perähikiällä vähintään viikko, ehkä toistakin, mutta sattuneista syistä oli pakko tulla jo viidentenä päivänä takaisin :D
Palasin kotiin perjantai-iltana, eilen pelasin ja tänään postaan! Kuulostaa siltä että nuo kaikki vie kokonaisen päivän, mutta jos mietitte, niin puuhailen mä muutakin x) Ei siitä sen enempää, koska sillä ei nyt taas ole mitään tekemistä minkään kanssa :D
Vielä ennen varsinaisen postauksen aloittamista on pakko hehkuttaa edes vähän. Olen überiloinen, pääsin siihen koulupaikkaan mihin ensimmäisenä vaihtoehtona hainkin :')
PS Kuka tajusi otsikon viittauksen sarjaan siskoni on noita XD Olenpa ovela


 Heti postauksen alkuun PITKÄ maisemaspämmi, innostuin taas leikkimään kovinkin taiteellista :D






 Sanokaa mun sanoneen. Italia on upein paikka maan päällä ._. Kiitos tästä kaupungista, EA. En voi koskaan kyllästyä :D





KULMIKKAAT. TOMAATIT. -______-'






 Minäkin haluun tollasen kentän simieni pihaan! x( Aina niin ihana EA on kuitenkin tietysti päättänyt että niitähän ei itse tehdä, ei tietenkään!


 Sitten ollaankin jo Ylispangarien kämpillä.

 Ja tämän ihastuttavan tekotaiteellisen kuvasarjan jälkeen päästään aloittamaan "varsinainen postaus" pissivällä Ykkösellä </3
Ykkönen: Älkää katsoko :'c

 Ja pissivällä Karitalla! Tämä kuva on vain todisteeksi siitä historiallisesta hetkestä kun joku ensimmäisiä kertoja ikinä käyttää tallin vessaa! Se siis oli hyödyllinen! :D

 Karita: Ei enää koskaan uudelleen...

 Ja tämä kuva todisteeksi siitä, ettei sitä kannata käyttää vastaisuudessakaan.

 Eemeli: Ei se haittaa vaikka sä haiset vessalta, anna ruokaa!

 Oooh kuninkaallinen Clyde! not
Clyde: Yes >:c I am very royal
Ja nyt kaikkien, tai ainakin allekirjoittaneen, päässä soi seuraavat kolme vuotta WE CAN NEVER BE ROYALS, ROYALS

 Clyde: Katso nyt, mulla on orjakin!1

 Niklas: Hohoho kato mitä mä löysin tuolta pinnasängystä! Mikäköhän se on!

 Niklas-rakas, se on sun poika.
Niklas: Ai MUN? Kato, se osaa tehdä ilmeitä!

 Myy: Mitä tuo mies tekee?

 Missy: Se yrittää tehdä taloon lisää vauvoja!

 Niklas: Ai minä vai, en tietenkään *viatonta viheltelyä*

 Karita: Psst, kyllä me yritetään!

 Vähän tuo ratsastelukin jääny sen jälkeen kun Karita meni ja perusti perheen mutta koskaan ei ole liian myöhäistä nousta takaisin satulaan!
Ykkönen: On. Kyllä nyt on liian myöhäistä.

 Aloittelijoiden estekilpailut voitettu :D Hurrrja saavutus


 Mitä sää Missy siellä riehut?


 Missy: Wtf was that o.o

 Siitä tuli aikuinen♥

 Huomasin että Karitalla oli vielä nettideittailuprofiilikin jäljellä ja päätettiin mennä kattomaan oliko se saanu mitään uutta :D

 Hei sun heiluvilles :DDD Masentava tunne kun 3/5 on vanhuksia -_-


 Ai niin, Eemelikin oli olemassa x) Ehdin jo melkein unohtaa koko pojan.

 Miksi jopa TISKIVESI on parempilaatuisempaa kuin ruoka tai ne KLJSASF nuket? :D

Koetko elämäsi tylsäksi? Tiedän, niin mäkin sun elämäs.


 Pikku-Luca ja äitimamma :3


 Karita lähti stailattavaksi koska keski-iän kriisin toiveet.


 Karita: No en mä nyt oikein tiedä, tää ei oo ihan mua...

 Stylisti: Hei muru, noi on vielä sun omat vaatteet.

 Karita: Mitä mieltä sä oot mun pyllystä?

 Stylisti: Sehän on ihan fabulous! Kenen työtä?

 Karita: Se on kyllä mun oma.

 Stylisti: OOÄMGEE saako siihen koskee?!

 Karita: No en mä nyt oikein tiedä, ei mun mies varmaan tykkäis...

 Stylisti: Hei c'moon, mullakin on poikaystävä.

 Karita: Jos nyt vaan stailaisit.
Stylisti: Okei sitten :'c

Karita, toi asu on kamala. MIKSI sä näytät noin onnelliselta?
Karita: Shht, raukka on niin ylpeä! Eikä se ees saanut koskea mun pyllyyn, jos nyt vaan väitetään että se osaa edes jotain?


 Kultarakas, se piirsi sulle kauneuspilkun -_-

 Karita: Okei, mä luovutan. Dude, sä et osaa mitään.

 Karita-kulta, nyt dude on ihan sääd! Sä petit sen luottamuksen!

 Karita: Itehän sä sitä ensin haukuit!
Se ei kuule mua, duh!

 Joo EI.

 Päätin sitten samalla uudistaa Kartsan tyylin ihan kokonaan. Hui kun siitä tuli vanhan näköinen! :D

 Stalkkeri-Erika eksyi paikalle.
Erika: Hey sis, mikset sä ollut mun juhlissa eilen?
Koita nyt ymmärtää. Tämä perhe ei tule sun juhliisi niin kauan kuin pukukoodina on uima-asut eikä sulla ole allasta -_-

 Stylisti: Saako sun pebaan koskee? ;);)

 Karita juoksi äkkiä kauhistelemaan ryppyjään. Et kai sä kultapieni nyt niin vanha vielä ole D:

 Miksi, voi miksi...


 Toi mekko-takki-asu on Dieselistä, tykästyin siihen ihan älyttömästi!

 Se tunne kun käytät random quick poses -toimintoa yrittäessäs photoshootata simiäsi ja se päättää valita lapsen posen :D:D:D:D -___-'


 Karita: On kivaa olla kääpiö!

 Parempi.


 En halua että Karita kuolee koskaan :'c
Karita: Anna mulle ikästoppijuoma, sillähän siitä selvitään :):)
En todellakaan, kyllästyisin suhun heti.




 Pysyisit nyt vaan ihan oman pitusenas, pliiis.

Karita: Mutta pitkänä oleminen on niin hermostuttavaa! :c

 Karita, mitä sä teet?
Karita: Öö, otan päiväunia?

 "Kellohan oikein liitää, täytyy jo rientää!"

 "Tai ehkä ihan kohta..."

 Kukas muu kuin stalkkerisisko kakaroineen! Edessä seisova tyttö on Reeta-Liisu ja sylissä on Erikan nuorimmainen, Virva. Muita täällä ei sitten paikalla tällä kertaa ollutkaan :D

 Reeta-Liisu sai viimein muodonmuutoksen koska tylsyys ja toi sen tyyli on ärsyttänyt mua jo pitkään :D

 Ihan söpö se on :D Olen silti tyytyväinen että perijäksi valikoitui Karita enkä Erika x)


 Karita: Kulta, mennäänkö suihkuun?

 Eemeli: Kannattais, isi, sä haiset!


 Eemeli: Tätä minä en ihan odottanut o.o

 Niklas: Mikä tätä kakaraa riivaa...
Eemeli: Mulla on nälkä, tyhmä!


 Luca meni ja kasvoi ♥-♥

 "Watcha lookin' at?"

 Sitä ollaan niin suloista, niin suloista että :3

 Luca: Isi oo kiltti ja lopeta!

 Luca: Isi pliis mä pissin housuun!

 Niklas: Mitä sä sanoit? o.o

 Like father like son x)

 Niklas: Eihän kerrota äitille että mä kutitin sua?
Luca: No tod kerron! Se oli pelottavaa!

 Awww♥

 Luca: Isi... sun käsi menee mun läpi.
Niklas: Ei se mitään pikkuinen :)

 Luca: >>Please help me<<

 EI.

 EIEIEI. Mistä se Metsälän pappa on taas tavoittanut teidät? >.<

Suloinen vanha pari x)♥

5 kommenttia

  1. Onneksi heräsin tänä aamuna näin varhain ni ehtii lukasta ja kommentoida xD Hoksasin uuden postauksen ni en malttais kuitenkaa olla lukematta :DDD

    Ja onnea koulupaikan saamisesta, mihin sä hait? :)

    Hmm... Mä selvästi kyllästyin Monte Vistaan liian aikaisin xD

    Otit sitte OIKEESTI kuvia tomaateista XDDDDDDDDDDdd

    Tommosen pihan vois varmaan tehdä käyttämällä lattialaattoja apuna x) Tai tommosen kentän siis

    En tiedä biisiä ni ei voi soida päässä, olen ilmeisesti onnekas :D:D:

    "Kato, se osaa tehdä ilmeitä!" :D:D:D:D::DD Vuoden isä -palkinto menee selvästi tähän osoitteeseen!

    Missyhän on sievä hepo ♥ Varsoista ei oikeesti ikinä tiiä et tuleeko kiva vai ei o.O

    Koska tiskivesi on tärkeää, banssu hyvä.. Etkö ymmärrä :(

    Stylisti: OOÄMGEE saako siihen koskee?! XDDDDDDDDDDDDDDD nyt ei pysty .D:D:D:

    Karitasta tuli kyl kypsähkön näköinen :D

    KÄÄPIÖ-KARITA XDDDDDDDDDDDDDDDDDdd perse repes :DD::D:D

    Nii tyhmä :( Toisella on nälkä ja yks vaan lempii vaimoaan x(

    Noi pojat o kyl ihan hirveen samannäkösiä :o en ees tajunnu et taapero vaihtu tuossa XD

    Terrorisoiva Metsälän pappa!!!!

    Ei noi oo vanhoja!!!!! :DDDD


    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui kamala, miten oot hereillä noin aikasin :D Mulla soi tänään herätys yheksän maissa ja olin ihan puulla päähän lyöty, en olis millään jaksanu nousta :D
      Niin, ja päädyin sit kuitenkin siihen että pystyn tavoitteleen sitä ammattia mistä oon haaveillu about vitosluokkalaisesta asti (kääntäjä, luultavasti AV) asti ja hain lukioon x)

      One does not simply get tired of Monte Vista o.o

      No siitä olis tullu hyvä kuva jos ne ei olis ollu kulmikkaita :DDDD Ne oli taiteellisia tomaatteja, tai niiden piti olla!

      Anteeks en tienny tiskiveden merkitystä :'c Joka päivä oppii jotain uutta XD

      Niklas ei oo muuten vielä edes aikuinen XD Karita on puumis

      Poista
    2. Asti asti... no joo. Aina ei voi osata. :D

      Poista
  2. Mitä, miten muistan lukeneeni tän alkutekstin vaikka tietääkseni en postausta ole lukenu? :D:D:D:D

    Kyllähän noita kenttiä voi itekii tehä - jos vaan osaa :DDD Mietin usein et mitä vippaskonsteja ne käyttää ku ne saa viivasta niin SUORAN JA SIISTIN, joka sillä maanväritystyökalulla on joskus lähes mahotonta x|

    Ahahaha toi heinäkasasta pilkottava Karita XDDDDDDDD

    Joooo oon kuollu sata kertaa tolle "Hei sun heiluvilles", minen oikeesti tiiä onko EA:lla ees tajuttu et miltä se kuulostaa, koska onhan se oikeekin sanonta XD

    Apua miten ihana toi Karitan ja stylistin keskustelu XDDDDD♥

    Ihana toi Karitan uus tyyli! *___* Siis se teikäläisen stailaama! :DDD Ja hyvin muuten näkee Karitan ja Erikan yhdennäkösyyden ku molemmilla on/oli samanlaiset lasit! :D

    Vieläkii hämmentää Lucan ihonväri :D Mut supersöpöjä taaperoisia! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm nyt oon nolannut itteni kun oon väittäny, ettei niitä voi tehdä ja kaikki tulee päteen :DDD Mut en oo kyllä tollaseen "maaväriin" törmänny :D

      Totta! En edes huomannu että pistin siskoksille samat rillit :D Pitäis ladata jotkut kivat ettei tarvis käyttää lähestulkoon aina samoja mut en ikinä jaksa :D

      Poista